Wel aardig. iets teveel gericht op Godquote:
Zou daar ook voor kiezen hoorquote:
niet dat er veel in een hond om gaat wat je niet al kan raden aan gedragquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. iets teveel gericht op God
Bakken met geld verdienen misschienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb je als nietszeggende burger aan 1 miljoen volgers
Omdat je een miljoen volgers hebt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienen misschien
mensen willen adverteren op je twitter danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je een miljoen volgers hebt?
Ik snap dat nooit maargoed
Dan ben je binnen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je een miljoen volgers hebt?
Ik snap dat nooit maargoed
Dat weet je dus niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dat er veel in een hond om gaat wat je niet al kan raden aan gedrag
Als je wat zinnigs erop zet welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
mensen willen adverteren op je twitter dan
Er is geen enkele wetenschappelijke aanleiding om te denken dat ze het hebben ja.quote:
nah dat is eigenlijk niet belangrijkquote:
Nee hoor. Als ze een miljoen mensen kunnen bereiken.quote:
Dat ze gedachten hebben? Natuurlijk hebben ze dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele wetenschappelijke aanleiding om te denken dat ze het hebben ja.
zelfs ik had 2 kop followers was makkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nooit 1 miljoen volgers krijgen omdat ik niet zo interessant of grappig ben
aandacht nodig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nooit 1 miljoen volgers krijgen omdat ik niet zo interessant of grappig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |