ze ziet er zo breed en fors uit... ze is ook een beetje gezetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een normaal postuur...
Mar uiterlijk is eerst wat je zietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
innerlijk>uiterlijk. Komen jullie nog wel achter als jullie later groot zijn.
Omgquote:
Ja, wel vrouwelijke tepels zeg maar.quote:
Het is gemiddeld, dat wel. Normaal is het absoluut nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een normaal postuur...
Dat is toch het punt, ik val op plus size vrouwen. Werkte alle vrouwen maar in de mozzarella-fabriek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
te dik, lijkt wel iemand die in de mozzarella-fabriek werkt![]()
je vindt het leuk om eens goed te "grijpen" he...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bassen het volgende:
[..]
Dat is toch het punt, ik val op plus size vrouwen. Werkte alle vrouwen maar in de mozzarella-fabriek.
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je vindt het leuk om eens goed te "grijpen" he...
Het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
innerlijk>uiterlijk. Komen jullie nog wel achter als jullie later groot zijn.
Geen bloed geen krimp dit is bloed-serieusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef haan33 het volgende:
dit is naaltje,
haal je moeder thuis want ik bal der
Breed in de zin van gespierd of dik?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Bassen het volgende:
[..]
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.
goede opmerkingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Breed in de zin van gespierd of dik?
Vind ik juist wel geil, maar ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Bami-Powner het volgende:
ze ziet er zo breed en fors uit... ze is ook een beetje gezet
fuck je kinderbijslag..opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen bloed geen krimp dit is bloed-serieus
Gezonde combinatie, ala Dennis van der Geestquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Breed in de zin van gespierd of dik?
ik vind dat ook soms aantrekkelijk, wanneer ik zin heb om eens een "zeer flinke" beurt te gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Vind ik juist wel geil, maar ieder zijn smaak
En dat is een probleem omdat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
maar ze is hoogstwaarschijnlijk te zwaar voor haar lengte.
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?
Ik heb maar 1 ex/scharrel gehad die een gezond gewicht had, althans volgens de BMI norm.
Dit zouden exact mijn woorden kunnen zijn. 187 en ook breed postuur, voelt niet fijn als een meisje te klein/te mager is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Bassen het volgende:
Zekers, daar komt bij dat ik zelf 190 ben met een breed postuur. Moet niet het idee krijgen dat ze breekbaar zijn. Vind dan ook dat dit type vrouw naast een magere man uit verhouding is.
Picsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef Bassen het volgende:
[..]
Gezonde combinatie, ala Dennis van der Geest
sommige mannen willen gewoon altijd "beet hebben" met hun klauwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.
Waarom is het belachelijk dat zoiets wordt toegejuicht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
Omdat ik het belachelijk vind dat zoiets wordt toegejuicht. Persoonlijk vind ik iemand die er niet gezond uitziet ook niet aantrekkelijk.
187 valt reuze mee. Mijn vriend is 185, ik net 1.60. Maar goed, misschien voelt het voor jou ongemakkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dit zouden exact mijn woorden kunnen zijn. 187 en ook breed postuur, voelt niet fijn als een meisje te klein/te mager is.
Nouja, 'belachelijk' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik zie toch liever dat mensen goed voor hun lichaam zorgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom is het belachelijk dat zoiets wordt toegejuicht?smaken verschillen toch.
De wereld zou eruit zien als iedereen op hetzelfde lichaamstype valt.
Dat blijkt ja. Lekker zacht, of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
sommige mannen willen gewoon altijd "beet hebben" met hun klauwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |