VSCOquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Oh, ja awesome! wat te veel vsco, maar cool..!
Verstandigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30ste
maar je bent nu 24 en dan eerste 15 jaar dan ben je 39quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30ste
30-35 kan nog daarna wel oudquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig
Kinderen beperken je vrijheid alleen maar en maken je ongelukkiger.
Meteen weer terug bij af dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Is trouwens ook een groot probleem voor verslaafden.
Mensen denken echt na een jaar niet drinken dat je wel 1 drankje kan drinken en dat het makkelijk wordt.
Naja ik zou midden 30-begin 40 gaan settelen wel oke vinden hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je bent nu 24 en dan eerste 15 jaar dan ben je 39![]()
![]()
Definieer verslaafd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Is trouwens ook een groot probleem voor verslaafden.
Mensen denken echt na een jaar niet drinken dat je wel 1 drankje kan drinken en dat het makkelijk wordt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
Wauw. Ik kan lekkerder koken dan ik dacht.
Wa hedde gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
Wauw. Ik kan lekkerder koken dan ik dacht.
Pilaf.quote:
oh nee zou dat niet willen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik zou midden 30-begin 40 gaan settelen wel oke vinden hoor
Dat niet per definitie. Dat ligt aan de situatie.quote:
Mijn definitie is dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Iemand die elke dag drinkt HOEFT niet verslaafd te zijn bijvoorbeeld als ie zonder moeite kan stoppen als dat nodig is.quote:
nee niet echt daarom zou ik het ook niet willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat ook niet echt handig om dan pas te beginnen he
Volgens mij unleash je dan echt het beest 1x drinken en je bent meteen weer hooked.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet per definitie. Dat ligt aan de situatie.
In totaal, totaal ideale omstandigheden zou je gewoon met evenveel moeite verder gaan de volgende dag.
Maar dat hebben ex verslaafden zeer zelden.
Hm fruit in m'n rijst ben ik niet zo'n fan van.quote:
Als de situatie is, zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
Volgens mij unleash je dan echt het beest 1x drinken en je bent meteen weer hooked.
Als je bij iemand een biertje gaat drinken of in pub en je bent in de pub al aan het bedenken wat je thuis nog hebt liggen ken je dat gevoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn definitie is dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Iemand die elke dag drinkt HOEFT niet verslaafd te zijn bijvoorbeeld als ie zonder moeite kan stoppen als dat nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |