Dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig redde die laatste zin deze post
ja daarom eet ik het alleen een week in de maandquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom eet ik het alleen een week in de maand
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb net een minuut na moeten denken welk maandelijks feestje.
ik niet ik wil graag duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houden
Ik zie Sof nog als vroomquote:
Neehoor. Iedere vrouw heeft er last van, waarom zou je er moeilijk over doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen vinden ongesteld een naar woord dus ik dacht even rekening met jullie te houden
oke ik zal het de volgende keer normaal schrijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet ik wil graag duidelijkheid
gewoon pil doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor. Iedere vrouw heeft er last van, waarom zou je er moeilijk over doen?
Ja, ik heb zelf nu zelf ook een D7000. Een goede realitycheck is om een camera op te zoeken in een flickr pool, als volgt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal het eens onthouden. Mijn pa heeft een D7000, machtig mooi spul
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorsliktquote:
Holy shit, zo goedkoop?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:35 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf nu zelf ook een D7000. Een goede realitycheck is om een camera op te zoeken in een flickr pool, als volgt:
https://www.flickr.com/groups/d70/ (awesome werk)
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/fotografie-camera-s-digitaal/m860866156-nikon-d70-s-body.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr (awesome prijs)
daarom gewoon 1 keer per 4-5 maanden niet doorslikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorslikt
mag maar drie keer hequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je doorbraakbloedingen van als je te lang doorslikt
komen er alleen doorbraakbloedingen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
mag maar drie keer he
daarna is het niet goed voor je en komen er doorbraakbloedingen
Klagen mag via klaagbaak@littlebrownie.nl gr grquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |