Wel super slim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloos
Het is totaal niet nutteloos, anders hadden mensen er niet grof voor betaald?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloos
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Calm and assertive energy!
Stay in the bubble!
werkt niet echt op onze hond.
Dit. Ik doe ook totaal niets meer met Twitter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso twitter man
FOK! is veel beter.
En onze vrijheidsacties op twitter dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso twitter man
FOK! is veel beter.
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is totaal niet nutteloos, anders hadden mensen er niet grof voor betaald?
Dan is het niet nutteloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou wel willen dat ik zo creatief was dat ik ook een kekke startup kon beginnen met een tof idee. Maar helaas
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.
Als ik borden in de vaatwasser zet valt onze hond zeer lastig in de bubble te houden, daar houdt Cesar geen rekening mee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.
Mwahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen betalen niet voor iets waar ze geen nut of plezier aan beleven.
Enige reden waarom twitter uberhaupt bestaansrecht heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En onze vrijheidsacties op twitter dan?
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen betalen niet voor iets waar ze geen nut of plezier aan beleven.
De baten hebben toch opgewogen tegen de kosten blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?
Net als eten bij de Macquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?
Ik heb wel een boek over puppy's van hem. Maar toen wist ik het nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik borden in de vaatwasser zet valt onze hond zeer lastig in de bubble te houden, daar houdt Cesar geen rekening mee!
Ik vind het ook een nare man hoor, maar mijn moeder kijkt er nog wel eens naar. Ik geloof niet dat we zijn boek hebben gekocht, maar wel een keer geleend uit de bieb.
Sowieso fastfood eten. Of chips. Altijd datzelfde gevoel achteraf.quote:
Twitter snap ik wel hoor. Zeker als je profiel gewoon maatschappelijk georienteerd is bijv.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je het belachelijk vind dat mensen die pioniers zijn in nieuwe media er grof geld aan hebben verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |