SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elektrische band. En terecht als je ziet hoever sommige van die honden heen zijn.
Het schokkendste aan heel die show vind ik nog wel dat het bijzonder lijkt om je hond uit te laten in Amerika en een lopende band als 'normaal' alternatief wordt gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.
Lieve hond zou aaienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Awww.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen was
Die heeft mijn pa ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
LB ik ben je op dit moment aan het eten
Nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft mijn pa ook
Superfijn voor macrofotografie
Leuke lens
Ben ik lekker xdxdxdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Iewl, dit is de SEX SC nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Foodgasmquote:
Maar ik wil een zoomquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Lel, leg dan een paar tientjes bij en koop een Sigma 30mm f/1.4
Logisch. Ik zou er ook bang van worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft daarna nooit meer aan kabels geknaagd
Omdat ik geen andere zoomlens hebquote:
Oh normaal is ie 300+ goede deal dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Ja precies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh normaal is ie 300+ goede deal dus
Gewoon bokeh shots, jatogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig man![]()
Maar voor 150 is het inderdaad een super goede deal
Portfolio site?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Ik heb alleen paar foto's op Flickrquote:
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuroquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Shoot!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen paar foto's op Flickr
beter gewoon iphone voor fotos makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
yoloquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
vandaag sinds een week weer make-up op gedaan
DM je welquote:
wat zei hij aan de telefoonquote:
van wat?quote:
Heb ik, prachtlensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
je psycholoogquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter gewoon iphone voor fotos maken
Ik wil ook een dslrquote:
waarom moet je elke dag meldenquote:
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had de deur achter me dicht gegooid zonder sleutel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |