ah so, ik kende dit nummer niet...quote:
Dan kun je toch niet die boot de schuld gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen. Hij heeft voor uitstel gezorgd zodat ie vanavond omhoog ging en nu ging het dus mis. Als het was door gegaan toen hij in dat gebied was was ie er misschien ook niet meer geweest.
Geen idee. Deze gast heeft voor uitstel gezorgd omdat hij te dicht bij kwam. Puur een veiligheids maatregel die nu heel duidelijk verantwoord blijkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
I don't get it, waardoor ontplofte die raket dan?
Wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet die boot de schuld geven
Jij begrijpt t.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zeilboot was op een andere dag. Vandaag was er geen zeilboot
Dat was gister sjappie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NOS
http://nos.nl/artikel/714(...)lancering-raket.html
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen. Hij heeft voor uitstel gezorgd zodat ie vanavond omhoog ging en nu ging het dus mis. Als het was door gegaan toen hij in dat gebied was was ie er misschien ook niet meer geweest.
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.
Hoe kan een oorzaak artikel er al zijn voor dat het gebeurd is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.
Slaap lekker surgequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
En de rest voor de gezelligheid!
Trustequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
Moet je maar geen topic reeksen sluiten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
LOLquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
\
[..]
Same here
Oorzaak staat morgen met koeienletters op de televaag, even geduld
Ik ga geen datums enzo lezen bij nieuwsberichten. Raket ontploft, er wordt een oorzaak gegeven voor de verstoring van de lancering, dus om dan elk detail te gaan lezen lijkt op zo'n moment minder relevant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan een oorzaak artikel er al zijn voor dat het gebeurd is?
stuur hem langs de psych..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff mijn laptop is ook aan het puberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owjeej, half vast aan het lopen of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff mijn laptop is ook aan het puberen
gewoon weer als gewoonlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, half vast aan het lopen of zo?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon weer als gewoonlijk
Het enige dat goed is aan dit ding is de batterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |