Ja die scene met die deal voor die diamanten, en met zijn broer enzo, vond ik wel weer WTF!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik...
Lord of War.
Yep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Lord of war of zo.
Ja die had idd wel wat ja; met die kon ik een beetje los laten dat we naar Cage zaten te kijken.Verrek ja, die hebben we samen gekeken he?
Kweenie, ik vind hem zo nietszeggend en over the top tegelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep.
En ik vind Cage wel goed hoor
Christopher Walken!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef dekatophetspek het volgende:
James Woods, Christopher Walken, Clint Eastwood. Dat zijn voor mij de bazen van Hollywood....
Vond m ook geweldig in True Romance...quote:
Dagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
$)@(*@) verwarming. Maar snel slapen.
Slaapzequote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ooit de show: van Clapton naar Oosterhuis...
ik heb een nieuwe gevonden
Ga ik uitwerken
en dan ga ik beginnen met de band Yes
maar dar gaat wel weer een uurtje of 20 voorbereiding inzitte, dus dat gaat nog even durenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dar gaat wel weer een uurtje of 20 voorbereiding inzitte, dus dat gaat nog even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |