Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneeuwbal is ook een meisjesnaam 4 mensen noemden hun kind zo in 2012.
Heet dat kind echt Goud?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgen
Ja, debiel tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Ik las Johannes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Doe ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto's voor Johannes en mij
Zal wel een ajacied worden dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn 1 geboren zoon later Eian
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagenquote:
zou ik echt niet accepterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
Idd en gelijk huis uitzetten gebrekkige opvoeding anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |