Houdt me wel tegen om zoiets te nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
sommige vrouwen zijn ook een jaar ongesteld als ze spiraal nemen he echt gekkenwerk
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Houdt me wel tegen om zoiets te nemen
Wordt in de baarmoeder geplaatst dus dat zal wel even nasty aanvoelen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaaren ze zei date heel erg pijn deed dat erin doen
Er moet echt iets makkelijks uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sommigen hebben ook helemaal niks maar anderen gewoon een jaaren ze zei date heel erg pijn deed dat erin doen
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt in de baarmoeder geplaatst dus dat zal wel even nasty aanvoelen ja
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er moet echt iets makkelijks uitgevonden worden
eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvan
Beter dan jongens die nergens wat vanafweten tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongen
echt?quote:
Hoe heet zo'n ding wat in je arm wordt geplaatst? Best vaag wel. Zit er gewoon wat hards in je bovenarm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet hier wel een beetje veel van voor een jongen
Nou neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan jongens die nergens wat vanafweten toch
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doenquote:
Een pleister toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding wat in je arm wordt geplaatst? Best vaag wel. Zit er gewoon wat hards in je bovenarm.
als ik mijn vriendin daar een plezier mee kan doen ben ik de beroerdste nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, denk dat er veel mannen zijn die vinden dat de vrouw het maar moet blijven doen
Dat is toch een pil die je voor de seks moet slikken toch? Dat klinkt een stuk chiller. En het fucked hopelijk niet zo erg de hormonen op als bij vrouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon de man de pil laten slikken als ze goede resultaten hebben daarvan
Nou `zo'' veel weet ik er nou ook weer niet vanafquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou nee
Zou geen apotheker/huisarts vriendje willen
Klinkt niet echt reëel aangezien het onderhuids wordt ingebracht. Dat schijnt je ook een jaar van alles af te helpen als ik die vriendin mag geloven.quote:
gewoon elke dag tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is toch een pil die je voor de seks moet slikken toch? Dat klinkt een stuk chiller. En het fucked hopelijk niet zo erg de hormonen op als bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |