snap ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas heel veel en ik ga er niet openbaar over uitwijden, maar het is bittere ernst
Ga jij nou maar eerst je eigen problemen oplossenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
snap ik
zou je me er een keer over willen dm'en ofzo in het kort
Hey nooit geweten, wat deed je daar danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
Ik heb bij een landelijke instantie voor psychische hulp gewerkt
aardige reactie manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je eigen problemen oplossen
Ach alleen maar helpdeskmedewerker voor de medewerkers daar, maar ik heb regelmatig met de therapeuten daar bij zitten kletsen. (Uiteindelijk heeft 1 van hen mij ook geadviseerd om naar een bepaalde andere instantie te gaan, aangezien ze volgens de regels geen collega's in behandeling mogen nemen.)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey nooit geweten, wat deed je daar dan
Wat zien we?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Ik zie vuur?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
En nu allemaal flitsen? Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/missi(...)al.html#.VFAaQfSkXIU
brand wel goed zeg
Area-51 he. Dus geen idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En nu allemaal flitsen? Wat is er aan de hand?
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel okéquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
d4v1d bedankt voor het draaien , was een leuke show![]()
ik ga pitten
welterusten allen![]()
Tarja sowiesoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel oké
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
d4v1d bedankt voor het draaien , was een leuke show![]()
ik ga pitten
welterusten allen![]()
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel oké
Ik heb het eerste album veel geluisterd, met ook Noorse (?) nummersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.
hoewel haar stem in dit nummer dan weer niet misstaat...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.
Ik vond de eerste net niet echt lekker vol van geluid, maar sowieso wel mooie nummers!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het eerste album veel geluisterd, met ook Noorse (?) nummers
thx voor het luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Bedankt voor de show David
True, true!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoewel haar stem in dit nummer dan weer niet misstaat...
en instrumentaal blijft het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |