mijn kind krijgt echt geen poolse naam in ieder gevalquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook net begonnen. Ik heb een halve ui gesneden en ik ben nu blind van de tranen.
Huh is in UK zoveel racisme dan tegen Polenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kind krijgt echt geen poolse naam in ieder geval
vies racisme dan
ja toch zijn veel meer polen dan in nederland nog denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh is in UK zoveel racisme dan tegen Polen
omgquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
10% van stad is pool naar schatting elan
Zag wel een lekker recept met pompoen in het boek staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Pompoen snijden is echt kut wel. Vervelender dan ui.
Zoveel schil en zaden. En zo hard allemaal.
Lolwatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Sneeuwbal is ook een meisjesnaam 4 mensen noemden hun kind zo in 2012.
Is serieus wel goed voor lokale economie manquote:
Dan blijf ik snel eens etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag wel een lekker recept met pompoen in het boek staan.
Mensen sporen nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen werken hard niks mis mee beter dan Roemenen en Marokkanenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is serieus wel goed voor lokale economie man
veel business gestart enzo en veel scholen konden blijven bestaan omdat er opeens weer veel kinderen kwamen
en veel polen zijn in zorg komen werken enzo
mijn engelse oma heeft ook poolse thuiszorg
en 1e generatie vaak ook nog die zijn sowieso vaak harde werkers en betalen gewoon belasting enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen werken hard niks mis mee beter dan Roemenen en Marokkanen
Kiertje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
kamer stinkt altijd naar noodles als ik dat heb gegeten echt vies
maar is te koud om raam open te doen
Sowieso hele probleem met zwartwerk en fraude is iets dat door de overheid gefaciliteerd is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 1e generatie vaak ook nog die zijn sowieso vaak harde werkers en betalen gewoon belasting enzo
ik heb een kiepraam dus gaat best ver openquote:
Ik maak nu pilaf.quote:
Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zoals Gers Pardoel je zoon goud noemen en hem daarmee een zorgeloze schooltijd bezorgen
Ja, debiel tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Ik las Johannes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet dat kind echt Goud?![]()
Negers geven hun babies soms wel rare namen moet je denken aan Heavenly-Joy ofJohannadestiny
Doe ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto's voor Johannes en mij
Zal wel een ajacied worden dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn 1 geboren zoon later Eian
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagenquote:
zou ik echt niet accepterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
Idd en gelijk huis uitzetten gebrekkige opvoeding anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke gedachten worden er gelijk uitgeslagen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |