SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elektrische band. En terecht als je ziet hoever sommige van die honden heen zijn.
Het schokkendste aan heel die show vind ik nog wel dat het bijzonder lijkt om je hond uit te laten in Amerika en een lopende band als 'normaal' alternatief wordt gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.
Lieve hond zou aaienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Awww.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen was
Die heeft mijn pa ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
LB ik ben je op dit moment aan het eten
Nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft mijn pa ook
Superfijn voor macrofotografie
Leuke lens
Ben ik lekker xdxdxdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Iewl, dit is de SEX SC nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Foodgasmquote:
Maar ik wil een zoomquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Lel, leg dan een paar tientjes bij en koop een Sigma 30mm f/1.4
Logisch. Ik zou er ook bang van worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft daarna nooit meer aan kabels geknaagd
Omdat ik geen andere zoomlens hebquote:
Oh normaal is ie 300+ goede deal dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Ja precies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh normaal is ie 300+ goede deal dus
Gewoon bokeh shots, jatogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig man![]()
Maar voor 150 is het inderdaad een super goede deal
Portfolio site?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Ik heb alleen paar foto's op Flickrquote:
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuroquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Shoot!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen paar foto's op Flickr
beter gewoon iphone voor fotos makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
yoloquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
vandaag sinds een week weer make-up op gedaan
DM je welquote:
wat zei hij aan de telefoonquote:
van wat?quote:
Heb ik, prachtlensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
je psycholoogquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter gewoon iphone voor fotos maken
Ik wil ook een dslrquote:
waarom moet je elke dag meldenquote:
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had de deur achter me dicht gegooid zonder sleutel
want je geeft je nieuwe buren gelijk de sleutelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennen
yosemite ken ik alleen van het National Park in Amerika dus je zal vast wat anders bedoelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
yosemite is wel leuk maar vind het niet een verbetering ofzo jullie wel?
gewoon bij achterburen opgehaald. hun zijn enige die ik sleutel vertrouwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennen
ik sliep in een tent in yosemitequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik sliep in een tent in yosemite
That's correct. Wel lezen als het goed isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik als nieuw lid nog niet kan DM'en, klopt dat?
Wel. Notification centre is een stuk beter. Ziet er beter uit en spotlight is echt tof geworden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
Je staat op alle foto's wazig die liesje had gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook weleens gefotografeerd met LB haar fototoestel:@:@
Jup, de nieuwe OS X die er naar vernoemd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
yosemite ken ik alleen van het National Park in Amerika dus je zal vast wat anders bedoelen
klopt, maar daarom kon ik op je eerste dm niet reagerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That's correct. Wel lezen als het goed is
Fuck alles en iedereen tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Maar ik wil ook huur en eten betalen, jammer dan
gewoon voedselbankquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Doet mijn mystieke uitstraling goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je staat op alle foto's wazig die liesje had gemaakt
Dat wist ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
klopt, maar daarom kon ik op je eerste dm niet reageren
berichtencentrum heb ik uit staan, spotlight gebruik ik nooit, safari is nog steeds sloom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. Notification centre is een stuk beter. Ziet er beter uit en spotlight is echt tof geworden.
Safari is nu een stuk sneller
Grootste verandering is het hele continuinity gedoe, met handoff enzo voor je iPhone, maar die heb ik niet
I-macsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, de nieuwe OS X die er naar vernoemd is
wat?quote:
chrome op android ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Safari gebruikt echt debiel veel data op iphone trouwens.
verwachte reactie: terechte klacht inso
Bitch, wat haat jequote:
Offe Macbook bedoel ikquote:
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werkenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werken
is de ouderdom sofjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
gvd hoofdpijn door die overlaad aan M&M's
kan niet eens meer snoep eten in de hoeveelheden dat ik vorig jaar deed
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
lb heb je zin in lollipop
ik wel
hopelijk heb ik het snel op mijnnexus
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
berichtencentrum heb ik uit staan, spotlight gebruik ik nooit, safari is nog steeds sloom.
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijdquote:
Vind ik niet. Vooral internet is kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]mac is juist makkelijker dan windows gek
Hatersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
een watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ik heb ook Google Inbox invite gekregen
gelukkig redde die laatste zin deze postquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
Ik zal het eens onthouden. Mijn pa heeft een D7000, machtig mooi spulquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...
Snoep is slecht voor je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
ik heb net een minuut na moeten denken welk maandelijks feestje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
1. omdat de enige notificatie die ik krijg fb chat is en ik die altijd aan het staan dus ik hoor sowieso wel dat ik een bericht heb of hoor het door mijn telefoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/
2. Oh ik wel
3. Dan doe je iets fout
Dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig redde die laatste zin deze post
ja daarom eet ik het alleen een week in de maandquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom eet ik het alleen een week in de maand
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb net een minuut na moeten denken welk maandelijks feestje.
ik niet ik wil graag duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houden
Ik zie Sof nog als vroomquote:
Neehoor. Iedere vrouw heeft er last van, waarom zou je er moeilijk over doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houden
oke ik zal het de volgende keer normaal schrijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet ik wil graag duidelijkheid
gewoon pil doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor. Iedere vrouw heeft er last van, waarom zou je er moeilijk over doen?
Ja, ik heb zelf nu zelf ook een D7000. Een goede realitycheck is om een camera op te zoeken in een flickr pool, als volgt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal het eens onthouden. Mijn pa heeft een D7000, machtig mooi spul
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorsliktquote:
Holy shit, zo goedkoop?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:35 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf nu zelf ook een D7000. Een goede realitycheck is om een camera op te zoeken in een flickr pool, als volgt:
https://www.flickr.com/groups/d70/ (awesome werk)
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/fotografie-camera-s-digitaal/m860866156-nikon-d70-s-body.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr (awesome prijs)
daarom gewoon 1 keer per 4-5 maanden niet doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorslikt
mag maar drie keer hequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorslikt
komen er alleen doorbraakbloedingen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
mag maar drie keer he
daarna is het niet goed voor je en komen er doorbraakbloedingen
Klagen mag via klaagbaak@littlebrownie.nl gr grquote:
quote:
ja super veel bloed bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komen er alleen doorbraakbloedingen ja
Inso zegt de waarheid weer even. Stelletje aanstellers die vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komen er alleen doorbraakbloedingen ja
Ik bedacht na 10 seconde dat dat zelfs voor mij erg kort door de bocht klonkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zegt de waarheid weer even. Stelletje aanstellers die vrouwen.
precies!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy shit, zo goedkoop?
Even in mijn achterhoofd houden voor als ik weer wat te spenderen heb
Gmail maar dan tofquote:
Ik had vroeger, echt jaren geleden, een discussie met een stom wicht die de pil al jaren doorslikte, en toen ik zei dat ze daar bloedingen door kon krijgen keek ze me schaapachtig aan, en zei dat ik zoiets niet kon weten als jongenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
dus je mag negen weken slikken en dan is het beste om te stoppen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ben ik toch blij dat er geen bloed uit mijn lul komt
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ben je nog langer ongesteld ook
vriendin kent iemand die meer dan een maand ongesteld was daardoor hahahahaha
quote:
Holy shit, maandje uit de buurt blijven danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ben je nog langer ongesteld ook
vriendin kent iemand die meer dan een maand ongesteld was daardoor hahahahaha
best zielig eigenlijkquote:
ik ga nu stoppen tegen mn vriendin zeggen dat ze pil moet doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
best zielig eigenlijk
maar moet je maar niet zo dom zijn
Srs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
sommige vrouwen zijn ook een jaar ongesteld als ze spiraal nemen he echt gekkenwerk
zeg maar dat ze maximaal drie strips mag doorslikken en dan stopweek moet houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga nu stoppen tegen mn vriendin zeggen dat ze pil moet doorslikken
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg maar dat ze maximaal drie strips mag doorslikken en dan stopweek moet houden
ja is echt zo, zei een vriendin van me, die had dat.quote:
lulligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :s
Ze deed een medische opleiding toch? Ik denk niet dat je haar veel nieuws zal melden nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :s
geneeskunde ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze deed een medische opleiding toch? Ik denk niet dat je haar veel nieuws zal melden nee.
Houdt me wel tegen om zoiets te nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
sommige vrouwen zijn ook een jaar ongesteld als ze spiraal nemen he echt gekkenwerk
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Houdt me wel tegen om zoiets te nemen
Wordt in de baarmoeder geplaatst dus dat zal wel even nasty aanvoelen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaaren ze zei date heel erg pijn deed dat erin doen
Er moet echt iets makkelijks uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaaren ze zei date heel erg pijn deed dat erin doen
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt in de baarmoeder geplaatst dus dat zal wel even nasty aanvoelen ja
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er moet echt iets makkelijks uitgevonden worden
eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvan
Beter dan jongens die nergens wat vanafweten tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongen
echt?quote:
Hoe heet zo'n ding wat in je arm wordt geplaatst? Best vaag wel. Zit er gewoon wat hards in je bovenarm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongen
Nou neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan jongens die nergens wat vanafweten toch
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doenquote:
Een pleister toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding wat in je arm wordt geplaatst? Best vaag wel. Zit er gewoon wat hards in je bovenarm.
als ik mijn vriendin daar een plezier mee kan doen ben ik de beroerdste nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doen
Dat is toch een pil die je voor de seks moet slikken toch? Dat klinkt een stuk chiller. En het fucked hopelijk niet zo erg de hormonen op als bij vrouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvan
Nou `zo'' veel weet ik er nou ook weer niet vanafquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou nee
Zou geen apotheker/huisarts vriendje willen
Klinkt niet echt reëel aangezien het onderhuids wordt ingebracht. Dat schijnt je ook een jaar van alles af te helpen als ik die vriendin mag geloven.quote:
gewoon elke dag tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is toch een pil die je voor de seks moet slikken toch? Dat klinkt een stuk chiller. En het fucked hopelijk niet zo erg de hormonen op als bij vrouwen
Je kan als man wel goed controle houden erover, ik zou het ook doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doen
er zijn ook mensen die een condoom omdoenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
wie gaat er nou weer een spil slikken voor de seks
Mannen die hem niet om hoog krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
Mensen die hem niet omhoog krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
Wel. Ik ben in ieder geval geen vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Die pil werkt toch helemaal niet
Zou nu wel de overgang willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
al zou ik alsnog de pil slikken om menstruatie te regelen maarja
Lekkere opvliegers. Goed manquote:
Kut voor je. Heb je wel broertjes/zusjes die wel vruchtbaar zijn. Is ook weer zo lullig voor je moeder anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. Ik ben in ieder geval geen vader.
kan niet iedereen beantwoorden ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
3de quote die door Sof wordt genegeerd#blijvenproberen
Notice me senpaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
3de quote die door Sof wordt genegeerd#blijvenproberen
Heyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet iedereen beantwoorden ;s
hey lekkertjequote:
Ik hoef me niet voort te planten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut voor je. Heb je wel broertjes/zusjes die wel vruchtbaar zijn. Is ook weer zo lullig voor je moeder anders.
Zou jij voor Youtube gaan betalen?quote:
lekker touren in west frieslandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
Nu al zin in midlifecrisis
dan gelijk motor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |