Is ook niet om voor te stellen. Je kan al jaren goed geld verdienen door social media voor bedrijven te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar, kan het me niet voorstellen maargoed
Zijn zusje heeft sproeten maar hij kon niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe je aan de gedachte van rode vlekjes kwam
Ja dat welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet, wel al aangemeld. Wel briljant bedacht![]()
Alleen best duur als je er veel gebruik van gaat maken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn zusje heeft sproeten maar hij kon niet op het woord komen.
Je betaalt tussen de 10 en 20 cent per artikel ongeveer. En tegen de euro als je een krant onbeperkt wilt lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Was er geen abo kosten ofzo, dat je zoveel artikelen per maand mocht kiezen ofzo
Alleen omdat ik zwart ben zeker :s kaolo mocro :s :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
of hij dacht dat jij pauper was en een normale wilde ;s
kut joekelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben zeker :s kaolo mocro :s :s
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt geserveerd met een 20 jaar oude wijn.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA my niggahquote:
Jeetje, het zit je wel dwars he dat je geen mod meer bent :Squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent zelf een simpele snackquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heHoe kan een kaassoufle, een van de simpelste snacks van Nederland. nou luxe zijn
Mwah, zit voldoende vet aan mijn culinaire lichaam hoorquote:
Dat stond er op het menu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heHoe kan een kaassoufle, een van de simpelste snacks van Nederland. nou luxe zijn
ik stuur dit naar hem doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je bent zelf lekker
hopelijk leest je date niet mee
jippiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
ik kan trouwens eindelijk internetbankieren bij de rabo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |