In het eerste geval scope uitbreiden en in het tweede geval inperkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]De tering hey!
Ja ik zit er over te denken om ook weer eens een special te gaan maken.
Die Foute show was wel geinig om bij elkaar te zoeken, maar ik moet weer eens wat anders verzinnen.
Vaak ideeën zat, maar OF het is weer te beperkt, OF weer veel te algemeen.
Joh!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het eerste geval scope uitbreiden en in het tweede geval inperken
hoe het gekomen is: ik wilde een show maken: muzikanten, die naast een zeer succesvolle band ook een succesvolle solocarriere hadden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]De tering hey!
Ja ik zit er over te denken om ook weer eens een special te gaan maken.
Die Foute show was wel geinig om bij elkaar te zoeken, maar ik moet weer eens wat anders verzinnen.
Vaak ideeën zat, maar OF het is weer te beperkt, OF weer veel te algemeen.
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werkquote:
Gedoe is nooit tofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werk
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe het gekomen is: ik wilde een show maken: muzikanten, die naast een zeer succesvolle band ook een succesvolle solocarriere hadden.
Ik begon met de Yardbirds met Clapton, maar al snel zag ik verbanden en ging het zo verder...
was ook een uur of 18 a 20 werk, maar zo gaaf, omdat er een wereld open gaat en opeens een heleboel duidelijk wordt
En dat ga ik dus nog een keer doen, maar dan weer volkomen anders ....
En in dit geval is Anders(on) het sleutelwoord voor de start
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werk
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn normale halve dag neem, of dat ik die omruil met vrijdag. Vrijdag weer naar ziekenhuis voor uitslag. Ik mag max 1 uur betaald verlof nemen daarvoor. Ik denk dat ik morgen maar gewoon 7 uur ga werken, dus moet echt over 8 minuten in mijn bed liggen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn normale halve dag neem, of dat ik die omruil met vrijdag. Vrijdag weer naar ziekenhuis voor uitslag. Ik mag max 1 uur betaald verlof nemen daarvoor. Ik denk dat ik morgen maar gewoon 7 uur ga werken, dus moet echt over 8 minuten in mijn bed liggen.
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrijquote:
Nee, ik een bazentopic gemaakt omdat ik 50k posts had..quote:
Pfff vervelend dat je het allemaal zo moet uit"dokteren" wat allemaal het beste is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrij
Door de tegenzittende upgrade valt het sinds vorige week al niet mee.
Ik neem gewoon morgen mijn halve dag
Als ik vrijdag om 8 uur begin past het bezoek aan de internist nog in het betaalde doktersuurtje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik een bazentopic gemaakt omdat ik 50k posts had..
.. dacht ik.. Ik keek scheef en miste er nog 40![]()
ONZ / ik heb 50.000 posts. Tijd voor tieten
[..]
ik sta al in de top500quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Tegen de tijd dat je in de Tong80 lijst komt is de postcount over het algemeen niet zo belangrijk meer
quote:
dat zijn lastige keuzesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrij
Door de tegenzittende upgrade valt het sinds vorige week al niet mee.
Ik neem gewoon morgen mijn halve dag
Als ik vrijdag om 8 uur begin past het bezoek aan de internist nog in het betaalde doktersuurtje
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn lastige keuzes
Pas goed op jezelf
I know.....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik moet wel hè, UWV en zo waar ik niet verder mee in aanraking wil komen:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |