Je kan als man wel goed controle houden erover, ik zou het ook doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doen
er zijn ook mensen die een condoom omdoenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
wie gaat er nou weer een spil slikken voor de seks
Mannen die hem niet om hoog krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
Mensen die hem niet omhoog krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon elke dag toch
Wel. Ik ben in ieder geval geen vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Die pil werkt toch helemaal niet
Zou nu wel de overgang willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
al zou ik alsnog de pil slikken om menstruatie te regelen maarja
Lekkere opvliegers. Goed manquote:
Kut voor je. Heb je wel broertjes/zusjes die wel vruchtbaar zijn. Is ook weer zo lullig voor je moeder anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. Ik ben in ieder geval geen vader.
kan niet iedereen beantwoorden ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
3de quote die door Sof wordt genegeerd#blijvenproberen
Notice me senpaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
3de quote die door Sof wordt genegeerd#blijvenproberen
Heyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet iedereen beantwoorden ;s
hey lekkertjequote:
Ik hoef me niet voort te planten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut voor je. Heb je wel broertjes/zusjes die wel vruchtbaar zijn. Is ook weer zo lullig voor je moeder anders.
Zou jij voor Youtube gaan betalen?quote:
lekker touren in west frieslandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
Nu al zin in midlifecrisis
dan gelijk motor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |