Perzik, ja. Het is ook lekker met pasta.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm fruit in m'n rijst ben ik niet zo'n fan van.
Het os met fruit toch?
Ik had vooral dat ik zorgen maakte of ik ergens wat ging drinken of ze wel voldoende hadden en al 4 halve liters wegdronk. En dan inderdaad altijd aan het rekenen wat je nog in de kast hebt liggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je bij iemand een biertje gaat drinken of in pub en je bent in de pub al aan het bedenken wat je thuis nog hebt liggen ken je dat gevoel
Maar zoals ik al zeg: het geeft zekerheid, als ik over paar jaar gelukkig ben met een meid die samen wil wonen Ofzo zou ik het zeker wel doenquote:
Ook niet man dan ga je weer drinken activeer je weer al die shit in je hersenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de situatie is, zeker.
Als je kloteperiode hebt en je drinkt 1 glas dan weet ik zeker dat ik weer terug bij af bent.
Als alles op rolletjes gaat zou ik mogelijk wel zeer zelden kunnen drinken.
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zeg: het geeft zekerheid, als ik over paar jaar gelukkig bent met een meid die samen wil wonen Ofzo zou ik het zeker wel doen
Maar het is zeker niet zo dat ik er naar uit kijk
Dat 1e heb je mogelijk wel gelijk in. Want dan krijg je die trigger weer in je hersenen. En je hebt er geen controle over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet man dan ga je weer drinken activeer je weer al die shit in je hersenen.
Wat je zegt klopt wel verslaving is voor het leven.
Het is niet alleen maar feest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leuk
laat mij dromenquote:
Scheelt als student wel flink qua kostenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou volgend jaar al samen willen wonen, lijkt me echt leuk
Ja dat kijken hoeveel je hebt en of het genoeg is om in slaap te komen/waus te zijn is wel echt kenmerk van verslaving.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vooral dat ik zorgen maakte of ik ergens wat ging drinken of ze wel voldoende hadden en al 4 halve liters wegdronk. En dan inderdaad altijd aan het rekenen wat je nog in de kast hebt liggen.
Altijd.
Als je maar niet te hard van stapel loopt.quote:
vooral als hij fulltime blijft werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt als student wel flink qua kosten
Bestel je dan echt 2 biertjes tegelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En in restaurant vaak dubbele drank bestellen
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestel je dan echt 2 biertjes tegelijk bedoel je?
hoezo emogifquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik vind het echt super
Mooi toch. Maar niet ieder mens is hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik vind het echt super
geen zorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je maar niet te hard van stapel loopt.
nee johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk best genant is als 20 jarige
Die trigger is er altijd of je nu drinkt constant jezelf corrigeren of niet best eng wel hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat 1e heb je mogelijk wel gelijk in. Want dan krijg je die trigger weer in je hersenen. En je hebt er geen controle over.
Krijg je ook wel blikken zeker?quote:
Gelijk fles wijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En in restaurant vaak dubbele drank bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |