SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah met werken voor je geld als laatste post had hier een epische tt kunnen staan.
Iets met een liedje dat supporters graag zingen als het voetballend wat minder gaat.
Iets met k+anker geld. Jammer een gemiste kans.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuip
Tegen Lucius: KEN JE KIJKUH< MET JE PAARDEMUIL
ahahahaha
Oh leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
JC is de laatste tijd echt zo'n moraalridder.
Ik krijg er jeuk van.
Even douchen.
wees eens duidelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah met werken voor je geld als laatste post had hier een epische tt kunnen staan.
Iets met een liedje dat supporters graag zingen als het voetballend wat minder gaat.
Iets met k+anker geld. Jammer een gemiste kans.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuip
Tegen Lucius: KEN JE KIJKUH< MET JE PAARDEMUIL
ahahahaha
dankje, moet alleen nog een taaltoets maken maar die haal ik welquote:
geen dankquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje, moet alleen nog een taaltoets maken maar die haal ik wel
Die moet juist jij toch wel halen dacht ikquote:
ja daarom zeg ik ook, als ik die niet haal ... dan moet het wel heel erg zijn met mequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die moet juist jij toch wel halen dacht ik
welke smakenquote:
DrNick woont in Zeeland. Dan begrijp je de wereld allemaal net ietsjes minderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we gaan mortaxx bashen en drnick
lekkerquote:
Hier zou ik serieus wel op falen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
dit soort vragen
3. Hoewel ik de excursie naar de rechtbank in Parijs zorgvuldig … (1), had ik me verkeken op … (2)
beperkte kennis van de Franse taal.
a) (1) voorbereidde; (2) me
b) (1) voorbereide; (2) me
c) (1) voorbereidde; (2) mijn
d) (1) voorbereide; (2) mijn
wat denk jij dat het is danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zou ik serieus wel op falen.
Ja, die had ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
dit soort vragen
3. Hoewel ik de excursie naar de rechtbank in Parijs zorgvuldig … (1), had ik me verkeken op … (2)
Bquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
4. Zij heeft nooit … (1), dat haar moeder echt in wonderen … (2).
a) (1) gelooft; (2) gelooft
b) (1) geloofd; (2) gelooft
c) (1) gelooft; (2) geloofd
d) (1) geloofd; (2) geloofd
Mequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
dit soort vragen
dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
4. Zij heeft nooit … (1), dat haar moeder echt in wonderen … (2).
a) (1) gelooft; (2) gelooft
b) (1) geloofd; (2) gelooft
c) (1) gelooft; (2) geloofd
d) (1) geloofd; (2) geloofd
Cquote:
Bquote:
Cquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
7. … (1) standpunt van de minister … (2) ik ongelukkig.
a) (1) De; (2) vind
b) (1) De; (2) vindt
c) (1) Het; (2) vind
d) (1) Het; (2) vindt
aquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
a) (1) De; (2) vind
b) (1) De; (2) vindt
c) (1) Het; (2) vind
d) (1) Het; (2) vindt
Cquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
a) (1) De; (2) vind
b) (1) De; (2) vindt
c) (1) Het; (2) vind
d) (1) Het; (2) vindt
klinkt totaal nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de standpunt klinkt evengoed als het standpunt
voorkomen is hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
8. Hoewel zij frequent … (1) met de redacteur van de uitgeverij, kon zij niet … (2) dat de publicatie later
verscheen dan was voorzien.
a) (1) communiceerdde; (2) voor komen
b) (1) communiceerdde; (2) voorkomen
c) (1) communiceerde; (2) voor komen
d) (1) communiceerde; (2) voorkomen
vind dit altijd wel lastig of je dat voor er nou bij moet doen ja of nee
Dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
8. Hoewel zij frequent … (1) met de redacteur van de uitgeverij, kon zij niet … (2) dat de publicatie later
het is dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
Sowieso d/t is drama bij mij. Mijn woordenschat is daarentegen wel goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Nederlands is prima, maar "ik wordt" is een standaard fout bij mij
Bij mij alleen in die specifieke situatie. Als sherlock zou werken zou je het zo kunnen opzoeken. Dan zie je dat ik die fout maak en dat sof me verbetertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso d/t is drama bij mij. Mijn woordenschat is daarentegen wel goed
Ja ik wilde hem net beantwoorden, sliep alquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it jammer dat je mijn prangende vraag in dm had genegeerd
nu is mijn bucketlist klein gebleven
ik heb juist te veel abstracte dingen erop denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Al kan je er meer dingen opzetten dan je denk, persoonlijke ontwikkeling, dingen die je wilt leren enz enz. Hoeft niet alleen maar landen te zijn die je wilt zien of autos die je wilt hebben
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb juist te veel abstracte dingen erop denk ik
Ik heb deze in Jong weleens ingevuld. Opzich is hij best goed geluktquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef Fok-it het volgende:
-Zoveel mogelijk landen van de wereld zien
-Interrailen door europa
-Reizen met de Trans-Syberie Express
-Roadtrip maken door alle staten van Amerika
- Alle 7 wereldwonderen gezien hebben
- Een wereldreis maken over alle continenten zonder het vliegtuig gebruikt te hebben ( en ja het is mogelijk)
-Vrijwillgerswerk in Afrika of Azie doen
- Couchsurfen of sowieso bij lokale bevolking van een `liefst’’ arm land slapen
- Een paar maanden tot een jaar in het buitenland gaan wonen (het liefst Italië)
- Een boek schrijven
- Gelukkiger worden dan ik nu ben
- En dat het liefst aan de zijde van iemand waar ik van hou
- Op mezelf gaan wonen
- In ieder geval 1 hoge berg beklimmen (Met uitzondering van Mount Everest/K2 etc etc)
- Een mooie zonsondergang en opkomst zien
- Fatsoenlijk leren koken
- Zwemmen met dolfijnen
- Het Harry Potter-Theme Park in Amerika bezoeken
- In een film meespelen
- Zoveel mogelijk films gezien hebben (Sowieso alle films in de IMDB top 250)
- Seks hebben in een trein/vliegtuig
- `Als’’ ik al ga trouwen, een supervet trouwfeest organiseren in het buitenland, groot huis afhuren en iedereen laten overvliegen.
- Buiten in de stromende regen met iemand zoenen en geen neuk geven (just like the movies)
- Op het strand slapen
- Een muziekinstrument goed leren spelen
- Een musical/show meemaken op Broadway
- Naar een concert van een grote band/artiest
- De Olympsiche spelen bezoeken
- Het EK/WK bezoeken
- De Tour de France ook
- En een finale van een Grand-Slam bijwonen.
- Een brief in een fles de zee ingooien en hopen dat iemand hem beantwoord
- Een keer iets heel smerigs eten (Zoals de delicattes bij Expeditie Robinson bijv)
- Meedoen aan een echte food-fight
Oke de grote dromen staan gemixt met de klene leuke dingetjes maar ik denk dat hij aardig gelukt is
Ik zal hem vanavond sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze in Jong weleens ingevuld. Opzich is hij best goed gelukt
succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou ik ga even mn psych opbellen.
morituri te salutant
2 keer niet komen opdagen ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
succes
die van mij sprak al een voicemail in, hoef er pas 12 november heen, no biggie
ben je vanmorgen weer niet geweest?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer niet komen opdagen ik
kan toch niet
Eigenlijk niet neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer niet komen opdagen ik
kan toch niet
Dyslectisch dus d?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
Een psycholoog is geen werkgever.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
oei alweer
je psych gaat boos worden denk ik of niet?
Brand is een debiel qua politieke visies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Dyslectisch dus d?
Also nieuw
Naam: Stijn
Leeftijd: 19
Religie: -
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Hoogst genoten opleiding: VWO
Woonplaats/province: Rotterdam/ Zuid-Holland
Voetbalclub: Voetbal![]()
Favoriete eten: Spareribs!
Favoriete drankje: Bokma jonge jenever, in een tumbler zonder ijs graag.
Favoriete film: Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Voorkeur muziekgenre: Te veel, van Nine Inch Nails tot Avishai Cohen
Lievelingsdier: Poes <3
Lievelingskleur: Grijstinten
Politieke voorkeur:
Deze wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen werkgever.
Die wordt niet boos als je niet op komt dagen.
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Dyslectisch dus d?
Also nieuw
Naam: Stijn
Leeftijd: 19
Religie: -
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Hoogst genoten opleiding: VWO
Woonplaats/province: Rotterdam/ Zuid-Holland
Voetbalclub: Voetbal![]()
Favoriete eten: Spareribs!
Favoriete drankje: Bokma jonge jenever, in een tumbler zonder ijs graag.
Favoriete film: Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Voorkeur muziekgenre: Te veel, van Nine Inch Nails tot Avishai Cohen
Lievelingsdier: Poes <3
Lievelingskleur: Grijstinten
Politieke voorkeur:
Hai !quote:
Van origine Zeeuws, of loop ik nu m'n eigen glazen in te gooien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Je krijgt het voordeel van de twijfel door Rotterdam.
Ik zou vooral niet zo doorgaan nee als je krediet wilt bewaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef rodevlekjes het volgende:
Van origine Zeeuws, of loop ik nu m'n eigen glazen in te gooien?
...quote:
??quote:
goed net toets gehaald met jou?quote:
Jij hebt nu zijn nummer al offe?quote:
Oh hij heeft tumblr, even kijkenquote:
moet je morgen wel komen he niet weer verslapenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks ik zei gewoon tot morgen otch
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
[..]
http://stijnberer.tumblr.com
Staan mooie fotos opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
[..]
http://stijnberer.tumblr.com
insomniac ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet mijn tumblr elke dag bekijken
nee zij fb is ook leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
omdat ie paar schooierfotos maakt zeker
voor de rest stelt het lijstje niks voor
jaja gefeliciteerdquote:
Nicequote:
Wel aardig. iets teveel gericht op Godquote:
Zou daar ook voor kiezen hoorquote:
niet dat er veel in een hond om gaat wat je niet al kan raden aan gedragquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. iets teveel gericht op God
Bakken met geld verdienen misschienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb je als nietszeggende burger aan 1 miljoen volgers
Omdat je een miljoen volgers hebt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienen misschien
mensen willen adverteren op je twitter danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je een miljoen volgers hebt?
Ik snap dat nooit maargoed
Dan ben je binnen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dat er veel in een hond om gaat wat je niet al kan raden aan gedrag
Als je wat zinnigs erop zet welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
mensen willen adverteren op je twitter dan
Er is geen enkele wetenschappelijke aanleiding om te denken dat ze het hebben ja.quote:
nah dat is eigenlijk niet belangrijkquote:
Nee hoor. Als ze een miljoen mensen kunnen bereiken.quote:
Dat ze gedachten hebben? Natuurlijk hebben ze dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele wetenschappelijke aanleiding om te denken dat ze het hebben ja.
zelfs ik had 2 kop followers was makkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nooit 1 miljoen volgers krijgen omdat ik niet zo interessant of grappig ben
aandacht nodig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nooit 1 miljoen volgers krijgen omdat ik niet zo interessant of grappig ben
Ik had er 3500quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar er is niets aantoonbaar dat ze iets zinnigs te denken hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
Dat ze gedachten hebben? Natuurlijk hebben ze dat.
Eenmaal de miljoen bereikt en jij gebruikt je twitter niet goed genoeg neemt dat aantal snel af hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze een miljoen mensen kunnen bereiken.
Je pakt die geld klaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmaal de miljoen bereikt en jij gebruikt je twitter niet goed genoeg neemt dat aantal snel af hoor
Neehoor. 1 miljoen is gewoon fucking veel. Niemand hier die dat voor elkaar gaat krijgenquote:
ik bedoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor. 1 miljoen is gewoon fucking veel. Niemand hier die dat voor elkaar gaat krijgen
TR gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
wtf moet je met hondengedachten. Die beesten zijn kankidom
Iets wat op DWDD komt boycot ik per definitie al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Gebruiken mensen hier Blendle trouwens? Die hype die op DWDD was gister?
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar er is niets aantoonbaar dat ze iets zinnigs te denken hebben
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets wat op DWDD komt boycot ik per definitie al.
Dat is 99% marketing ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.Kun je ook goed geld mee verdienen. Kijk maar naar die gekke Mexicaan.
Niet genoeg voor 1 miljoen volgers. Ik kan best heel grappig zijn hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel
doordat je zegt dat je niet interessant of grappig bent
Bedrijven betalen grof geld als je bepaalde dingen retweet enzo. Zijn gewoon mensen miljonair omdat ze populaire insta/vine/twitter hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calm and assertive energy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het zinnig is, je kunt de training makkelijker op de hond afstemmen en zo een echte hondenfluisteraar worden.Kun je ook goed geld mee verdienen. Kijk maar naar die gekke Mexicaan.
Er zijn vooral mensen niet grappig met veel volgers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet genoeg voor 1 miljoen volgers. Ik kan best heel grappig zijn hoor
Idioot welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedrijven betalen grof geld als je bepaalde dingen retweet enzo. Zijn gewoon mensen miljonair omdat ze populaire insta/vine/twitter hebben
Precies. Ik had er 3500 en ik ben totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn vooral mensen niet grappig met veel volgers.
Alle kans dus.
Klopt, want dat is verder een randdebiel. Maar als je de eckte gave zou hebben, dan ben je pas binnen.quote:
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloosquote:
Als je jezelf kan vermarkten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, want dat is verder een randdebiel. Maar als je de eckte gave zou hebben, dan ben je pas binnen.
Sowieso twitter manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Ik had er 3500 en ik ben totaal niet grappig.
Wel super slim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloos
Het is totaal niet nutteloos, anders hadden mensen er niet grof voor betaald?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je miljonair kan worden om zoiets nutteloos
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Calm and assertive energy!
Stay in the bubble!
werkt niet echt op onze hond.
Dit. Ik doe ook totaal niets meer met Twitter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso twitter man
FOK! is veel beter.
En onze vrijheidsacties op twitter dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso twitter man
FOK! is veel beter.
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is totaal niet nutteloos, anders hadden mensen er niet grof voor betaald?
Dan is het niet nutteloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou wel willen dat ik zo creatief was dat ik ook een kekke startup kon beginnen met een tof idee. Maar helaas
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mensen nooit betalen voor iets nutteloos.
Als ik borden in de vaatwasser zet valt onze hond zeer lastig in de bubble te houden, daar houdt Cesar geen rekening mee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.
Mwahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen betalen niet voor iets waar ze geen nut of plezier aan beleven.
Enige reden waarom twitter uberhaupt bestaansrecht heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En onze vrijheidsacties op twitter dan?
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen betalen niet voor iets waar ze geen nut of plezier aan beleven.
De baten hebben toch opgewogen tegen de kosten blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?
Net als eten bij de Macquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Impulsaankopen zijn vaak nutteloos. Dat plezier duurt een half uurtje en daarna denk je: Waarom heb ik deze shit gekocht?
Ik heb wel een boek over puppy's van hem. Maar toen wist ik het nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik borden in de vaatwasser zet valt onze hond zeer lastig in de bubble te houden, daar houdt Cesar geen rekening mee!
Ik vind het ook een nare man hoor, maar mijn moeder kijkt er nog wel eens naar. Ik geloof niet dat we zijn boek hebben gekocht, maar wel een keer geleend uit de bieb.
Sowieso fastfood eten. Of chips. Altijd datzelfde gevoel achteraf.quote:
Twitter snap ik wel hoor. Zeker als je profiel gewoon maatschappelijk georienteerd is bijv.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je het belachelijk vind dat mensen die pioniers zijn in nieuwe media er grof geld aan hebben verdiend.
Bron?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel naar luisteren. Buiten de camera om gebruikt hij allemaal pijn toedienende middelen op de honden, dus ja.
Je bereikt een enorme hoeveelheid mensen. Je kan je doelgroep gigantisch afstellen op jongeren.quote:
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek over puppy's van hem. Maar toen wist ik het nog niet.
Dat moet een geweldige vakantie zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mij
op instagram heb ik 2.5K volgersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twitter snap ik wel hoor. Zeker als je profiel gewoon maatschappelijk georienteerd is bijv.
Maaar instagram?
Sowieso best vaak op vakantie geweest in Engeland vroeger, veel vaker dan in zuid-frankrijk aan het strand zoals veel mensen schijnen te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet een geweldige vakantie zijn geweest.
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggenquote:
nah dat doe ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggen
quote:
En juist die bereik je niet op een andere manier van adverteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Instagram dan ook alleen als broedplaats voor aandachtsgeile hipsters die elk moment van hun nutteloze leven willen vastleggen
Met je nep volgers. Op Twitter ook alquote:
Ik heb geen nepvolgers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met je nep volgers. Op Twitter ook al
Ik had het dan ook over de mensen die via hun insta-profiel daar rijk mee worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En juist die bereik je niet op een andere manier van adverteren.
Juist die groep wil je met veel producten aanspreken omdat ze hypegevoelig zijn.
Mensen die daar goed op inspelen zijn geweldige entrepeneurs.
Jawelquote:
Dus jij wilt zeggen dat je al die 2500 mensen kent?quote:
waar staat je username voor?quote:
Nee. Dat betekent niet dat ze nep zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je al die 2500 mensen kent?
Mensen die een account hebben waar mensen op willen adverteren ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik had het dan ook over de mensen die via hun insta-profiel daar rijk mee worden.
Ze zijn vaak ook inactief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent niet dat ze nep zijn?
LB jij bent een Alexander Klopping fangirl toch? Gebruik jij Blendle?quote:
. Je followers alleen niet, flapdrolquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
. Je followers alleen niet, flapdrol
Dat is wel sickquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatje van me maakte in 2011 8k$ door af en toe een beetje te adverteren voor een amerikaans horlogemerk en daar een percentage van te krijgen.
#bigbusiness
ik bedoel hier op fokquote:
En dat weet jij omdat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
. Je followers alleen niet, flapdrol
Hij is wel een baas maar nope. Jij wel paki boy?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LB jij bent een Alexander Klopping fangirl toch? Gebruik jij Blendle?
Komt omdat ze in amsterdam gewoon dom zijn tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof, ik heb net chocolade milkshake gehaald bij smullers
In Rotterdam CS doen ze het wel in een keer goed
Elektrische band. En terecht als je ziet hoever sommige van die honden heen zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gecheckt uiteraardquote:
En hoe is dat nutteloos? Zijn gewoon valide cariere mogelijkheden aan het worden. Zoals je vroeger mensen had die voor kranten en tv reclames bedachten.quote:
Nog niet, wel al aangemeld. Wel briljant bedachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is wel een baas maar nope. Jij wel paki boy?
Rotterdam, beste damquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt omdat ze in amsterdam gewoon dom zijn toch
achso, geen idee, ooit gebruikt, nooit meer vanaf gekomen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel hier op fok
waarom rode vlekjes
het klinkt wel vies eigenlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
achso, geen idee, ooit gebruikt, nooit meer vanaf gekomen..
Hij snapte toen luxe kaassouffle niet eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt omdat ze in amsterdam gewoon dom zijn toch
Blijkbaar, kan het me niet voorstellen maargoedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hoe is dat nutteloos? Zijn gewoon valide cariere mogelijkheden aan het worden. Zoals je vroeger mensen had die voor kranten en tv reclames bedachten.
ben wel benieuwd hoe je aan de gedachte van rode vlekjes kwamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
achso, geen idee, ooit gebruikt, nooit meer vanaf gekomen..
of hij dacht dat jij pauper was en een normale wilde ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij snapte toen luxe kaassouffle niet eens
Is ook niet om voor te stellen. Je kan al jaren goed geld verdienen door social media voor bedrijven te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar, kan het me niet voorstellen maargoed
Zijn zusje heeft sproeten maar hij kon niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe je aan de gedachte van rode vlekjes kwam
Ja dat welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet, wel al aangemeld. Wel briljant bedacht![]()
Alleen best duur als je er veel gebruik van gaat maken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn zusje heeft sproeten maar hij kon niet op het woord komen.
Je betaalt tussen de 10 en 20 cent per artikel ongeveer. En tegen de euro als je een krant onbeperkt wilt lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Was er geen abo kosten ofzo, dat je zoveel artikelen per maand mocht kiezen ofzo
Alleen omdat ik zwart ben zeker :s kaolo mocro :s :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
of hij dacht dat jij pauper was en een normale wilde ;s
kut joekelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben zeker :s kaolo mocro :s :s
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt geserveerd met een 20 jaar oude wijn.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA my niggahquote:
Jeetje, het zit je wel dwars he dat je geen mod meer bent :Squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent zelf een simpele snackquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heHoe kan een kaassoufle, een van de simpelste snacks van Nederland. nou luxe zijn
Mwah, zit voldoende vet aan mijn culinaire lichaam hoorquote:
Dat stond er op het menu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heHoe kan een kaassoufle, een van de simpelste snacks van Nederland. nou luxe zijn
ik stuur dit naar hem doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je bent zelf lekker
hopelijk leest je date niet mee
jippiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
ik kan trouwens eindelijk internetbankieren bij de rabo
Gekke westerlingen ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat stond er op het menu.
Geen normale kaassouffle maar luxe kaassouffle, nou ja oké dan zeg ik dat ook wel zo
Ik doe dat nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Fylax het volgende:
ja eindelijkquote:
Ik eerst ook nooit maar ga ik nu wel doen want op internet dingen bestellen =quote:
je gebruikt nooit internetbankieren?quote:
Watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, het zit je wel dwars he dat je geen mod meer bent :S
Er valt niks te bankierenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je gebruikt nooit internetbankieren?
quote:
Omdat mods blauw zijn en gewone users zwart.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat
Ik had gisteren nasi a la LBgod op gr
watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuwe lens
Hij bedoelt dat hij geen geld heeft sukkolquote:
o zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij geen geld heeft sukkol
Jermaine Lens.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat mods blauw zijn en gewone users zwart.
Ach laat maar!
Wow, pics van nasi a la LBgod.
quote:
Dat is wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had op vakantie in Engeland een keer een boek gekocht dat heette Dogalog (woordspeling), met daarin een overzicht van alle hondenrassen met plaatjes. Was echt een favoriet boek van mij
Oh jammer, smaak was wel goed?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.
Uh, m'n camera van m'n mobiel is stuk. Tenminste focusmotor flipt em
Heb je al een kamer gevonden?quote:
Wat voor een?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuwe lens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |