SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah met werken voor je geld als laatste post had hier een epische tt kunnen staan.
Iets met een liedje dat supporters graag zingen als het voetballend wat minder gaat.
Iets met k+anker geld. Jammer een gemiste kans.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuip
Tegen Lucius: KEN JE KIJKUH< MET JE PAARDEMUIL
ahahahaha
Oh leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
JC is de laatste tijd echt zo'n moraalridder.
Ik krijg er jeuk van.
Even douchen.
wees eens duidelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah met werken voor je geld als laatste post had hier een epische tt kunnen staan.
Iets met een liedje dat supporters graag zingen als het voetballend wat minder gaat.
Iets met k+anker geld. Jammer een gemiste kans.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat filmpje met die kerel met dat kind op zijn schouders bij De Kuip
Tegen Lucius: KEN JE KIJKUH< MET JE PAARDEMUIL
ahahahaha
dankje, moet alleen nog een taaltoets maken maar die haal ik welquote:
geen dankquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje, moet alleen nog een taaltoets maken maar die haal ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|