lekker man, een levend springkussenquote:
Mja misschien wel, maar je kunt aan de hand van zo'n foto het gewicht en lengte ook niet inschatten natuurlijkquote:
Die lust ik welquote:
Eens,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Originele klacht.
Alleen mooi als de rondingen op de goeie plekken zijn, anders is het gewoon lelijk.
Je zou haar zo neuken, lieg niet manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
lekker man, een levend springkussen
Alleen maar gunstig voor mij, hoef ik de strijd niet aan met een half god als haan33.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
lekker man, een levend springkussen
ja maar dat komt niet omdat ik haar mooi vind,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zou haar zo neuken, lieg niet man
Dit is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
TS en zijn chick
[ afbeelding ]
Oh, omdat je nog altijd maagd bent zeker? Snap ik broederquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja maar dat komt niet omdat ik haar mooi vind,
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewichtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:40 schreef Bassen het volgende:
[..]
Exact punt van TS, zelf is dit perfectie voor mij. Hou niet van die magere vrouwen.
Hè dat is wel een beetje viesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
TS en zijn chick
[ afbeelding ]
ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewicht
alsof iemand hier op FOK! geen maagd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh, omdat je nog altijd maagd bent zeker? Snap ik broeder
En voor mij heeft zij het juiste gewicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mager en het juiste gewicht
Ja, maar dit is meer dan een paar maatjes te veel manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van een maatje meer hield
Dat mag natuurlijk, maar ik mag daar ook kritiek op hebben dus de klacht uit de OP is volledig onterechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef Bassen het volgende:
[..]
En voor mij heeft zij het juiste gewicht.
Gelukkig voor hen dat wij bestaan zo ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef haan33 het volgende:
al die magere kneusjes hier die van dikke wijven houden, goorlappen
Spreek voor je zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef haan33 het volgende:
al die magere kneusjes hier die van dikke wijven houden, goorlappen
'maatje meer', wel heel zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het is ondertussen al duidelijk dat fokkers op een 'maatje' meer vallen. Wat een discussie om niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |