SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Liquor 43 en apfelkorn dacht ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee was ook een die heette appeltaartje
ik had laatst radler alcoholvrijquote:
liquor 43 dat was pas ECHT zoet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liquor 43 en apfelkorn dacht ik
Goeie vraagquote:
Klinkt nice.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liquor 43 en apfelkorn dacht ik
Ik heb een stuk of 20 selfies van jouw dronken hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Insomnia_ en ik kijken op jullie neer. Alcohol drinken
noodlesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond noodles eten want heb geen zin om te koken
Verhuizenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraagNee, ik moet ziggo eens bellen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liquor 43 dat was pas ECHT zoet.
NIET. Ik maak geen selfies laat staan als ik hypothetisch gezien dronken zou zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 20 selfies van jouw dronken hoofd
Pls
Samenwonen?quote:
kom gwn hier wonen beetje chilling zetten op pierquote:
ja ga zo al eten denk ikquote:
Ik maak enkel selfies wanneer ik dronken benquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NIET. Ik maak geen selfies laat staan als ik hypothetisch gezien dronken zou zijn.
Heb een keer een vriend dit zien uitkotsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet al kokhalzen als ik die fles zie staan
Patat xdxdquote:
Zou ik wel baas vinden ja, gelijk Southampton seizoenskaart nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom gwn hier wonen beetje chilling zetten op pier
pelle hooligan worden
kost duurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik wel baas vinden ja, gelijk Southampton seizoenskaart nemen
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengenquote:
quote:
wij zijn echt burgerlijk sofquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengen
het is frietquote:
hebben we gewoon zin in, niks mis meequote:
Vooruit. Daar hebben ze wel fatsoenlijke Pathe-bioscoopquote:
quote:
nee gekquote:
inderdaad later gewoon op zondag koffie bij elkaar drinken met de kids erbij tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben we gewoon zin in, niks mis mee
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit. Daar hebben ze wel fatsoenlijke Pathe-bioscoop
elke keer als het over rotterdam gaat verhemel jij de jodensteeg en utrechtquote:
Die in Utrecht heeft 2 zalen ofzoquote:
Ja maar ik haat Rotterdam niet, het is geen Almerequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke keer als het over rotterdam gaat verhemel jij de jodensteeg en utrecht
denk alleen dat jij eerder kinderen hebt dan ik tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
inderdaad later gewoon op zondag koffie bij elkaar drinken met de kids erbij toch
Daar ben ik geweest ja, kut is datquote:
Die gaan maar fietsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengen
je weet nooit hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
denk alleen dat jij eerder kinderen hebt dan ik toch
Shots fired pow powquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik haat Rotterdam niet, het is geen Almere
nee want ze moeten al vroeg beginnen met sporten dus dan moet ik ze nog brengen, later als ze oud zijn kunnen ze wel alleenquote:
Inso woont niet in Almere gelukkigquote:
Weet ikquote:
ik heb geen idee wanneer ik kinderen krijg, wel voor 30ste hoop ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je weet nooit he
weet niet hoe oud je in gedachten had
ik denk 25e ongeveerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee wanneer ik kinderen krijg, wel voor 30ste hoop ik
Ja die Utopolis bioscopen zijn baas. Die in Emmen had ook iets van 15 zalen ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Almere heeft wel superieure bios aan Rotterdam.
Utopolis of zo
ligt er aan of ik dan relatie heb ofzo zie dan welquote:
Almere heeft 17 zalen no joke en betere stoelen ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die Utopolis bioscopen zijn baas. Die in Emmen had ook iets van 15 zalen ofzoEcht ziek
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef JanCees het volgende:
even mezelf belonen met een uur runescape
Rustig man. De AIVD kan ook dingen doorspelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
nog ongeveer 5 jaar school gelijk raakschieten klaar
Wat waarom daar dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Almere heeft 17 zalen no joke en betere stoelen ook.
Die grote zaal is 1100 plekken en (omdat Almere) nooit echt druk.
Okéquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet slaat nergens op zit nooit vol ook behalve bij première soms.
Pathé arena wel altijd stik druk en erg grote bioscoop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet slaat nergens op zit nooit vol ook behalve bij première soms.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwart over 5.
Tijd om te koken, haha.
[ afbeelding ]
Schouwburgplein is echt een drama altijd konkolange rijen van die pauperklapstoeltjes en als je pech heb zetten ze je nog vooraan neer ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pathé arena wel altijd stik druk en erg grote bioscoop.
Die op schouwburgplein trouwens ook
Den Haagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Schouwburgplein is echt een drama altijd konkolange rijen van die pauperklapstoeltjes en als je pech heb zetten ze je nog vooraan neer ook.
Arena één keer geweest is wel beter maar ook stervensdruk inderdaad.
In Den Haag Scheveningen zit wel een fijne Pathé trouwens
jaaaaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
je mag wel op komen passen dan hoor sof
alleen op eerste dagen van een goede filmquote:
grote?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen op eerste dagen van een goede film
laatst met the maze runner zaal 1 bijna helemaal vol
ken je die zaal nog
ja die grote beetje half rondequote:
Ik was ook net begonnen. Ik heb een halve ui gesneden en ik ben nu blind van de tranen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwart over 5.
Tijd om te koken, haha.
[ afbeelding ]
zat daar ook keer met drie anderenquote:
mn broertje had daar laatst ruzie met iemand misschien zat je wel in zaal toen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zat daar ook keer met drie anderen
Zal best welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Zag ook dat er een trouwen topic was op FOK!
nee idd vrij vreemd allemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best wel
Zag ook keer topa voor mensen die bezig zijn met kind maken en dan die testresultaten delen of zo doe je toch niet
Welke film?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn broertje had daar laatst ruzie met iemand misschien zat je wel in zaal toen?
07 of rs3quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
fletching is teringsloom eerste levels :S
Ik ben zondag naar Fury geweest. Toffe film.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee hij heeft ook pathe kaart
geen idee, laatste keer was paar weken terug met the maze runnerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn broertje had daar laatst ruzie met iemand misschien zat je wel in zaal toen?
je kind lucas-jan noemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
Sowieso mensen met babies zijn vervelend al die domme info die ze delen
Lucas-Jan heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
had je wel gemerkt denk ik kwam pathe mensen zaal in enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, laatste keer was paar weken terug met the maze runner
ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je wel gemerkt denk ik kwam pathe mensen zaal in enzo
gewoon groep 15-16 jarigen met te veel hormonen die ruzie kregenquote:
mijn kind krijgt echt geen poolse naam in ieder gevalquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook net begonnen. Ik heb een halve ui gesneden en ik ben nu blind van de tranen.
Huh is in UK zoveel racisme dan tegen Polenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kind krijgt echt geen poolse naam in ieder geval
vies racisme dan
ja toch zijn veel meer polen dan in nederland nog denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh is in UK zoveel racisme dan tegen Polen
omgquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
10% van stad is pool naar schatting elan
Zag wel een lekker recept met pompoen in het boek staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Pompoen snijden is echt kut wel. Vervelender dan ui.
Zoveel schil en zaden. En zo hard allemaal.
Lolwatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneeuwbal is ook een meisjesnaam 4 mensen noemden hun kind zo in 2012.
Is serieus wel goed voor lokale economie manquote:
Dan blijf ik snel eens etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag wel een lekker recept met pompoen in het boek staan.
Mensen sporen nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen werken hard niks mis mee beter dan Roemenen en Marokkanenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is serieus wel goed voor lokale economie man
veel business gestart enzo en veel scholen konden blijven bestaan omdat er opeens weer veel kinderen kwamen
en veel polen zijn in zorg komen werken enzo
mijn engelse oma heeft ook poolse thuiszorg
en 1e generatie vaak ook nog die zijn sowieso vaak harde werkers en betalen gewoon belasting enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen werken hard niks mis mee beter dan Roemenen en Marokkanen
Kiertje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
kamer stinkt altijd naar noodles als ik dat heb gegeten echt vies
maar is te koud om raam open te doen
Sowieso hele probleem met zwartwerk en fraude is iets dat door de overheid gefaciliteerd is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 1e generatie vaak ook nog die zijn sowieso vaak harde werkers en betalen gewoon belasting enzo
ik heb een kiepraam dus gaat best ver openquote:
Ik maak nu pilaf.quote:
Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgen
Ja, debiel tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Ik las Johannes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Doe ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto's voor Johannes en mij
Zal wel een ajacied worden dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn 1 geboren zoon later Eian
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagenquote:
zou ik echt niet accepterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
Idd en gelijk huis uitzetten gebrekkige opvoeding anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
quote:
quote:
Hoe zou je erop reagerenquote:
Dat weet ik niet. Denk het wel. Maar zou hem niet anders gaan behandelen ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou je erop reageren
Zou je zeggen dat je het niet vind kunnen vanwege geloof?
Vind je niet dat een kind zich alleen maar onzekerder voelt als zijn vader zegt dat het niet normaal is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Denk het wel. Maar zou hem niet anders gaan behandelen ofzo
als die volwassen is uiteraardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je niet dat een kind zich alleen maar onzekerder voelt als zijn vader zegt dat het niet normaal is?
Die rechtsequote:
Dun as fuckquote:
Cute as fuckquote:
Wat wel logisch is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
het probleem is alleen dat als je dat zegt dat homos denken dat je ze als persoon afkerut
Nouquote:
Misschien niet in een discussie met een random iemand, maar wel als ht je kind is, die wilt gewoon een positievere benadering dan alleen: ik keur het af maar jou nietquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent toch veel meer dan je seksuele voorkeur
misschien is het afkeuren al te scherp verwoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet in een discussie met een random iemand, maar wel als ht je kind is, die wilt gewoon een positievere benadering dan alleen: ik keur het af maar jou niet
Tsja wat dan? Het is in strijd met mijn overtuiging?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien is het afkeuren al te scherp verwoord
Ik heb nog nooit een paarse wortel gezien dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn paarse wortel is oranje van binnen. Wat is dit?
quote:
Ja. Je kan toch een verschillende mening hebben zonder iemand als persoon af te keurenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja wat dan? Het is in strijd met mijn overtuiging?
nooit gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit bij mijn laptop oplader super irritant
Uggsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook niet leuk dat inso van uggs houdt maar daarom haat ik hem toch niet ;s
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit bij mijn laptop oplader super irritant
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Je kan toch een verschillende mening hebben zonder iemand als persoon af te keuren
denk dat ik bijna een nieuwe moet kopenquote:
Die dingen zijn duur. Heb er nu witte tape overheen geplakt, werkt wel tijdelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ik bijna een nieuwe moet kopen
Ik snap niet precies waarom niet. Als je zoon iets doet waar je niet achter staat kun je dat gewoon zeggen zonder dat dat ten koste gaat van iets. Dat kan van alles zijn. Hij zou nog evenveel liefde krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar ik zou zoiets nooit tegen mijn zoon zeggen als ik jouw mening zou hebben
quote:
ik mag misschien die van ezell overkopen als zij nieuwe mac haaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die dingen zijn duur. Heb er nu witte tape overheen geplakt, werkt wel tijdelijk
Oh liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag misschien die van ezell overkopen als zij nieuwe mac haalt
Maar hij doet niet iets? Hij 'is' iets waar hij niks aan kan doen. Dat is wat anders dan dat hij op zijn 14de dronken thuis komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom niet. Als je zoon iets doet waar je niet achter staat kun je dat gewoon zeggen zonder dat dat ten koste gaat van iets. Dat kan van alles zijn. Hij zou nog evenveel liefde krijgen.
Het zou oneerlijk zijn om te gaan liegen en te doen alsof ik het helemaal volgens plan vind.
nieuw zijn ze 80 euro ofzoquote:
Wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nieuw zijn ze 80 euro ofzo
al zag ik laatst een site waar ze voor 30 waren maar vertrouw dat niet helemaal
wat is er?quote:
Ja, net zoals ik een verslaafde ben. En nog een tal van dingen waar mensen niet achterstaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Hij 'is' iets waar hij niks aan kan doen.
Lelijke broekquote:
Je bent niet geboren als een verslaafdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals ik een verslaafde ben. En nog een tal van dingen waar mensen niet achterstaan.
Jawel. Zit net zo goed in je hersenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet geboren als een verslaafde
quote:
The fuck manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us(...)09dbdc508f4d4707c552
Toch is het anders. Maar ik begrijp je verder wel hoor, ik hou er alleen een andere mening op na waardoor ik totaal anders zou reageren op hemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Zit net zo goed in je hersenen.
ja preciesquote:
Absoluut niet. Hoezo is het anders? Allebei een aanleg die bij de geboorte in je hersenen is bepaald.quote:
En dat kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
ik hou er alleen een andere mening op na waardoor ik totaal anders zou reageren op hem
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hoezo is het anders? Allebei een aanleg die bij de geboorte in je hersenen is bepaald.
Niet normaal ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
dan valt 30 opeens wel mee
quote:
Dat kan ook niet. Net zoals je niet verslaafde af kan worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.
Ik emogif je dan ook niet hequote:
jaloersquote:
Naja dat zal dan wel, ik heb niet genoeg verstand van verslavingen om daarover te oordelen. Dacht alleen dat de een verslavingsgevoeliger was dan de ander, maar niet dat het zo ver doorgingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand is z'n hele leven verslaafde en iemand is z'n hele leven homo.
Natuurlijk kan dat. Vrije wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.
Als we het over het brein hebben kun je ook dat betwisten.quote:
dat ben jij zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
deze boy is ook echt mad lekker
[ afbeelding ]
Jahoor en criminelen kunnen er ook niets aan doen zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Net zoals je niet verslaafde af kan worden.
Hm zo'n 10 procent heeft daar zin in denk ik, omdat het zekerheid geeft, maar ik zou het totaal niet willen lieverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
fokit en jc hebben jullie ook zin in burgerlijk leef
de eerste 15 jaar nog niet???????? dat is echt langquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm zo'n 10 procent heeft daar zin in denk ik, omdat het zekerheid geeft, maar ik zou het totaal niet willen liever
Of de eerste 15 jaar nog niet in ieder geval
ja ga nu zelfs eten op burgerlijk tijdstipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
fokit en jc hebben jullie ook zin in burgerlijk leef
Aan hun misdaden wel. Net zoals een verslaafde de wil heeft om niet te drinken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jahoor en criminelen kunnen er ook niets aan doen zeker
Maar lichamelijk en geestelijk blijf je altijd homoquote:
eetsmakelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ga nu zelfs eten op burgerlijk tijdstip
doei
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30stequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
de eerste 15 jaar nog niet???????? dat is echt lang
Oh, ja awesome! wat te veel vsco, maar cool..!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Vlekjesdude, wat vond je van de foto's
VSCOquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Oh, ja awesome! wat te veel vsco, maar cool..!
Verstandigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30ste
maar je bent nu 24 en dan eerste 15 jaar dan ben je 39quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30ste
30-35 kan nog daarna wel oudquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig
Kinderen beperken je vrijheid alleen maar en maken je ongelukkiger.
Meteen weer terug bij af dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Is trouwens ook een groot probleem voor verslaafden.
Mensen denken echt na een jaar niet drinken dat je wel 1 drankje kan drinken en dat het makkelijk wordt.
Naja ik zou midden 30-begin 40 gaan settelen wel oke vinden hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je bent nu 24 en dan eerste 15 jaar dan ben je 39![]()
![]()
Definieer verslaafd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Is trouwens ook een groot probleem voor verslaafden.
Mensen denken echt na een jaar niet drinken dat je wel 1 drankje kan drinken en dat het makkelijk wordt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
Wauw. Ik kan lekkerder koken dan ik dacht.
Wa hedde gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
Wauw. Ik kan lekkerder koken dan ik dacht.
Pilaf.quote:
oh nee zou dat niet willen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik zou midden 30-begin 40 gaan settelen wel oke vinden hoor
Dat niet per definitie. Dat ligt aan de situatie.quote:
Mijn definitie is dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Iemand die elke dag drinkt HOEFT niet verslaafd te zijn bijvoorbeeld als ie zonder moeite kan stoppen als dat nodig is.quote:
nee niet echt daarom zou ik het ook niet willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat ook niet echt handig om dan pas te beginnen he
Volgens mij unleash je dan echt het beest 1x drinken en je bent meteen weer hooked.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet per definitie. Dat ligt aan de situatie.
In totaal, totaal ideale omstandigheden zou je gewoon met evenveel moeite verder gaan de volgende dag.
Maar dat hebben ex verslaafden zeer zelden.
Hm fruit in m'n rijst ben ik niet zo'n fan van.quote:
Als de situatie is, zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
Volgens mij unleash je dan echt het beest 1x drinken en je bent meteen weer hooked.
Als je bij iemand een biertje gaat drinken of in pub en je bent in de pub al aan het bedenken wat je thuis nog hebt liggen ken je dat gevoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn definitie is dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Iemand die elke dag drinkt HOEFT niet verslaafd te zijn bijvoorbeeld als ie zonder moeite kan stoppen als dat nodig is.
Klopt ja. Wat gebruik jij? Of gewoon uit de losse pols in lightroom sliders aanpassen?quote:
Perzik, ja. Het is ook lekker met pasta.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm fruit in m'n rijst ben ik niet zo'n fan van.
Het os met fruit toch?
Ik had vooral dat ik zorgen maakte of ik ergens wat ging drinken of ze wel voldoende hadden en al 4 halve liters wegdronk. En dan inderdaad altijd aan het rekenen wat je nog in de kast hebt liggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je bij iemand een biertje gaat drinken of in pub en je bent in de pub al aan het bedenken wat je thuis nog hebt liggen ken je dat gevoel
Maar zoals ik al zeg: het geeft zekerheid, als ik over paar jaar gelukkig ben met een meid die samen wil wonen Ofzo zou ik het zeker wel doenquote:
Ook niet man dan ga je weer drinken activeer je weer al die shit in je hersenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de situatie is, zeker.
Als je kloteperiode hebt en je drinkt 1 glas dan weet ik zeker dat ik weer terug bij af bent.
Als alles op rolletjes gaat zou ik mogelijk wel zeer zelden kunnen drinken.
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zeg: het geeft zekerheid, als ik over paar jaar gelukkig bent met een meid die samen wil wonen Ofzo zou ik het zeker wel doen
Maar het is zeker niet zo dat ik er naar uit kijk
Dat 1e heb je mogelijk wel gelijk in. Want dan krijg je die trigger weer in je hersenen. En je hebt er geen controle over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet man dan ga je weer drinken activeer je weer al die shit in je hersenen.
Wat je zegt klopt wel verslaving is voor het leven.
Het is niet alleen maar feest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leuk
laat mij dromenquote:
Scheelt als student wel flink qua kostenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leuk
Ja dat kijken hoeveel je hebt en of het genoeg is om in slaap te komen/waus te zijn is wel echt kenmerk van verslaving.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vooral dat ik zorgen maakte of ik ergens wat ging drinken of ze wel voldoende hadden en al 4 halve liters wegdronk. En dan inderdaad altijd aan het rekenen wat je nog in de kast hebt liggen.
Altijd.
Als je maar niet te hard van stapel loopt.quote:
vooral als hij fulltime blijft werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt als student wel flink qua kosten
Bestel je dan echt 2 biertjes tegelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En in restaurant vaak dubbele drank bestellen
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestel je dan echt 2 biertjes tegelijk bedoel je?
hoezo emogifquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik vind het echt super
Mooi toch. Maar niet ieder mens is hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik vind het echt super
geen zorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je maar niet te hard van stapel loopt.
nee johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk best genant is als 20 jarige
Die trigger is er altijd of je nu drinkt constant jezelf corrigeren of niet best eng wel hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat 1e heb je mogelijk wel gelijk in. Want dan krijg je die trigger weer in je hersenen. En je hebt er geen controle over.
Krijg je ook wel blikken zeker?quote:
Gelijk fles wijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En in restaurant vaak dubbele drank bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |