Lijkt me juist in zo een geval erg relevant. Zo zijn nl fabels en theorieën geboren ivm samenzweringen enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga geen datums enzo lezen bij nieuwsberichten. Raket ontploft, er wordt een oorzaak gegeven voor de verstoring van de lancering, dus om dan elk detail te gaan lezen lijkt op zo'n moment minder relevant.
thx voor het luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer, d4v1d! Was weer tof!
Ja prima, vergissing is menselijk en in dit geval leek het door de context wel een vrij begrijpelijke vergissing, maar goed okee: ik heb me vergist. Overigens had ik niet de indruk dat het een samenzwering zou zijn of zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me juist in zo een geval erg relevant. Zo zijn nl fabels en theorieën geboren ivm samenzweringen enzo.![]()
Goed op de feiten (data en tijdstippen van zo een ongeval en een eerder bericht behoren daartoe) letten in zo een geval zorgt er voor dat je daar door heen kan kijken.
Beter idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog een peuk en een biertje en dan ga ik verstandig doen
Nu nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter idd.Ik ben helaas nog lang niet moe, dus ga ik zo ff weer een film kijken.
Sorry....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima, vergissing is menselijk en in dit geval leek het door de context wel een vrij begrijpelijke vergissing, maar goed okee: ik heb me vergist.
Ik ben ook nog wel ff wakker... te veel koffie gehad op werkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of misschen een (half) uur er van. Ik zit aan National Treasure te denken.
Enjoy!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga maar weer gewoon verder met mn serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn PM box ontploft ook met verzoekjesWait, wut? Verzoekjes voor morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn PM box ontploft ook met verzoekjesJij bent een stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |