Bron?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.
Je bereikt een enorme hoeveelheid mensen. Je kan je doelgroep gigantisch afstellen op jongeren.quote:
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek over puppy's van hem. Maar toen wist ik het nog niet.
Dat moet een geweldige vakantie zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mij
op instagram heb ik 2.5K volgersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twitter snap ik wel hoor. Zeker als je profiel gewoon maatschappelijk georienteerd is bijv.
Maaar instagram?
Sowieso best vaak op vakantie geweest in Engeland vroeger, veel vaker dan in zuid-frankrijk aan het strand zoals veel mensen schijnen te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet een geweldige vakantie zijn geweest.
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggenquote:
nah dat doe ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggen
quote:
En juist die bereik je niet op een andere manier van adverteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggen
Met je nep volgers. Op Twitter ook alquote:
Ik heb geen nepvolgers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met je nep volgers. Op Twitter ook al
Ik had het dan ook over de mensen die via hun insta-profiel daar rijk mee worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En juist die bereik je niet op een andere manier van adverteren.
Juist die groep wil je met veel producten aanspreken omdat ze hypegevoelig zijn.
Mensen die daar goed op inspelen zijn geweldige entrepeneurs.
Jawelquote:
Dus jij wilt zeggen dat je al die 2500 mensen kent?quote:
waar staat je username voor?quote:
Nee. Dat betekent niet dat ze nep zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je al die 2500 mensen kent?
Mensen die een account hebben waar mensen op willen adverteren ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik had het dan ook over de mensen die via hun insta-profiel daar rijk mee worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |