Ik ben wat subtieler dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
'maatje meer', wel heel zacht uitgedrukt
Hoe kom je daar nou weer bij? Zegt de naam krioro jou iets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het is ondertussen al duidelijk dat fokkers op een 'maatje' meer vallen. Wat een discussie om niks
Exact, zo ontstaan oorlogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso mensen die altijd commentaar hebben op persoonlijke voorkeurdan snap je de wereld gewoon niet.
Precies. Dood maken zulken.quote:
Mijn ideale chickiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
Ideale vrouw volgens de gemiddelde FOKér
[ afbeelding ]
Lekker extreem voorbeeld nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
Ideale vrouw volgens de gemiddelde FOKér
[ afbeelding ]
Rustigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker extreem voorbeeld nemen
Wij mogen jullie smaak niet belachelijk maken, maar andersom?
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
Ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch pls
Ik noem ze gewoon allemaal hoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.
Op een normale manier met andermans smaak om gaan is er kennelijk niet.
best ok.. wauwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig
Je bent best ok. Trek het je niet aan.
Het valt of staat met van wie het komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen. zulks een compliment
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |