Eens, maar door plastische chirurgie lijken ze teveel op elkaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Mee eens.
Zelf vind ik de Koreaanse vrouwen heel erg mooi (uitzonderingen daargelaten, u begrijpt).
Van die kleine appeltietjes heb ik wel zwak voor :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tieten zijn sws overrated. Al moet er wel al enige groei zichtbaar zijn. Vind vaak bij die jonge meisjes niet heel sexy :s nog neit echte vormen maar die vietnamezen wel
post jij eens een leuke foto van jezelf voor je andere bekritiseertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eens, maar door plastische chirurgie lijken ze teveel op elkaar
Dat is juist beter want lijken ze meer op ariersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is tegelijk een van de andere dingen die ik vaak te horen krijg, alle Aziaten lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
negers zijn meer complexer dan blankenquote:
vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
negers zijn meer complexer dan blanken
dit is kaolo nicequote:
Ik vind niet alle Aziaten op elkaar lijken. Maar misschien komt het door dat ik de laatst tijd teveel Aziatische stewardessen zie, die lijken wel allemaal op elkaar. (Wel representatief hoor, maar toch)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat is tegelijk een van de andere dingen die ik vaak te horen krijg, alle Aziaten lijken op elkaar.
Dat is voor mij alleen maar een pluspunt, want ik vind ze allemaal!
En dan? Dan mag het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
post jij eens een leuke foto van jezelf voor je andere bekritiseert
ik wil het ook wel voor je doen hoor
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
gadverdamme man
een dikke kont/tieten is lekker, alleen werpheupen en een springkussenbuik
?quote:
Ik zie zelf ook duidelijk verschillen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind niet alle Aziaten op elkaar lijken. Maar misschien komt het door dat ik de laatst tijd teveel Aziatische stewardessen zie, die lijken wel allemaal op elkaar. (Wel representatief hoor, maar toch)
Dat vind ik eerder een normaal postuur...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Bami-Powner het volgende:
te dik, lijkt wel iemand die in de mozzarella-fabriek werkt
Tja, en dan alleen voor het innerlijk gaan en langs een trol lopen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
innerlijk>uiterlijk. Komen jullie nog wel achter als jullie later groot zijn.
Dat kun jij vinden, maar ze is hoogstwaarschijnlijk te zwaar voor haar lengte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een normaal postuur...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |