quote:
Hoe zou je erop reagerenquote:
Dat weet ik niet. Denk het wel. Maar zou hem niet anders gaan behandelen ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou je erop reageren
Zou je zeggen dat je het niet vind kunnen vanwege geloof?
Vind je niet dat een kind zich alleen maar onzekerder voelt als zijn vader zegt dat het niet normaal is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Denk het wel. Maar zou hem niet anders gaan behandelen ofzo
als die volwassen is uiteraardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je niet dat een kind zich alleen maar onzekerder voelt als zijn vader zegt dat het niet normaal is?
Die rechtsequote:
Dun as fuckquote:
Cute as fuckquote:
Wat wel logisch is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
het probleem is alleen dat als je dat zegt dat homos denken dat je ze als persoon afkerut
Nouquote:
Misschien niet in een discussie met een random iemand, maar wel als ht je kind is, die wilt gewoon een positievere benadering dan alleen: ik keur het af maar jou nietquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent toch veel meer dan je seksuele voorkeur
misschien is het afkeuren al te scherp verwoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet in een discussie met een random iemand, maar wel als ht je kind is, die wilt gewoon een positievere benadering dan alleen: ik keur het af maar jou niet
Tsja wat dan? Het is in strijd met mijn overtuiging?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien is het afkeuren al te scherp verwoord
Ik heb nog nooit een paarse wortel gezien dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn paarse wortel is oranje van binnen. Wat is dit?
quote:
Ja. Je kan toch een verschillende mening hebben zonder iemand als persoon af te keurenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja wat dan? Het is in strijd met mijn overtuiging?
nooit gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit bij mijn laptop oplader super irritant
Uggsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook niet leuk dat inso van uggs houdt maar daarom haat ik hem toch niet ;s
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit bij mijn laptop oplader super irritant
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Je kan toch een verschillende mening hebben zonder iemand als persoon af te keuren
denk dat ik bijna een nieuwe moet kopenquote:
Die dingen zijn duur. Heb er nu witte tape overheen geplakt, werkt wel tijdelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ik bijna een nieuwe moet kopen
Ik snap niet precies waarom niet. Als je zoon iets doet waar je niet achter staat kun je dat gewoon zeggen zonder dat dat ten koste gaat van iets. Dat kan van alles zijn. Hij zou nog evenveel liefde krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar ik zou zoiets nooit tegen mijn zoon zeggen als ik jouw mening zou hebben
quote:
ik mag misschien die van ezell overkopen als zij nieuwe mac haaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die dingen zijn duur. Heb er nu witte tape overheen geplakt, werkt wel tijdelijk
Oh liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag misschien die van ezell overkopen als zij nieuwe mac haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |