Ik ben wat subtieler dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
'maatje meer', wel heel zacht uitgedrukt
Hoe kom je daar nou weer bij? Zegt de naam krioro jou iets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het is ondertussen al duidelijk dat fokkers op een 'maatje' meer vallen. Wat een discussie om niks
Exact, zo ontstaan oorlogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso mensen die altijd commentaar hebben op persoonlijke voorkeurdan snap je de wereld gewoon niet.
Precies. Dood maken zulken.quote:
Mijn ideale chickiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
Ideale vrouw volgens de gemiddelde FOKér
[ afbeelding ]
Lekker extreem voorbeeld nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Rustigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker extreem voorbeeld nemen
Wij mogen jullie smaak niet belachelijk maken, maar andersom?
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
Ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Skelet'. 'Anorexia patient' 'vrouw zonder tieten en kont' 'lichaam van een kind'
Bitch pls
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch pls
Ik noem ze gewoon allemaal hoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True dit wel, het is net zo kwetsend om een dunne meid een skelet te noemen als een dikke meid een varken.
Op een normale manier met andermans smaak om gaan is er kennelijk niet.
best ok.. wauwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig
Je bent best ok. Trek het je niet aan.
Het valt of staat met van wie het komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen. zulks een compliment
Ik vind dat ze alsnog wel een beetje hoog vetpercentage heeft. Vast geen discipline zo'n meid, altijd maar vreten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch zoveel mooier dan al die koeien hier in de polder
Mooie curves, beetje dik, maar wel doenbaar.quote:
Ja, als je net uit Auschwitz komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft juist alles waar ik niet op val (Op redelijk grote borsten na dan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat net uit Auschwitz noemt vraag ik me af wat jij verstaat onder 'wat ronder'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja, als je net uit Auschwitz komt.
Mensen, dit bedoel ik maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja, als je net uit Auschwitz komt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch graatmager, op die fotoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
Als je dat net uit Auschwitz noemt vraag ik me af wat jij verstaat onder 'wat ronder'.
Denk je echt dat dat ongezond is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is toch graatmager, op die foto
Mooie benenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt vaak welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb een groot zwak voor het Aziatisch schoon, dan krijg je standaard van je omgeving te horen te horen dat 'ze geen tieten hebben'.
Laatst nog deze opmerking van mijn beste kameraad na het passeren van een mooie Aziatische op straat, die uiteraard mijn aandacht trok.
Hij was erg verbaasd dat ik daar op antwoordde van 'Nou en?'.
Aziatische en Arabische dames.
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.quote:
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.
Tuurlijk neem ik een extreem voorbeeld..... Maar ik heb het over de gemiddelde FOKér, dat jij je aangesproken voelt is niet mijn pakkie aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch pls
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen wel
Ik voel me totaal niet aangesproken aangezien ik hetero ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef Bassen het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik een extreem voorbeeld..... Maar ik heb het over de gemiddelde FOKér, dat jij je aangesproken voelt is niet mijn pakkie aan.
Overigens heb ik niks tegen de modale vrouw, al zijn de voorbeelden waar veel mee komen nu niet bepaald doorsnee en graatmager. Oh ik ben trouwens een konten man, tieten doen me niet zoveel.
Ah oke. Op zo'n manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is voor mij absoluut geen vereiste bij een vrouw.
quote:
de vijfde van rechts is best nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
TS kwam klaar op deze dove* reclame:
[ afbeelding ]
Ja toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |