Beter ga je Nirvana draaien!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
ho shit, ben ik alweer anderhalfuur bezig?
time fliesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
ik denk een verlening tot 00:00quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
IK heb een vermoeden wat hierna komt![]()
![]()
Tijd vliegt als je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter ga je Nirvana draaien!
Oh wacht
.... when you're having beer!quote:
quote:
ejjjjjjjjjjjjjquote:
Gitaar ben ik met je eens, en ik ben dol op vage stemmen (vandaar dat weinig mensen mijn muziek waarderen) maar dit, niet mijn ding denk ik maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stem is bijzonder, en dit gitaarwerk is gewoon
Prutserquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik was schuldig.
Opa.B to the rescue. Alweer.
Die zit echt totaal buiten het genrequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Doe Aronchupa - I'm an albatraoz ook maar dan
partyflockquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
Is er eigenlijk een forum met dode topics?
Jep, alleen Mods+ zien die.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
Ik doe niet aan genres.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zit echt totaal buiten het genre
Dat wordt mn afsluiter dan
technisch verhaal: mijn draai PC gaat via usb naar mijn mengpaneel, daar komen de mic, cd speler enn platenspeler erbij en dan er audio out naar de stream pc waar een losse encoder opstaat. Die speelt al het geluid af, zodat ik ook YT kan draaien enzoquote:
is volgens mij n vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verdient die knakker ook weer zijn poen.
Make it a double :'Dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic slingert een biertje naar Opa
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Double D?
Die mag je idd ook wel mijn kant op slingeren!![]()
zo is bohemian rhapsody al wel helemaal naar de klote gedraaid,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer echt, ik draai hem niet te vaak, maar afentoe is het zoooo lekker
Je hebt wel een dode pixel rechtsonderin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
die kan ik nog steeds prima horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo is bohemian rhapsody al wel helemaal naar de klote gedraaid,
zodat ik er nix meer aan vindt
terwijl het toch echt een goed nummer is
Je kan voor een zacht prijsje naar een particulier als je een goed pakket hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier in huis is er nog een de nodig naar de psych moet, maar fijn als je overgeleverd bent aan de snelheid van de instanties tegenwoordig
Het meot blijkbaar eerst fout gaan allemaal
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier in huis is er nog een de nodig naar de psych moet, maar fijn als je overgeleverd bent aan de snelheid van de instanties tegenwoordig
Duurt allemaal idd heel langquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
dat punt zijn we helaas al een redelijk tijdje voorbij....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan voor een zacht prijsje naar een particulier als je een goed pakket hebt
belachelijk lang...quote:
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
belachelijk lang...
en in ons geval helaas te lang...
maar ik hoop serieus dat je er baat bij hebt
Ohjee, is er sprake van opname of zoietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat punt zijn we helaas al een redelijk tijdje voorbij....
Maar long story waar ik niet al teveel over uit ga wijden...
Kan je vragen of het de schuld van iemand is dat je van hardstyle houdt ipv metal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen worden
eerst onderzoeken enz
huhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je vragen of het de schuld van iemand is dat je van hardstyle houdt ipv metal?
* Lt.Surge is onschuldig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was ineens verdwenen,
MH 370 was er nix bij
ook dat zijn we allang voorbij...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen worden
eerst onderzoeken enz
kunnen jullie niet blijven bellen ofzo of er haast achter gezet kan wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook dat zijn we allang voorbij...
Intake gehad voor opname en dan vervolgens twee maanden radiostilte...
Als je er zelf achter staat: blijf er bovenop zitten
ja, met maanden wachtlijst, en dat schiet lekker op met een ontspoorde puberquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohjee, is er sprake van opname of zoiets?
Oh, een psych probeert toch altijd de schuld van wat dan ook bij iemand neer te leggen? Ouders, partner, whatever, maar het is nooit jouw schuld.quote:
Och hulp die nodig is kan Jan Modaal tegenwoordig toch niet meer betalen, dus je moet of een "sloeber" zijn of poen "te veel" hebben. Dat eigen risico is al snel het besteedbare deel van een maandinkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Parkeer haar razende kont in de wachtkamer aldaar en kijk hoe lang het duurt voor je een spoedconsultatie hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, met maanden wachtlijst, en dat schiet lekker op met een ontspoorde puber
weet ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, een psych probeert toch altijd de schuld van wat dan ook bij iemand neer te leggen? Ouders, partner, whatever, maar het is nooit jouw schuld.
momenteel dagelijks, maar wachtlijst is wachtlijst...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kunnen jullie niet blijven bellen ofzo of er haast achter gezet kan worden
als je zegt dat iemand suicidaal is krijg je voorrang volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
momenteel dagelijks, maar wachtlijst is wachtlijst...
Ik ga ze bij het volgende gesprek ook vriendelijk bedanken
was dat maar waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
als je zegt dat iemand suicidaal is krijg je voorrang volgens mij
Nou heel simpel, als dit nog een paar dagen zzo doorgaat bel ik 112quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Parkeer haar razende kont in de wachtkamer aldaar en kijk hoe lang het duurt voor je een spoedconsultatie hebt.
wow volgens mij is dat echt zo hoorquote:
ben wel heel benieuwd wat er is enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou heel simpel, als dit nog een paar dagen zzo doorgaat bel ik 112
en eens kijken welke luiken er dan opeens opengaan....
Ja ze kijken wel naar hoe acuut het gevaar is, en als ze denken dat het 100% absoluut vast staat dat diegene het zou gaan doen, dan willen ze op zich wel ff actie ondernemen, maar ze staan er niet echt om te springen, nee.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze kijken wel naar hoe acuut het gevaar is, en als ze denken dat het 100% absoluut vast staat dat diegene het zou gaan doen, dan willen ze op zich wel ff actie ondernemen, maar ze staan er niet echt om te springen, nee.(Ik heb bij een landelijke instantie voor psychische hulp gewerkt.)
Jij begonquote:
Ik ook, mijn verhaal had ook niet veel inhoudquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff tong80 aan het imiterenDus ff niet meegekregen.
FF pissenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff tong80 aan het imiterenDus ff niet meegekregen.
Ah!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ook, mijn verhaal had ook niet veel inhoud
helaas heel veel en ik ga er niet openbaar over uitwijden, maar het is bittere ernstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben wel heel benieuwd wat er is enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |