Offe Macbook bedoel ikquote:
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Maar ik wil ook huur en eten betalen, jammer dan
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werkenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werken
is de ouderdom sofjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
gvd hoofdpijn door die overlaad aan M&M's
kan niet eens meer snoep eten in de hoeveelheden dat ik vorig jaar deed
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
lb heb je zin in lollipop
ik wel
hopelijk heb ik het snel op mijnnexus
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
berichtencentrum heb ik uit staan, spotlight gebruik ik nooit, safari is nog steeds sloom.
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijdquote:
Vind ik niet. Vooral internet is kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]mac is juist makkelijker dan windows gek
Hatersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
een watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ik heb ook Google Inbox invite gekregen
gelukkig redde die laatste zin deze postquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
Ik zal het eens onthouden. Mijn pa heeft een D7000, machtig mooi spulquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...
Snoep is slecht voor je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
ik heb net een minuut na moeten denken welk maandelijks feestje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
1. omdat de enige notificatie die ik krijg fb chat is en ik die altijd aan het staan dus ik hoor sowieso wel dat ik een bericht heb of hoor het door mijn telefoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/
2. Oh ik wel
3. Dan doe je iets fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |