Jij bent tenger en hij breed? Kijk lengte verschil is natuurlijk niet zo'n groot probleem, maar wanneer iemand 30cm langer is en de bovenarmen van hem gelijk staan aan de bovenbenen van haar is er wel een scheve verhouding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
187 valt reuze mee. Mijn vriend is 185, ik net 1.60. Maar goed, misschien voelt het voor jou ongemakkelijk
ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
fuck je kinderbijslag..op
hou het voor me zelf, besteed de helft in de shoppa
Want lichaamsgewicht staat gelijk aan goede verzorging voor het lichaam? Ken zat mensen met het "perfecte" gewicht en 3x per week bij de patatboer staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, 'belachelijk' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik zie toch liever dat mensen goed voor hun lichaam zorgen.
[..]
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zo
Misschien wel, maar bij bepaalde standjes heb je goede "handvaten" nodig. Ik weet het, het is moeilijk om dit als vrouw te begrijpen. Het gaat gewoon om het concept dat je haar stevig kan nemen en vastgrijpen met je klauwen, als een eckte tijger... raawwrr!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Bassen het volgende:
[..]
Want lichaamsgewicht staat gelijk aan goede verzorging voor het lichaam? Ken zat mensen met het "perfecte" gewicht en 3x per week bij de patatboer staan.
Ik weeg 50 kg en hij 80. Dus ik weet niet wat bij jou onder 'scheef' valt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Bassen het volgende:
[..]
Jij bent tenger en hij breed? Kijk lengte verschil is natuurlijk niet zo'n groot probleem, maar wanneer iemand 30cm langer is en de bovenarmen van hem gelijk staan aan de bovenbenen van haar is er wel een scheve verhouding.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij vindt het bijvoorbeeld juist scheef als een vrouw breder en langer is dan een man.
Indirect zeg je dat wel, zolang het er aan de buitenkant gezond uitziet is het iemand die goed voor zichzelf zorgt.... dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg toch niet dat het om lichaamsgewicht gaat? Die vrouw op die foto heeft gewoon een hele hoop vet, intertesseert me niet hoe veel het weegt. Natuurlijk heb je ook vrouwen die slank zijn en nog steeds een hoop vet hebben, 'skinnyfat', vind ik er ook niet gezond uit zien.
Moet ik het echt nog duidelijker voor je uitleggen ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Bassen het volgende:
[..]
Indirect zeg je dat wel, zolang het er aan de buitenkant gezond uitziet is het iemand die goed voor zichzelf zorgt.... dat slaat nergens op.
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Als één van beiden het geval is, oké, daar valt mee te leven. Maar breder EN langer dat is geen gezicht.
Punt is dat ik het gewoon niet met je eens ben. Die op de foto's zijn te zwaar, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed voor zichzelf zorgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef Robophatt het volgende:
Conclusie: zorg voor het lichaam kan heel
dat is niet ouderwets, dat is een natuurlijk instinctquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.
Vind ik voor mezelf ook hoor, maar kan het nog enigszins verwerken als ik bij andere stellen een vrouw zie die net iets langer of breder isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat een man langer en breder moet zijn. Voel me toch veiliger op een van ander manier.
Ze zullen hun benen vast mooi harsen en lekker ruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Bassen het volgende:
[..]
Punt is dat ik het gewoon niet met je eens ben. Die op de foto's zijn te zwaar, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed voor zichzelf zorgen.
En gezond eten en bewegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ze zullen hun benen vast mooi harsen en lekker ruiken.
mijn buurman is een klein iel ventje met een brede bonksterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind ik voor mezelf ook hoor, maar kan het nog enigszins verwerken als ik bij andere stellen een vrouw zie die net iets langer of breder isOp het moment dat je een forse lange vrouw naast zo'n klein iel ventje ziet lopen dan klopt het voor mijn gevoel niet meer.
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
mijn buurman is een klein iel ventje met een brede bonkster
hij krijgt regelmatig klappen![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijn
Nee, hij heeft gewoon een dominante agressieve vrouw, heeft hij me een keer verteld. Ik heb echt medelijden met hem. Soms hoor ik tot hier geschreew zoals, HOU JE BEK! *PETS* *PETS*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere rare fetisj zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |