SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Liquor 43 en apfelkorn dacht ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee was ook een die heette appeltaartje
ik had laatst radler alcoholvrijquote:
liquor 43 dat was pas ECHT zoet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liquor 43 en apfelkorn dacht ik
Goeie vraagquote:
Klinkt nice.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liquor 43 en apfelkorn dacht ik
Ik heb een stuk of 20 selfies van jouw dronken hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Insomnia_ en ik kijken op jullie neer. Alcohol drinken
noodlesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond noodles eten want heb geen zin om te koken
Verhuizenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraagNee, ik moet ziggo eens bellen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liquor 43 dat was pas ECHT zoet.
NIET. Ik maak geen selfies laat staan als ik hypothetisch gezien dronken zou zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 20 selfies van jouw dronken hoofd
Pls
Samenwonen?quote:
kom gwn hier wonen beetje chilling zetten op pierquote:
ja ga zo al eten denk ikquote:
Ik maak enkel selfies wanneer ik dronken benquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NIET. Ik maak geen selfies laat staan als ik hypothetisch gezien dronken zou zijn.
Heb een keer een vriend dit zien uitkotsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet al kokhalzen als ik die fles zie staan
Patat xdxdquote:
Zou ik wel baas vinden ja, gelijk Southampton seizoenskaart nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom gwn hier wonen beetje chilling zetten op pier
pelle hooligan worden
kost duurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik wel baas vinden ja, gelijk Southampton seizoenskaart nemen
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengenquote:
quote:
wij zijn echt burgerlijk sofquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengen
het is frietquote:
hebben we gewoon zin in, niks mis meequote:
Vooruit. Daar hebben ze wel fatsoenlijke Pathe-bioscoopquote:
quote:
nee gekquote:
inderdaad later gewoon op zondag koffie bij elkaar drinken met de kids erbij tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben we gewoon zin in, niks mis mee
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit. Daar hebben ze wel fatsoenlijke Pathe-bioscoop
elke keer als het over rotterdam gaat verhemel jij de jodensteeg en utrechtquote:
Die in Utrecht heeft 2 zalen ofzoquote:
Ja maar ik haat Rotterdam niet, het is geen Almerequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke keer als het over rotterdam gaat verhemel jij de jodensteeg en utrecht
denk alleen dat jij eerder kinderen hebt dan ik tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
inderdaad later gewoon op zondag koffie bij elkaar drinken met de kids erbij toch
Daar ben ik geweest ja, kut is datquote:
Die gaan maar fietsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en daarna de kinderen naar sport brengen
je weet nooit hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
denk alleen dat jij eerder kinderen hebt dan ik toch
Shots fired pow powquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik haat Rotterdam niet, het is geen Almere
nee want ze moeten al vroeg beginnen met sporten dus dan moet ik ze nog brengen, later als ze oud zijn kunnen ze wel alleenquote:
Inso woont niet in Almere gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |