Maar hij doet niet iets? Hij 'is' iets waar hij niks aan kan doen. Dat is wat anders dan dat hij op zijn 14de dronken thuis komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom niet. Als je zoon iets doet waar je niet achter staat kun je dat gewoon zeggen zonder dat dat ten koste gaat van iets. Dat kan van alles zijn. Hij zou nog evenveel liefde krijgen.
Het zou oneerlijk zijn om te gaan liegen en te doen alsof ik het helemaal volgens plan vind.
nieuw zijn ze 80 euro ofzoquote:
Wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nieuw zijn ze 80 euro ofzo
al zag ik laatst een site waar ze voor 30 waren maar vertrouw dat niet helemaal
wat is er?quote:
Ja, net zoals ik een verslaafde ben. En nog een tal van dingen waar mensen niet achterstaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Hij 'is' iets waar hij niks aan kan doen.
Lelijke broekquote:
Je bent niet geboren als een verslaafdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals ik een verslaafde ben. En nog een tal van dingen waar mensen niet achterstaan.
Jawel. Zit net zo goed in je hersenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet geboren als een verslaafde
quote:
The fuck manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us(...)09dbdc508f4d4707c552
Toch is het anders. Maar ik begrijp je verder wel hoor, ik hou er alleen een andere mening op na waardoor ik totaal anders zou reageren op hemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Zit net zo goed in je hersenen.
ja preciesquote:
Absoluut niet. Hoezo is het anders? Allebei een aanleg die bij de geboorte in je hersenen is bepaald.quote:
En dat kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
ik hou er alleen een andere mening op na waardoor ik totaal anders zou reageren op hem
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hoezo is het anders? Allebei een aanleg die bij de geboorte in je hersenen is bepaald.
Niet normaal ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
dan valt 30 opeens wel mee
quote:
Dat kan ook niet. Net zoals je niet verslaafde af kan worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.
Ik emogif je dan ook niet hequote:
jaloersquote:
Naja dat zal dan wel, ik heb niet genoeg verstand van verslavingen om daarover te oordelen. Dacht alleen dat de een verslavingsgevoeliger was dan de ander, maar niet dat het zo ver doorgingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand is z'n hele leven verslaafde en iemand is z'n hele leven homo.
Natuurlijk kan dat. Vrije wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is geen aanleg Dat je je meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht? Want dat zou betekenen dat je in je loop van je leven alsnog hetero zou kunnen zijn.
Als we het over het brein hebben kun je ook dat betwisten.quote:
dat ben jij zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
deze boy is ook echt mad lekker
[ afbeelding ]
Jahoor en criminelen kunnen er ook niets aan doen zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Net zoals je niet verslaafde af kan worden.
Hm zo'n 10 procent heeft daar zin in denk ik, omdat het zekerheid geeft, maar ik zou het totaal niet willen lieverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
fokit en jc hebben jullie ook zin in burgerlijk leef
de eerste 15 jaar nog niet???????? dat is echt langquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm zo'n 10 procent heeft daar zin in denk ik, omdat het zekerheid geeft, maar ik zou het totaal niet willen liever
Of de eerste 15 jaar nog niet in ieder geval
ja ga nu zelfs eten op burgerlijk tijdstipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
fokit en jc hebben jullie ook zin in burgerlijk leef
Aan hun misdaden wel. Net zoals een verslaafde de wil heeft om niet te drinken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jahoor en criminelen kunnen er ook niets aan doen zeker
Maar lichamelijk en geestelijk blijf je altijd homoquote:
eetsmakelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ga nu zelfs eten op burgerlijk tijdstip
doei
Naja, ik hoef sowieso geen kind voor m'n 30stequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
de eerste 15 jaar nog niet???????? dat is echt lang
Oh, ja awesome! wat te veel vsco, maar cool..!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Vlekjesdude, wat vond je van de foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |