quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Je eigen kuttopic een pareltje noemen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef nightsleeper het volgende:
TS is ongezond dik en hoopt dat het kiezen voor een nog dikker vriendinnetje ervoor zorgt dat dit niet opvalt.
quote:
erg optimistische schattingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij zou zoveel mooier zijn als er 10-15 kilo af zou zijn
Exact punt van TS, zelf is dit perfectie voor mij. Hou niet van die magere vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij zou zoveel mooier zijn als er 10-15 kilo af zou zijn
gadverdamme manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:40 schreef Bassen het volgende:
[..]
Exact punt van TS, zelf is dit perfectie voor mij. Hou niet van die magere vrouwen.
lekker man, een levend springkussenquote:
Mja misschien wel, maar je kunt aan de hand van zo'n foto het gewicht en lengte ook niet inschatten natuurlijkquote:
Die lust ik welquote:
Eens,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Originele klacht.
Alleen mooi als de rondingen op de goeie plekken zijn, anders is het gewoon lelijk.
Je zou haar zo neuken, lieg niet manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
lekker man, een levend springkussen
Alleen maar gunstig voor mij, hoef ik de strijd niet aan met een half god als haan33.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
lekker man, een levend springkussen
ja maar dat komt niet omdat ik haar mooi vind,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zou haar zo neuken, lieg niet man
Dit is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
TS en zijn chick
[ afbeelding ]
Oh, omdat je nog altijd maagd bent zeker? Snap ik broederquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja maar dat komt niet omdat ik haar mooi vind,
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewichtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:40 schreef Bassen het volgende:
[..]
Exact punt van TS, zelf is dit perfectie voor mij. Hou niet van die magere vrouwen.
Hè dat is wel een beetje viesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
TS en zijn chick
[ afbeelding ]
ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewicht
alsof iemand hier op FOK! geen maagd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh, omdat je nog altijd maagd bent zeker? Snap ik broeder
En voor mij heeft zij het juiste gewicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewicht
Ja, maar dit is meer dan een paar maatjes te veel manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van een maatje meer hield
Dat mag natuurlijk, maar ik mag daar ook kritiek op hebben dus de klacht uit de OP is volledig onterechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef Bassen het volgende:
[..]
En voor mij heeft zij het juiste gewicht.
Gelukkig voor hen dat wij bestaan zo ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef haan33 het volgende:
al die magere kneusjes hier die van dikke wijven houden, goorlappen
Spreek voor je zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef haan33 het volgende:
al die magere kneusjes hier die van dikke wijven houden, goorlappen
'maatje meer', wel heel zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het is ondertussen al duidelijk dat fokkers op een 'maatje' meer vallen. Wat een discussie om niks
Ik ben wat subtieler dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
'maatje meer', wel heel zacht uitgedrukt
Hoe kom je daar nou weer bij? Zegt de naam krioro jou iets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het is ondertussen al duidelijk dat fokkers op een 'maatje' meer vallen. Wat een discussie om niks
Exact, zo ontstaan oorlogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso mensen die altijd commentaar hebben op persoonlijke voorkeurdan snap je de wereld gewoon niet.
Precies. Dood maken zulken.quote:
Mijn ideale chickiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
Ideale vrouw volgens de gemiddelde FOKér
[ afbeelding ]
Lekker extreem voorbeeld nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Rustigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker extreem voorbeeld nemen
Wij mogen jullie smaak niet belachelijk maken, maar andersom?
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
Ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch pls
Ik noem ze gewoon allemaal hoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.
Op een normale manier met andermans smaak om gaan is er kennelijk niet.
best ok.. wauwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig
Je bent best ok. Trek het je niet aan.
Het valt of staat met van wie het komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen. zulks een compliment
Ik vind dat ze alsnog wel een beetje hoog vetpercentage heeft. Vast geen discipline zo'n meid, altijd maar vreten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch zoveel mooier dan al die koeien hier in de polder
Mooie curves, beetje dik, maar wel doenbaar.quote:
Ja, als je net uit Auschwitz komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft juist alles waar ik niet op val (Op redelijk grote borsten na dan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat net uit Auschwitz noemt vraag ik me af wat jij verstaat onder 'wat ronder'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja, als je net uit Auschwitz komt.
Mensen, dit bedoel ik maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja, als je net uit Auschwitz komt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch graatmager, op die fotoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
Als je dat net uit Auschwitz noemt vraag ik me af wat jij verstaat onder 'wat ronder'.
Denk je echt dat dat ongezond is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is toch graatmager, op die foto
Mooie benenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt vaak welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb een groot zwak voor het Aziatisch schoon, dan krijg je standaard van je omgeving te horen te horen dat 'ze geen tieten hebben'.
Laatst nog deze opmerking van mijn beste kameraad na het passeren van een mooie Aziatische op straat, die uiteraard mijn aandacht trok.
Hij was erg verbaasd dat ik daar op antwoordde van 'Nou en?'.
Aziatische en Arabische dames.
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.quote:
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.
Tuurlijk neem ik een extreem voorbeeld..... Maar ik heb het over de gemiddelde FOKér, dat jij je aangesproken voelt is niet mijn pakkie aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch pls
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen wel
Ik voel me totaal niet aangesproken aangezien ik hetero ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef Bassen het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik een extreem voorbeeld..... Maar ik heb het over de gemiddelde FOKér, dat jij je aangesproken voelt is niet mijn pakkie aan.
Overigens heb ik niks tegen de modale vrouw, al zijn de voorbeelden waar veel mee komen nu niet bepaald doorsnee en graatmager. Oh ik ben trouwens een konten man, tieten doen me niet zoveel.
Ah oke. Op zo'n manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.
quote:
de vijfde van rechts is best nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
TS kwam klaar op deze dove* reclame:
[ afbeelding ]
Ja toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen wel
Eens, maar door plastische chirurgie lijken ze teveel op elkaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Mee eens.
Zelf vind ik de Koreaanse vrouwen heel erg mooi (uitzonderingen daargelaten, u begrijpt).
Van die kleine appeltietjes heb ik wel zwak voor :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
post jij eens een leuke foto van jezelf voor je andere bekritiseertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eens, maar door plastische chirurgie lijken ze teveel op elkaar
Dat is juist beter want lijken ze meer op ariersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is tegelijk een van de andere dingen die ik vaak te horen krijg, alle Aziaten lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
negers zijn meer complexer dan blankenquote:
vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
negers zijn meer complexer dan blanken
dit is kaolo nicequote:
Ik vind niet alle Aziaten op elkaar lijken. Maar misschien komt het door dat ik de laatst tijd teveel Aziatische stewardessen zie, die lijken wel allemaal op elkaar. (Wel representatief hoor, maar toch)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat is tegelijk een van de andere dingen die ik vaak te horen krijg, alle Aziaten lijken op elkaar.
Dat is voor mij alleen maar een pluspunt, want ik vind ze allemaal!
En dan? Dan mag het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
post jij eens een leuke foto van jezelf voor je andere bekritiseert
ik wil het ook wel voor je doen hoor
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
gadverdamme man
een dikke kont/tieten is lekker, alleen werpheupen en een springkussenbuik
?quote:
Ik zie zelf ook duidelijk verschillen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind niet alle Aziaten op elkaar lijken. Maar misschien komt het door dat ik de laatst tijd teveel Aziatische stewardessen zie, die lijken wel allemaal op elkaar. (Wel representatief hoor, maar toch)
Dat vind ik eerder een normaal postuur...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Bami-Powner het volgende:
te dik, lijkt wel iemand die in de mozzarella-fabriek werkt
Tja, en dan alleen voor het innerlijk gaan en langs een trol lopen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
innerlijk>uiterlijk. Komen jullie nog wel achter als jullie later groot zijn.
Dat kun jij vinden, maar ze is hoogstwaarschijnlijk te zwaar voor haar lengte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een normaal postuur...
ze ziet er zo breed en fors uit... ze is ook een beetje gezetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Mar uiterlijk is eerst wat je zietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
Omgquote:
Ja, wel vrouwelijke tepels zeg maar.quote:
Het is gemiddeld, dat wel. Normaal is het absoluut nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is toch het punt, ik val op plus size vrouwen. Werkte alle vrouwen maar in de mozzarella-fabriek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
te dik, lijkt wel iemand die in de mozzarella-fabriek werkt![]()
je vindt het leuk om eens goed te "grijpen" he...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bassen het volgende:
[..]
Dat is toch het punt, ik val op plus size vrouwen. Werkte alle vrouwen maar in de mozzarella-fabriek.
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je vindt het leuk om eens goed te "grijpen" he...
Het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
Geen bloed geen krimp dit is bloed-serieusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef haan33 het volgende:
dit is naaltje,
haal je moeder thuis want ik bal der
Breed in de zin van gespierd of dik?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Bassen het volgende:
[..]
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.
goede opmerkingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Breed in de zin van gespierd of dik?
Vind ik juist wel geil, maar ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Bami-Powner het volgende:
ze ziet er zo breed en fors uit... ze is ook een beetje gezet
fuck je kinderbijslag..opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen bloed geen krimp dit is bloed-serieus
Gezonde combinatie, ala Dennis van der Geestquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Breed in de zin van gespierd of dik?
ik vind dat ook soms aantrekkelijk, wanneer ik zin heb om eens een "zeer flinke" beurt te gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Vind ik juist wel geil, maar ieder zijn smaak
En dat is een probleem omdat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
maar ze is hoogstwaarschijnlijk te zwaar voor haar lengte.
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?
Ik heb maar 1 ex/scharrel gehad die een gezond gewicht had, althans volgens de BMI norm.
Dit zouden exact mijn woorden kunnen zijn. 187 en ook breed postuur, voelt niet fijn als een meisje te klein/te mager is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Bassen het volgende:
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.
Picsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef Bassen het volgende:
[..]
Gezonde combinatie, ala Dennis van der Geest
sommige mannen willen gewoon altijd "beet hebben" met hun klauwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.
Waarom is het belachelijk dat zoiets wordt toegejuicht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.
187 valt reuze mee. Mijn vriend is 185, ik net 1.60. Maar goed, misschien voelt het voor jou ongemakkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dit zouden exact mijn woorden kunnen zijn. 187 en ook breed postuur, voelt niet fijn als een meisje te klein/te mager is.
Nouja, 'belachelijk' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik zie toch liever dat mensen goed voor hun lichaam zorgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom is het belachelijk dat zoiets wordt toegejuicht?smaken verschillen toch.
De wereld zou eruit zien als iedereen op hetzelfde lichaamstype valt.
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
sommige mannen willen gewoon altijd "beet hebben" met hun klauwen
Jij bent tenger en hij breed? Kijk lengte verschil is natuurlijk niet zo'n groot probleem, maar wanneer iemand 30cm langer is en de bovenarmen van hem gelijk staan aan de bovenbenen van haar is er wel een scheve verhouding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
187 valt reuze mee. Mijn vriend is 185, ik net 1.60. Maar goed, misschien voelt het voor jou ongemakkelijk
ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
fuck je kinderbijslag..op
hou het voor me zelf, besteed de helft in de shoppa
Want lichaamsgewicht staat gelijk aan goede verzorging voor het lichaam? Ken zat mensen met het "perfecte" gewicht en 3x per week bij de patatboer staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, 'belachelijk' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik zie toch liever dat mensen goed voor hun lichaam zorgen.
[..]
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zo
Misschien wel, maar bij bepaalde standjes heb je goede "handvaten" nodig. Ik weet het, het is moeilijk om dit als vrouw te begrijpen. Het gaat gewoon om het concept dat je haar stevig kan nemen en vastgrijpen met je klauwen, als een eckte tijger... raawwrr!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Bassen het volgende:
[..]
Want lichaamsgewicht staat gelijk aan goede verzorging voor het lichaam? Ken zat mensen met het "perfecte" gewicht en 3x per week bij de patatboer staan.
Ik weeg 50 kg en hij 80. Dus ik weet niet wat bij jou onder 'scheef' valt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Bassen het volgende:
[..]
Jij bent tenger en hij breed? Kijk lengte verschil is natuurlijk niet zo'n groot probleem, maar wanneer iemand 30cm langer is en de bovenarmen van hem gelijk staan aan de bovenbenen van haar is er wel een scheve verhouding.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij vindt het bijvoorbeeld juist scheef als een vrouw breder en langer is dan een man.
Indirect zeg je dat wel, zolang het er aan de buitenkant gezond uitziet is het iemand die goed voor zichzelf zorgt.... dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg toch niet dat het om lichaamsgewicht gaat? Die vrouw op die foto heeft gewoon een hele hoop vet, intertesseert me niet hoe veel het weegt. Natuurlijk heb je ook vrouwen die slank zijn en nog steeds een hoop vet hebben, 'skinnyfat', vind ik er ook niet gezond uit zien.
Moet ik het echt nog duidelijker voor je uitleggen ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Bassen het volgende:
[..]
Indirect zeg je dat wel, zolang het er aan de buitenkant gezond uitziet is het iemand die goed voor zichzelf zorgt.... dat slaat nergens op.
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Als één van beiden het geval is, oké, daar valt mee te leven. Maar breder EN langer dat is geen gezicht.
Punt is dat ik het gewoon niet met je eens ben. Die op de foto's zijn te zwaar, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed voor zichzelf zorgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef Robophatt het volgende:
Conclusie: zorg voor het lichaam kan heel
dat is niet ouderwets, dat is een natuurlijk instinctquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.
Vind ik voor mezelf ook hoor, maar kan het nog enigszins verwerken als ik bij andere stellen een vrouw zie die net iets langer of breder isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.
Ze zullen hun benen vast mooi harsen en lekker ruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Bassen het volgende:
[..]
Punt is dat ik het gewoon niet met je eens ben. Die op de foto's zijn te zwaar, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed voor zichzelf zorgen.
En gezond eten en bewegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ze zullen hun benen vast mooi harsen en lekker ruiken.
mijn buurman is een klein iel ventje met een brede bonksterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind ik voor mezelf ook hoor, maar kan het nog enigszins verwerken als ik bij andere stellen een vrouw zie die net iets langer of breder isOp het moment dat je een forse lange vrouw naast zo'n klein iel ventje ziet lopen dan klopt het voor mijn gevoel niet meer.
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
mijn buurman is een klein iel ventje met een brede bonkster
hij krijgt regelmatig klappen![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijn
Nee, hij heeft gewoon een dominante agressieve vrouw, heeft hij me een keer verteld. Ik heb echt medelijden met hem. Soms hoor ik tot hier geschreew zoals, HOU JE BEK! *PETS* *PETS*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijn
Shitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gewoon een dominante agressieve vrouw, heeft hij me een keer verteld. Ik heb echt medelijden met hem. Soms hoor ik tot hier geschreew zoals, HOU JE BEK! *PETS* *PETS*
Dat klopt, dun zijn betekent niet meteen dat je gezond bent. Aan de andere kant is overgewicht sowieso niet gezond. Ik vind het dan ook een vreemde ontwikkeling dat dik zijn 'maar gewoon geaccepteerd moet worden' en dat mensen er zelfs trots op zijn. Overgewicht is gewoon een teken dat je niet op een gezonde manier met je lichaam omgaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Bassen het volgende:
[..]
Indirect zeg je dat wel, zolang het er aan de buitenkant gezond uitziet is het iemand die goed voor zichzelf zorgt.... dat slaat nergens op.
iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ShitHij is gewoon de vrouw in de relatie
Moet je toch niet willen...
Zie het niet als gewoon, maar wel als mooi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef Azorius het volgende:
[..]
Overgewicht (licht of zwaar) wordt steeds meer als 'gewoon' gezien.
Op FOK! heeft iedereen een voorkeur opgehangen aan bepaalde marges en getallen van zowel de lengte als breedte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef snakelady het volgende:
Ben ik de enige die zowel slank als wat voller kan waarderen? Ligt geheel aan de verhoudingen en de persoon.
Maar zo geef je sommige vrouwen met overgewicht het gevoel dat dik zijn oke is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Bassen het volgende:
[..]
Zie het niet als gewoon, maar wel als mooi.
Op FOK geeft bijna iedereen (ik dus niet) de voorkeur aan blond, slank, grote borsten en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een voorkeur opgehangen aan bepaalde marges en getallen van zowel de lengte als breedte.
Een diverse smaak komt bijna niet voor.
Dun vind ik ook niet mooi, net als ernstig overgewicht ook niet, maar alles daar tussen in werkt voor mij prima.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Bassen het volgende:
[..]
Nee, slank is prima. Dun/mager is een zware afknapper.
Wie ben ik om daar over te oordelen. Zeker gezien ik het als mooi ervaar ga ik niet zeggen en "nu afvallen!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zo geef je sommige vrouwen met overgewicht het gevoel dat dik zijn oke is.
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dun vind ik ook niet mooi, net als ernstig overgewicht ook niet, maar alles daar tussen in werkt voor mij prima.
Bleh, wat een vieze pens.quote:
Ligt ook meer aan mijn algemene lichaamsbouw dan aan de lengte denk ik. Niet dat ik obesitas heb of een bodybuilder ben oid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
187 valt reuze mee. Mijn vriend is 185, ik net 1.60. Maar goed, misschien voelt het voor jou ongemakkelijk
Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
maar ik zie toch liever dat mensen goed voor hun lichaam zorgen.
Natuurlijk staat je eigen gezondheid op de eerste plaats, maar vind je het dan ook geen aantrekkelijke eigenschap bij een ander?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welIk hardloop veel, doe veel sport (voornamelijk krachttraining/spieren opbouwen). Let op mijn eten, geen snoep/frisdrank enz.
Toch maakt het mij niet zo uit wat anderen doen. Mijn gezondheid telt namelijk.
Kan voor mij echt geen afknapper zijn, eten is een noodzakelijk iets. Interesseert me echt niet wat een ander eet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Natuurlijk staat je eigen gezondheid op de eerste plaats, maar vind je het dan ook geen aantrekkelijke eigenschap bij een ander?
Ik vind het zelf namelijk echt een afknapper als iemand echt alleen maar leeft op junkfood en frisdrank of weet ik het... Zie je vaak ook zo goed aan de rest van het uiterlijk.
Ja en nee,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
Natuurlijk staat je eigen gezondheid op de eerste plaats, maar vind je het dan ook geen aantrekkelijke eigenschap bij een ander?Ik vind het zelf namelijk echt een afknapper als iemand echt alleen maar leeft op junkfood en frisdrank of weet ik het... Zie je vaak ook zo goed aan de rest van het uiterlijk.
Dus geen zelfbeheersing wat eten betreft keur je wel goed?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja en nee,
Aan de ene kant zou ik nooit vallen op iemand die zich volgooit met frisdrank/junkfood. Ik vind het dus zeker erg belangrijk bij een partner dat ze een redelijk gezonde levensstijl hebben.
Daarentegen heb ik toch een aantal volle(re) exen/scharrels, maar de reden voor hun overgewicht lag niet aan een ongezonde levensstijl. Ze snoepte weinig; waarschijnlijk was het een hormonaal probleem of een andere oorzaak.
Een ex van mij at 's avonds veel brood. Niet per definitie ongezond, maar wel een dikmaker.
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus geen zelfbeheersing wat eten betreft keur je wel goed?
Snakelady, vind je nu al geweldig! Gewoon leven, natuurlijk kan je wel rekening houden met je leef gewoontes, maar dat geforceerdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het overigens wel een afknapper als iemand echt overdreven bezig is met wat diegene eet en extreem veel sport, ja het lichaam ziet er dan misschien leuk uit ( hoewel ik te gespierd niks vind) maar wat betreft persoonlijkheid is het vaak minder, altijd maar calorien tellen en altijd rekening houden met...blah.
Dan veel liever een wat voller persoon die wel gewoon met smaak op eet wat ik heb gekookt, ook als dat eens een keer cake of brownies zijn.
Dat inderdaad ja, het komt te geforceerd over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef Bassen het volgende:
[..]
Snakelady, vind je nu al geweldig! Gewoon leven, natuurlijk kan je wel rekening houden met je leef gewoontes, maar dat geforceerde
Wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja, het komt te geforceerd over.
Het zou een beetje hypocriet zijn om dit af te keuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus geen zelfbeheersing wat eten betreft keur je wel goed?
Precies! daar moet je geen onderscheid in maken, per slot van rekening zijn gewoon alle vrouwen hoeren. of ze nou dik of dun zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon allemaal hoer
Juist geweldig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
gadverdamme man
een dikke kont/tieten is lekker, alleen werpheupen en een springkussenbuik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |