ja super veel bloed bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komen er alleen doorbraakbloedingen ja
Inso zegt de waarheid weer even. Stelletje aanstellers die vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komen er alleen doorbraakbloedingen ja
Ik bedacht na 10 seconde dat dat zelfs voor mij erg kort door de bocht klonkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zegt de waarheid weer even. Stelletje aanstellers die vrouwen.
precies!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy shit, zo goedkoop?
Even in mijn achterhoofd houden voor als ik weer wat te spenderen heb
Gmail maar dan tofquote:
Ik had vroeger, echt jaren geleden, een discussie met een stom wicht die de pil al jaren doorslikte, en toen ik zei dat ze daar bloedingen door kon krijgen keek ze me schaapachtig aan, en zei dat ik zoiets niet kon weten als jongenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
dus je mag negen weken slikken en dan is het beste om te stoppen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ben ik toch blij dat er geen bloed uit mijn lul komt
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ben je nog langer ongesteld ook
vriendin kent iemand die meer dan een maand ongesteld was daardoor hahahahaha
quote:
Holy shit, maandje uit de buurt blijven danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ben je nog langer ongesteld ook
vriendin kent iemand die meer dan een maand ongesteld was daardoor hahahahaha
best zielig eigenlijkquote:
ik ga nu stoppen tegen mn vriendin zeggen dat ze pil moet doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
best zielig eigenlijk
maar moet je maar niet zo dom zijn
Srs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
sommige vrouwen zijn ook een jaar ongesteld als ze spiraal nemen he echt gekkenwerk
zeg maar dat ze maximaal drie strips mag doorslikken en dan stopweek moet houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga nu stoppen tegen mn vriendin zeggen dat ze pil moet doorslikken
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg maar dat ze maximaal drie strips mag doorslikken en dan stopweek moet houden
ja is echt zo, zei een vriendin van me, die had dat.quote:
lulligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :s
Ze deed een medische opleiding toch? Ik denk niet dat je haar veel nieuws zal melden nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze weet het vast zelf ook wel maar ik zeg steeds sjagreinig dat ze dat moet doen :s
geneeskunde ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze deed een medische opleiding toch? Ik denk niet dat je haar veel nieuws zal melden nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |