Gekke westerlingen ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat stond er op het menu.
Geen normale kaassouffle maar luxe kaassouffle, nou ja oké dan zeg ik dat ook wel zo
Ik doe dat nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
ik kan trouwens eindelijk internetbankieren bij de rabo
Ok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
ik kan trouwens eindelijk internetbankieren bij de rabo
ja eindelijkquote:
Ik eerst ook nooit maar ga ik nu wel doen want op internet dingen bestellen =quote:
je gebruikt nooit internetbankieren?quote:
Watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, het zit je wel dwars he dat je geen mod meer bent :S
Er valt niks te bankierenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je gebruikt nooit internetbankieren?
quote:
Omdat mods blauw zijn en gewone users zwart.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat
Ik had gisteren nasi a la LBgod op gr
watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuwe lens
Hij bedoelt dat hij geen geld heeft sukkolquote:
o zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij geen geld heeft sukkol
Jermaine Lens.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat mods blauw zijn en gewone users zwart.
Ach laat maar!
Wow, pics van nasi a la LBgod.
quote:
Dat is wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mij
Oh jammer, smaak was wel goed?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.
Uh, m'n camera van m'n mobiel is stuk. Tenminste focusmotor flipt em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |