Ik had er 3500quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nooit 1 miljoen volgers krijgen omdat ik niet zo interessant of grappig ben
Ja, maar er is niets aantoonbaar dat ze iets zinnigs te denken hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
Dat ze gedachten hebben? Natuurlijk hebben ze dat.
Eenmaal de miljoen bereikt en jij gebruikt je twitter niet goed genoeg neemt dat aantal snel af hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze een miljoen mensen kunnen bereiken.
Je pakt die geld klaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmaal de miljoen bereikt en jij gebruikt je twitter niet goed genoeg neemt dat aantal snel af hoor
Neehoor. 1 miljoen is gewoon fucking veel. Niemand hier die dat voor elkaar gaat krijgenquote:
ik bedoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor. 1 miljoen is gewoon fucking veel. Niemand hier die dat voor elkaar gaat krijgen
TR gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
wtf moet je met hondengedachten. Die beesten zijn kankidom
Iets wat op DWDD komt boycot ik per definitie al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Gebruiken mensen hier Blendle trouwens? Die hype die op DWDD was gister?
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar er is niets aantoonbaar dat ze iets zinnigs te denken hebben
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets wat op DWDD komt boycot ik per definitie al.
Dat is 99% marketing ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.Kun je ook goed geld mee verdienen. Kijk maar naar die gekke Mexicaan.
Niet genoeg voor 1 miljoen volgers. Ik kan best heel grappig zijn hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel
doordat je zegt dat je niet interessant of grappig bent
Bedrijven betalen grof geld als je bepaalde dingen retweet enzo. Zijn gewoon mensen miljonair omdat ze populaire insta/vine/twitter hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je een miljoen volgers hebt?
Ik snap dat nooit maargoed
Calm and assertive energy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.Kun je ook goed geld mee verdienen. Kijk maar naar die gekke Mexicaan.
Er zijn vooral mensen niet grappig met veel volgers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet genoeg voor 1 miljoen volgers. Ik kan best heel grappig zijn hoor
Idioot welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedrijven betalen grof geld als je bepaalde dingen retweet enzo. Zijn gewoon mensen miljonair omdat ze populaire insta/vine/twitter hebben
Precies. Ik had er 3500 en ik ben totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn vooral mensen niet grappig met veel volgers.
Alle kans dus.
Klopt, want dat is verder een randdebiel. Maar als je de eckte gave zou hebben, dan ben je pas binnen.quote:
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloosquote:
Als je jezelf kan vermarkten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, want dat is verder een randdebiel. Maar als je de eckte gave zou hebben, dan ben je pas binnen.
Sowieso twitter manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Ik had er 3500 en ik ben totaal niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |