SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-10-2014 15:23:22 ]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zienquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef Beach het volgende:
hey drmikey komt wel weinig naakt in voor he
Bethquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zien
Beth en Maggie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zien
Flink bloederige kerk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zo, het gaat er stevig aan toe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef johnson555 het volgende:
Leuke feitje over EugeneHoe weet je dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Leuke feitje over EugeneGodverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe eens linkje naar de comic waarin dat gebeurt, wel in spoilertje natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Comics-verhaal in ieder geval, kan afwijken natuurlijk
Dit dus. Al had ik het wel al verwacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens linkje naar de comic waarin dat gebeurt, wel in spoilertje natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
hoeft natuurlijk niet te gebeuren he!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef johnson555 het volgende:
[..]Haha geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar misschien is het in de TV series toch anders.
(she/her)
Die wordt meedogenloos. Zie zijn gesprekje met Rick tijdens het graven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Evertjan het volgende:
ik ben toch wel benieuwd wat er met Tyreese gaat gebeuren in het rest van het seizoen.
lijkt idd een tijdbom vooral naquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Die wordt meedogenloos. Zie zijn gesprekje met Rick tijdens het graven.
Leuke feitje over EugeneZelfs als je de comics niet kent zie je dit toch van lichtjaren aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zelfs als je de comics niet kent zie je dit toch van lichtjaren aankomen
Ik vermoed dat ze Beth gevonden hebben en de volgende aflevering zal wel gaan over wat daar is gebeurt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Lampje_ het volgende:
Damn, wat een einde! Vooral toen Daryl ff opzij ging kijken... damn ik wil weten wat er is gebeurd!
Ja, dat denk ik ook maar wat ik vooral bedoelde is dat ik het NU wil wetenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze Beth gevonden hebben en de volgende aflevering zal wel gaan over wat daar is gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Rick en Tyreese zeggen in die scene aan het einde? Behalve de 'He'd kill me' versta ik geen pepernoot van die scene, zelfs op vol volume
Ik bedoelde een ander filmpje, maar dat springende busje is wel hetgeen waar het mij om gaat. Maar dat gebeurt dus verderop in dit seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Loserkid het volgende:
Comic-Con Trailer: The Walking Dead: Season 5
Dat. Ernstig spannend. Maar hoewel ik het tot nu toe spannender vind dan seizoen 4, heb ik wel het idee dat het allemaal wat slomer gaat. Zo komt het iig over.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Lampje_ het volgende:
Damn, wat een einde! Vooral toen Daryl ff opzij ging kijken... damn ik wil weten wat er is gebeurd!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat. Ernstig spannend. Maar hoewel ik het tot nu toe spannender vind dan seizoen 4, heb ik wel het idee dat het allemaal wat slomer gaat. Zo komt het iig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:05 schreef MrStock het volgende:
[..]Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeieh ook, het is leuk.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.
Boeieh ook, het is leuk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.
Boeieh ook, het is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Oeh, hoe zie je dat? Ik zie zulke details nooit...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef MrStock het volgende:
[..]Dat zal nu de groep verdeeld is dan dus wel weer zo worden, verschillende verhalen door elkaar heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.
[..]Dan zal dat het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben wel blij dat die terminus gang snel was uitgeschakeld en ik snap wel dat ze hen hebben afgeslacht in die kerk na wat ze hadden gezien in terminusquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:25 schreef Fer het volgende:
Beetje langdradig, dat zielige gedoe met Bob. Had eigenlijk in eerste instantie niet verwacht dat het Rick was die schoot op die gasten, dacht eerst nog aan Corl in een hoekje verstopt.
Maar ze waren wel echt beestachtig bezig daarna, zelfs Maggieen Rosita keken geschokt. Vraag me af of ze er later nog over praten.
Wel lekker kort zo, dat ie gasten gelijk eruit zijn.
[..]
Oeh, hoe zie je dat? Ik zie zulke details nooit...
In the talking dead was een stukje achter de schermen tijdens de opnames van die scene.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:24 schreef 2cv het volgende:
Vandaar !
Overigens, toen Tyreese aan het graven was, stond er links in beeld volgens mij een plaskruis
Volgens mij:quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Rick en Tyreese zeggen in die scene aan het einde? Behalve de 'He'd kill me' versta ik geen pepernoot van die scene, zelfs op vol volume
Is een grafsteenquote:
Dat verstond ik ook. Ik kon me niet voorstellen dat het daar om gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:29 schreef wwwever het volgende:
[..]
Volgens mij:
R: I've never asked how it was for you... Getting to terminus.
T: It killed me.
R: ... No it didn't
Vergeet de dominee niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:04 schreef andreas612 het volgende:
Morgan zou wel logisch zijn, ene neger eruit, andere erin..
Morgan is uitgesloten voor 100%. Hij ligt weken/maanden achter de groep. Dat kun je zien aan het bord waar Rick "No Sanctuary" op schrijft. Ten tijden dat de groep er langs loopt is er geen begroeiing. In de scene met Morgan zie je dat er veel begroeiing (klimop) op en rond het bord zit. Morgan's scene was gewoon een teaser. Die krijgen we pas eind van het seizoen te zien denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:04 schreef andreas612 het volgende:
Morgan zou wel logisch zijn, ene neger eruit, andere erin..
Like duh, maar het lijkt er wel op, vond t grappig dat iemand dat opmerkte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:29 schreef wwwever het volgende:
[..]
Volgens mij:
R: I've never asked how it was for you... Getting to terminus.
T: It killed me.
R: ... No it didn't
[..]
Is een grafsteen
Het is juist prettig dat ze niet meteen van een tijd lang gezeik met the governor weer een seizoen een bad guy zouden hebben die meteen bekend is. De werkelijke big bad van dit seizoen is denk ik de groep die Terminus tot kannibalisme hebben gedreven en Beth hebben gekidnapped.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef planethugo het volgende:
vind het wel jammer dat er met terminus zo weinig gedaan is, daar hadden ze best 2 afleveringen een lekker gore horror met kannibalen van kunnen maken. Creepy ruimtes genoeg. Maargoed deze 3 afleveringen waren stuk voor stuk ook gewoon prima. En dat is voor TWD begrippen al heel wat
Dat wijf maakte zich totaal geen zorgen om haar zusjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Re het volgende:
Als Beth er al bij is dan is dat weer lullig dat Maggie er net weer vandoor is...
Of bijvoorbeeld die gozer in terminus die maar bleef wegkruipen voor een walker ipv gewoon op te staan en weg te rennen.quote:This has been going on since the first episode, and it's so stupid. So Sasha is in the woods with the night vision scope looking around. Doesn't see anything doesn't hear anything...keeps looking still doesn't hear or see anything. But THEN a walker comes into her view on the scope, then and only then does this walker make a growling noise along with the ominous bang of music. It's LAZY writing and a cheap way to get the actor caught off guard. Has anyone else noticed this??
Dat vond ik ook al zo raar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Mani89 het volgende:
Las trouwens deze klacht en ik erger me hier ook altijd verschrikkelijk aan.
[..]
Of bijvoorbeeld die gozer in terminus die maar bleef wegkruipen voor een walker ipv gewoon op te staan en weg te rennen.
dat is ook wel eens verfrissend ja maar terminus an sich was wel interessant genoeg om daar een lekker donker verhaal omheen te bedenken. De uitzichtloze situatie waarin ze eind vorig seizoen in terecht kwamen had iig die potentie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is juist prettig dat ze niet meteen van een tijd lang gezeik met the governor weer een seizoen een bad guy zouden hebben die meteen bekend is. De werkelijke big bad van dit seizoen is denk ik de groep die Terminus tot kannibalisme hebben gedreven en Beth hebben gekidnapped.
idd ja zei ik gisteren ook tijdens het kijken, die slome zombies hoor en zie je allang aankomen en toch maken ze steeds weer zo een goedkoop schrikmomentje dat iemand die waakzaam om zich heen kijkt toch weer verrast wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld die gozer in terminus die maar bleef wegkruipen voor een walker ipv gewoon op te staan en weg te rennen.
Sowieso, iemand die alleen maar door een scope blijft kijken omdat ze wat hoort en verder niet oplet verdient het om gepakt te worden. Zeker iemand die dan steeds verder in haar eentje een donker bos inloopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Ze komen de hele tijd walkers tegen die ze al vanaf een enorme afstand merken en met gemak uitschakelen en dan is er af en toe eentje die toevallig wel heel dicht in de buurt bij ze komt. Dat is toch niet raar, maar juist statistisch gezien logisch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind t tempo juist wel fijn zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef planethugo het volgende:
vind het wel jammer dat er met terminus zo weinig gedaan is, daar hadden ze best 2 afleveringen een lekker gore horror met kannibalen van kunnen maken. Creepy ruimtes genoeg. Maargoed deze 3 afleveringen waren stuk voor stuk ook gewoon prima. En dat is voor TWD begrippen al heel wat
Het is onlogisch. De walkers hoor je van veraf aankomen, en in deze scene hoor je ze pas als ze dichtbij zijn én ze in beeld komen. Gewoon voor het schrikeffect, verder zit er geen logica achter (de walker verloor zijn stem ofzo). En dat het voor het effect is maakt het zo ongeloofwaardig voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Ze komen de hele tijd walkers tegen die ze al vanaf een enorme afstand merken en met gemak uitschakelen en dan is er af en toe eentje die toevallig wel heel dicht in de buurt bij ze komt. Dat is toch niet raar, maar juist statistisch gezien logisch?
Dat denk ik dus ook. Er werd bij de seizoenopener meteen gehint naar toen en nu, dat Terminus-bewoners gevangen waren door indringers. En dat ze het terug hebben veroverd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is juist prettig dat ze niet meteen van een tijd lang gezeik met the governor weer een seizoen een bad guy zouden hebben die meteen bekend is. De werkelijke big bad van dit seizoen is denk ik de groep die Terminus tot kannibalisme hebben gedreven en Beth hebben gekidnapped.
De Walkers staan er nou niet echt om bekend dat ze stilletjes op mensen af sluipen. Dus is het raar dat het doodstil is en dat die walker ineens direct voor haar neus staat en dan pas veel lawaai maakt. Die had ze natuurlijk al van een afstand aan moeten horen komen, vooral omdat ze in haar eentje in het donker in het bos staat en ze normaal gesproken al zou opschrikken van een brekend takje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Ze komen de hele tijd walkers tegen die ze al vanaf een enorme afstand merken en met gemak uitschakelen en dan is er af en toe eentje die toevallig wel heel dicht in de buurt bij ze komt. Dat is toch niet raar, maar juist statistisch gezien logisch?
Ik ga er gewoon vanuit dat de Terminus groep alle indringers hebben doodgemaakt. Waarom zouden de indringers anders niet gewoon het kamp nog een keer veroveren? In welke aflevering werd trouwens gezegd dat de Beth kidnappers hetzelfde zijn als de terminus indringers? Ik moet dat gemist hebben dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef Remqo het volgende:
Weer een leuke aflevering.
Jammer van Bob, maar echt missen zal ik hem niet.
Het seizoen begint met een hoger tempo dan de vorige lijkt wel en de spanning blijft er goed in zitten.
[..]
Dat denk ik dus ook. Er werd bij de seizoenopener meteen gehint naar toen en nu, dat Terminus-bewoners gevangen waren door indringers. En dat ze het terug hebben veroverd.
Mary zei tegen Carol dat ze niet altijd zo waren en Gareth zei het tegen Rick.
En dat honger hun gedreven heeft naar kannibalisme.
Er wordt dus wel gezinspeeld met de historie van Terminus, wat zeker in de loop van het seizoen uitgediept gaat worden. Ook al zijn de kannibalen nu dood, ik vermoed zeker nog een paar flashbacks met Gareth en de indringers.
Hoe de Terminus-bewoners hun kamp wisten heroveren op de indringers, weten we niet.
Wie de indringers waren, weten we ook (nog) niet.
Wat er met de indringers gebeurd is, weten we ook niet, op eentje na die een poos in een container werd gehouden, en meteen gegrepen werd toen die gillend naar buiten liep.
Verder, wie zou Daryl naar voren roepen?
- Beth, in wat voor toestand dan ook? Het zou kunnen, maar dat lijkt net te voorspelbaar... of er is nog iemand bij haar.
- Carol? Om eerlijk te zijn, ik denk het niet, volgens mij wou ze de groep juist ontvluchten (om later weer op te duiken)
- Morgan? Dat zou ik raar vinden, die twee kennen elkaar niet en Morgan zou ze pas later op het spoor komen.
Ik denk aan een vreemdeling, die meer weet over de verdwijning van Beth.
Misschien zijn de meeste indringers gevlucht, of was het een deel van een grotere groep/organisatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat de Terminus groep alle indringers hebben doodgemaakt. Waarom zouden de indringers anders niet gewoon het kamp nog een keer veroveren? In welke aflevering werd trouwens gezegd dat de Beth kidnappers hetzelfde zijn als de terminus indringers? Ik moet dat gemist hebben dan.
Misschien zijn die kannibalen niet zo interessant, maar die indringers wel?quote:Verder is de Terminus groep nu dood, dus waarom zou iemand nog geïnteresseerd zijn in hen en hun geschiedenis? Het zijn nou ook niet echt de meeste interessante karakters.
Vanuit een verhaal vertellend perspectief kan je inderdaad wel eens gelijk hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien zijn de meeste indringers gevlucht, of was het een deel van een grotere groep/organisatie.
Er wordt nergens gezegd dat de kidnappers ook de indringers zijn, maar dat is wel een vermoeden die ik heb.
[..]
Misschien zijn die kannibalen niet zo interessant, maar die indringers wel?
Door wat achtergrond mee te geven over wat er voor afgespeeld heeft, wekt bij mij de indruk op dat Rick en co die lui ook nog tegen gaat komen.
En misschien zijn het wel de ontvoerders van Beth
Degene die volgens mij de baas was was die gek met die tatoeage op zijn voorhoofd die ze tijdens de eerste aflevering bevrijden en vervolgens vrijwel meteen dood gaat. Volgens mij is er van die groep niemand meer over en hebben ze die allemaal afgemaakt en opgegeten na hùn opstand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die terminus dudes hadden toch ook een schot gelost? logisch dat je dan jezelf een beetje covered door random in de bosjes te schieten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom schoot Rick nou weer in het wilde weg toen Bob afgeleverd werd op de stoep van de kerk? Dit kost hem alleen maar kogels en zorgt ervoor dat iedereen (de walkers en de Terminus-groep) in de omgeving op de hoogte is dat daar geschoten wordt.
Gareth had een 'A' op de kerk achtergelaten, waar staat die A eigenlijk voor?
Wat me opviel is dat in Terminus veel mensen gevangen gehouden werden. Rick en Glenn hebben de verwarde man wel geprobeerd te redden, maar in de andere containers moeten nog steeds mensen zitten. Die zullen nu dus langzaamaan verhongeren...
Ik geloof niet dat de indringers van Terminus nog in vrijheid leven. Ze hebben Gareth's moeder verkracht, die laat ze echt niet zomaar lopen.
Op het moment dat ze naar buiten gaan om te kijken wat daar ligt komen er walkers aangelopen. De ene helft helpt Bob naar binnen terwijl de andere helft de walkers dood maakt. Dan is er in de verte een schot te horen (waarvan niet te zien is wie dat schot lost). En vervolgens gaat Rick schieten in de richting waarvan het schot kwam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die terminus dudes hadden toch ook een schot gelost? logisch dat je dan jezelf een beetje covered door random in de bosjes te schieten.
dat dat die terminus dudes zijn zit er dan wel dik in niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Op het moment dat ze naar buiten gaan om te kijken wat daar ligt komen er walkers aangelopen. De ene helft helpt Bob naar binnen terwijl de andere helft de walkers dood maakt. Dan is er in de verte een schot te horen (waarvan niet te zien is wie dat schot lost). En vervolgens gaat Rick schieten in de richting waarvan het schot kwam.
Ik zeg ook niet dat ze het niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat dat die terminus dudes zijn zit er dan wel dik in niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat alleen Beth nog achter Daryl aankomt in de bosjes, Carol zal wel niet levend terug zijn gekeerd gezien zijn verdrietige blik toen Michonne ernaar vroeg. Plus dat Carol badass as fuck was en dus niet als een bang konijn achter Daryl aan hoeft te lopen in een omgeving die ze al kent.
Verder inderdaad wel vreemd dat Maggie geen neuk meer lijkt te geven om haar zusje.
∞
Dat schot was niet in de verte, dat ging richting hun. Die walker naast Rick werd neergeknald.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Op het moment dat ze naar buiten gaan om te kijken wat daar ligt komen er walkers aangelopen. De ene helft helpt Bob naar binnen terwijl de andere helft de walkers dood maakt. Dan is er in de verte een schot te horen (waarvan niet te zien is wie dat schot lost). En vervolgens gaat Rick schieten in de richting waarvan het schot kwam.
Ja, met z'n door Migonne doorboorde hoofd onder z'n armquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Hershel uit de bosjes komt.
?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is onlogisch. De walkers hoor je van veraf aankomen, en in deze scene hoor je ze pas als ze dichtbij zijn én ze in beeld komen. Gewoon voor het schrikeffect, verder zit er geen logica achter (de walker verloor zijn stem ofzo). En dat het voor het effect is maakt het zo ongeloofwaardig voor mij.
Godverdomme zeg......quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is onlogisch. De walkers hoor je van veraf aankomen, en in deze scene hoor je ze pas als ze dichtbij zijn én ze in beeld komen. Gewoon voor het schrikeffect, verder zit er geen logica achter (de walker verloor zijn stem ofzo). En dat het voor het effect is maakt het zo ongeloofwaardig voor mij.
Dit dus, he. Het is nou al tig keer voorgekomen dat een walker stilletjes aan komt schuifelen en dat die walker, of groep, en pas lawaai maakt wanneer ze ontdekt worden. Laatst nog met die walker die achter Carol en Tyreese aankwam op het spoor. Die horde die erna kwam liep ook niet te brullen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
?
Alle Walkers maken per definitie lawaai? En waar heb je die wijsheid dan vandaan?
Volgens mij is dit gewoon zeuren om het zeuren.
Aan de andere kant hoorden Rick & co de vorige aflevering die walkers in die kelder wel van afstand. Ze lijken altijd een beetje een kreunend geluid te maken, behalve bij schrikmomenten. Dus het is toch een beetje hoe het de schrijvers uitkomtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit dus, he. Het is nou al tig keer voorgekomen dat een walker stilletjes aan komt schuifelen en dat die walker, of groep, en pas lawaai maakt wanneer ze ontdekt worden. Laatst nog met die walker die achter Carol en Tyreese aankwam op het spoor. Die horde die erna kwam liep ook niet te brullen.
Of ik moet nu al 4 seizoenen hebben zitten slapen en het continue walker gekrijs en gestamp hele afleveringen door hebben gemist.
Lijkt mij sterk dat we daar nog wat van gaan horen. Het lijkt me logischer dat de Termites ze allemaal hebben gedood/gevangen genomen en op hebben gegeten. Dat de leider van die groep bevrijd wordt en vervolgens direct door een walker wordt gegrepen is direct de afsluiting van het hele verhaal van de indringers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef Remqo het volgende:
Dat denk ik dus ook. Er werd bij de seizoenopener meteen gehint naar toen en nu, dat Terminus-bewoners gevangen waren door indringers. En dat ze het terug hebben veroverd.
Mary zei tegen Carol dat ze niet altijd zo waren en Gareth zei het tegen Rick.
En dat honger hun gedreven heeft naar kannibalisme.
Er wordt dus wel gezinspeeld met de historie van Terminus, wat zeker in de loop van het seizoen uitgediept gaat worden. Ook al zijn de kannibalen nu dood, ik vermoed zeker nog een paar flashbacks met Gareth en de indringers.
Hoe de Terminus-bewoners hun kamp wisten heroveren op de indringers, weten we niet.
Wie de indringers waren, weten we ook (nog) niet.
Wat er met de indringers gebeurd is, weten we ook niet, op eentje na die een poos in een container werd gehouden, en meteen gegrepen werd toen die gillend naar buiten liep.
Beth, Carol en Morgan klinken inderdaad niet logisch. Zal een nieuw personage zijn die meer van Beth af weet.quote:Verder, wie zou Daryl naar voren roepen?
- Beth, in wat voor toestand dan ook? Het zou kunnen, maar dat lijkt net te voorspelbaar... of er is nog iemand bij haar.
- Carol? Om eerlijk te zijn, ik denk het niet, volgens mij wou ze de groep juist ontvluchten (om later weer op te duiken)
- Morgan? Dat zou ik raar vinden, die twee kennen elkaar niet en Morgan zou ze pas later op het spoor komen.
Ik denk aan een vreemdeling, die meer weet over de verdwijning van Beth.
Abraham wilde altijd al zo snel mogelijk richting DC vertrekken. Zodat eugene bezig kan met een "cure". Hij heeft geen tijd om op Dary en Carol te wachten en ze zijn notabene op eigen houtje vertrokken. Wie zegt dat ze terug komen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Mooi dat die kannibalenflikkers dood zijn. Maar waarom moest die ginger nou per se meteen vertrekken met Glenn, Maggie en aanhang? Toen er nog gevaar was van die kannibalen kon ik het best begrijpen - nu is het nutteloos om op te splitsen en de rest lekker naar Washington te laten lopen. Wacht dan samen af tot Daryl, Carol en Beth terug zijn.
quote:Volgende ep zal dus wel gaan overCarol is niet dood. Die laat zich gevangen nemen om van binnenuit Beth te bevrijden. Daryl gaat terug naar de kerk om de groep op de hoogte te stellen zodat ze met zijn allen Beth en Carol kunnen bevrijden. Het nieuwe personage weet vast meer over hoe ze ongezien dat gebouw in kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat alleen Beth nog achter Daryl aankomt in de bosjes, Carol zal wel niet levend terug zijn gekeerd gezien zijn verdrietige blik toen Michonne ernaar vroeg. Plus dat Carol badass as fuck was en dus niet als een bang konijn achter Daryl aan hoeft te lopen in een omgeving die ze al kent.Hier had ik op het reddit en YT ook met mensen over. De enige reden die wij konden bedenken is dat Daryl haar off-screen belooft heeft om op zoek te gaan naar Beth. Ik vind haar reacties dan nog steeds raar, maar misschien dat het in de komende afleveringen duidelijk wordt.quote:Verder inderdaad wel vreemd dat Maggie geen neuk meer lijkt te geven om haar zusje.
Ontvoerd achter in een auto terwijl ze alleen met Darryl was. Meer is er nog niet bekend.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:21 schreef Biancavia het volgende:
Kan iemand nog even kort vertellen hoe dat precies is gegaan met Beth? Wanneer is zij meegenomen en hoe en door wie? Ik kan het me niet meer herinneren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Max23 het volgende:
Nieuw-Zeelandse trailer van de volgende aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarmee hij zijn eigen overlevingskansen verkleint en de groep wederom uit elkaar valt. Het is niet gezegd dat ze terugkomen, maar het zou ook totaal onlogisch zijn als ze zomaar zijn vertrokken om op zichzelf verder te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Abraham wilde altijd al zo snel mogelijk richting DC vertrekken. Zodat eugene bezig kan met een "cure". Hij heeft geen tijd om op Dary en Carol te wachten en ze zijn notabene op eigen houtje vertrokken. Wie zegt dat ze terug komen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef zolderraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het helemaal met je eens hoor. Zelf had ik nog een dag of twee gewacht, maar ik kan Abraham wel begrijpen. Hij heeft de missie al meerdere malen op het tweede plan moeten schuiven. Eerst Glenn die zijn vriendin wil zoeken, daarna wil iedereen een tussenstop maken in Terminus en vervolgens geeft hij zijn akkoord om de groep nog 12 uur te helpen in de kerk. Hij heeft er genoeg van en wil dat de missie om Eugene veilig in DC te krijgen weer hoofdzaak wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarmee hij zijn eigen overlevingskansen verkleint en de groep wederom uit elkaar valt. Het is niet gezegd dat ze terugkomen, maar het zou ook totaal onlogisch zijn als ze zomaar zijn vertrokken om op zichzelf verder te gaan.
Daarnaast is er in en om de kerk geen gevaar meer, die dominee/priester heeft het daar al lang uitgehouden en de kannibalen zijn weg. Het lijkt mij logischer om daar nog even te blijven en met de hele groep naar Washington te rijden in de bus.
Al ben ik blij dat ze niet daar allemaal blijven wachten, dan krijg je weer zo'n langdradig tafereel als in seizoen 2.
[ Bericht 40% gewijzigd door Mythe87 op 29-10-2014 14:52:40 ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef zolderraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Mythe87 het volgende:
Lijkt mij sterk dat we daar nog wat van gaan horen. Het lijkt me logischer dat de Termites ze allemaal hebben gedood/gevangen genomen en op hebben gegeten. Dat de leider van die groep bevrijd wordt en vervolgens direct door een walker wordt gegrepen is direct de afsluiting van het hele verhaal van de indringers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een terminus survivorquote:Beth, Carol en Morgan klinken inderdaad niet logisch. Zal een nieuw personage zijn die meer van Beth af weet.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Dit is om te laten zien waarom ze in kannibalen veranderd zijn. Die groep wordt alleen gebruikt om de achtergrond van de Termites wat uit te diepen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Er werd al een paar keer op hun geschiedenis gewezen, als ze er niet verder op in gaan was het THEN/NOW stukje uit de eerste aflevering ook een beetje zinloos geweest IMHO.
quote:Tenslotte er kunnen indringers ontsnapt of gevlucht zijn en Rick's gang later tegenkomen.
Ik weet het eigenlijk wel zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Rosita moet blijven, net als Tara, want lekker. Dat liefje van Bob (zusje Tyreese) mag gewieberd worden. Vorige aflevering dacht ik even een vonkje tussen Rick en Tara te zien trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Gabriel een vaste nieuwe kracht gaat worden, ze introduceren hem niet voor niets met zoveel mysterie. Zijn karakter kunnen ze nog flink uitwerken verder.
Net zoals dat Rosita dit seizoen nog de pijp uitgaat. Ze loopt al een paar afleveringen mee en heeft nog vrijwel geen tekst gehad.
Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee! Rosita moet blijven, net als Tara, want lekker. Dat liefje van Bob (zusje Tyreese) mag gewieberd worden. Vorige aflevering dacht ik even een vonkje tussen Rick en Tara te zien trouwens.
Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Dit is om te laten zien waarom ze in kannibalen veranderd zijn. Die groep wordt alleen gebruikt om de achtergrond van de Termites wat uit te diepen.
quote:[..]Verhip, dat kan ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch voelt het aan als een hidden clue.."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Tara ging met ze meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.
Ik weet het niet. Geen idee of hij iets met de ontvoerders van Beth te maken heeft, maar hij zou ook zomaar een tijdelijk personage kunnen zijn, net zoals Gareth maar 3 afleveringen heeft rondgelopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Gabriel een vaste nieuwe kracht gaat worden, ze introduceren hem niet voor niets met zoveel mysterie. Zijn karakter kunnen ze nog flink uitwerken verder.
Ik hoop het. Vind niet veel aan haar. Waar Michonne in eerste instantie weinig tekst had, had ze nog iets mysterieus, en een zwaard waarmee ze zich nuttig maakte. Rosita is... meh.quote:Net zoals dat Rosita dit seizoen nog de pijp uitgaat. Ze loopt al een paar afleveringen mee en heeft nog vrijwel geen tekst gehad.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het meer gewicht geven aan het verhaal zelf. Dus dat we niet zomaar gemene mensen hebben gezien die afgeschoten werden, maar dat er meer gewicht achter die instelling lag dan puur dat. Ze hebben het waarom uitgelegd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?
Dat claimer-clubje kreeg toch ook geen achtergrond mee en waren snel opgeruimd?
Ik denk dat die achtergrond bewust wordt meegegeven als een springplank naar een andere groep of persoon.
Sympathie kweken bij / duidelijkheid geven aan de kijker. De flashback samen met Mary's en Gareth's woorden tonen aan dat ze niet altijd zo waren, maar die gebeurtenissen heeft ze veranderd. De claimers hebben toch niet echt een background story nodig. Dat zijn gasten die spullen jatten van andere survivors en orde houden in de groep met een paar simpele regels.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?
Las dat het voor ComicCon was of voor een andere conferentie. Het schijnt dat hij het vorig jaar ook gedaan heeft. Ik denk niet dat we Morales nog te zien krijgen. Ik denk eerder aan een nieuw personage.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef OMG het volgende:
En dan is er ook nog deze gozer, van het eerste seizoen (met z'n enigszins onsubtiele hint);
Point taken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Sympathie kweken bij / duidelijkheid geven aan de kijker. De flashback samen met Mary's en Gareth's woorden tonen aan dat ze niet altijd zo waren, maar die gebeurtenissen heeft ze veranderd. De claimers hebben toch niet echt een background story nodig. Dat zijn gasten die spullen jatten van andere survivors en orde houden in de groep met een paar simpele regels.
Stelen en kannibalisme liggen toch wel ver uit elkaar. Stelen om te overleven lijkt me redelijk normaal, maar kannibalisme is wel iets wat heel ver gaat. Dat doe je niet zomaar. Je moet wel heel erg wanhopig of uitgehongerd zijn om tot zulke praktijken over te gaan, dus is er in mijn optiek wel degelijk achtergrond nodig. Daarnaast hoor je eigenlijk al sinds S4E04 over Sanctuary en gedurende de hele tweede seizoenshelft van S4. Achtergrond verhaal is wel op zijn plaats lijkt mij.
Hij had de leiding over die groep. Ik denk dat ze hem gevangen hebben gezet om hem hetzelfde te laten ervaren als de termites gedurende zijn heerschappij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Remqo het volgende:
Zo vraag ik me nog steeds af waarom die kampbeul weken/maanden levend in die wagon werd gehouden, terwijl nieuwe binnenkomers meteen naar de slachtbank gebracht werden.
Boh, misschien is ze wel bi-seksueel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.
trioooquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, misschien is ze wel bi-seksueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze laten zien dat ze een ongeluk krijgen waarna dat stukje van het verhaal dood loopt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:55:52 ]Zie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:16 schreef johnson555 het volgende:
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?fijn dat je dat nog even hier meldt zonder een spoilertag. TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:00 ]
Glenn is gewoon belangrijker, die laat ze voor niemand achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef 426451 het volgende:
Idd wel een beetje raar van Maggie over Beth, lijkt wel of ze geen zorgen over maakt.
Maar het kan net, met Glenn had ze nog tenminste een clue, dat hij misschien richting Terminus ging.
Met Daryl, heeft zij alleen te horen gekregen dat ze nog leeft, maar is ontvoerd door een auto met een kruis. En met alleen die info, geeft het niet echt een richting voor haar waar ze moet zoeken.
Dus dat is misschien net begrijpelijk, erg groot is de kans niet.
Maar tis wel raar, want bij tweede helft was t wel Glenn dit en dat, maar over Beth enkel een regel bij
het begin van seizoen 5 opener:P
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Anders houd je gewoon even je muil dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:08 ]
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Dat zag je ook al tijdens seizoen 4 langs komen. Het had dus ook in seizoen 4 kunnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:19 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echt helemaal niks geen reactie van Maggie over het verdwijnen van Beth nee ze gaat gewoon naar Washington.
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Zijn ze al vertrokken ofzo? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien in de aflevering
Bedankt, ik ga er maar vanuit dat de eerste 2 zinnen waar zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.
Abe en Glenn leven zich verder uit op die meiden, terwijl Eugene in een hoekje staat te rukken.
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef MouzurX het volgende:
Oh jullie interpreteren die laatste scene wel heel anders.
Ik dacht, door de manier waarop hij het zei, dat Daryl iemand bij zich heeft die zijn gevangene is.
Bijvoorbeeld Carol, omdat zij hem heeft verteld dat zij gruwelijke dingen heeft gedaan en Daryl wist dat nog steeds niet (toch?)
Vooral omdat Daryl dus niet lacht bij het terugzien van een vriend, en haar lach ook in een grim verandert.
Ah oke.quote:Op zondag 2 november 2014 09:42 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.
Ik denk ook niet dat het Carol of Beth is. Zal me niets verbazen als ze een nieuw personage introduceren die meer van Beth af weet.quote:Op zondag 2 november 2014 13:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah oke.
Dan nog leek het me niet echt alsof de persoon in de bosjes een vriend was. Voornamelijk doordat daryl niet blij keek.
jaquote:Op zondag 2 november 2014 07:14 schreef Drankster het volgende:
Trouwens, heeft The Walking Dead een 'previously on'? Kan mij op dit moment niet heugen namelijk.
quote:Op maandag 3 november 2014 05:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vond het toch nog wel een goede aflevering met een vrij verrassend einde. Ze moesten vergeleken met de eerdere aflevering dit seizoen wel veel meer uitleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Nou, dan kan ik je vast teleur stellen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.
Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EP6-8 theory/spoiler (Wat ik denk dat gaat gebeuren.):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ze haar zagen stoeien met walkers toen ze met Daryl probeerde te vluchten, en die ziekenhuis groep zo hun groep aan het werk houd met hun "Wij hebben je gered, alles kost wat, dus we willen er wat voor terug zien" motto.quote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.
Meh, ik vind Beth saai (zelfs Talking Dead kan ze me niet boeien), en die hele ziekenhuis groep op Noah na vond ik een stel onsympathieke flapdrollen, maar ik denk dat 't weer een paar afleveringen over aparte groepjes worden, die dan weer weer (dichter) bij elkaar komen in een aflevering, zoals al eerder is gedaan.quote:Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
Het verhaal van Beth hadden ze in 1 ep moeten doen samen met het verhaal van Daryl en Carolquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Deze aflevering was een goede representatie van the walking dead voor mij. Ze proberen er verhaallijnen in te gooien en de personages interessant te maken.. maar daar hebben ze gewoon te slechte scriptschrijvers voor.
Compleet nieuwe locatie - Top.
Allemaal nieuwe personages - Top.
Resultaat - Saai, tot de "ontsnapping" en de laatste scene.
Het gaat allemaal gewoon te langzaam. 1 aflevering als introductie van het ziekenhuis is leuk, maar niet als je een week moet wachten op de volgende.
Toch een +1 voor de moeite.
Een nieuwe excuusneger?quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Morgan is ook nog in de bossen. DeBosNeger.quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Die ene dokter die er werkte, heeft beth het verkeerde medicijn toe laten dienen, zodat die tweede dokter dood ging. Als er namelijk een dokter bij kwam, was hij zijn machtspositie/immuniteit kwijt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef ems. het volgende:
Degelijke aflevering. Paar van die dingetjes die eigenlijk altijd wel terugkomen waar ik me aan erger maar relatief gezien durf ik te zeggen dat het een van de betere afleveringen van de hele serie was.
Beth is, voor 'kindse begrippen', helemaal geen slechte actrice en ligt duidelijk mijlen voor op Carwwwl. De afwisseling van scenery was verfrissend en hoewel het wederom een "durrhurr, we stoppen er weer een irrationele vrouw in die psycho is om niets"-scenario betrof hebben ze het toch heel vermakelijk gebracht.
Dat verhaal van die dokter die een OD kreeg van Beth in combinatie met die baas-chick vond ik maar vreemd. Ik ben geen expert op het gebied maar als je voornaamste doel is om te overleven en weer shit onder controle te krijgen lijkt het mij dat je niet genoeg dokters in je team kan hebben, in tegenstelling tot spontaan-verpleegster-certified-en-eventuele-neukslaaf-Beth.
Ik vond die Noah trouwens helemaal geen vervelende neger, in tegenstelling tot de bishop-neger uit the wire.
Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwamquote:Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
Topshow
Beetje domme vraag misschien. Maar wat ik niet snap, is Carol nou echt gewond geraakt ergens mee? Of hebben ze (samen met Daryl en Noah) haar expres geplant in dat ziekenhuis?
Jammer dat Beth niet verkracht is trouwens
Ja qua tijdsverloop is het toch best snel? Die neger is net ontsnapt en Carol komt binnen rollenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwam![]()
Dat is het punt dat ik probeer te maken, er is niet echt een goede reden om een eventuele dokter uit de weg te laten ruimen. Behalve die (wederom onverklaarbaar irrationele en evil) agent/guard die het misschien uit wrok zou doen, zou ik als ik die baas-chick was toch ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dokters het overleven. Te meer als je blijkbaar wel ruimte over hebt voor een, in vergelijking, redelijk nutteloos persoon als Beth.quote:Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die ene dokter die er werkte, heeft beth het verkeerde medicijn toe laten dienen, zodat die tweede dokter dood ging. Als er namelijk een dokter bij kwam, was hij zijn machtspositie/immuniteit kwijt.
Die agentchick Dawn heeft er niks mee te maken. Die ene dokter is daar veilig tussen die fucked up agenten, omdat hij de enige dokter is. Daarom heeft hij beth die andere gast laten vermoorden, zodat hij veilig en onschendbaar blijft. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, er is niet echt een goede reden om een eventuele dokter uit de weg te laten ruimen. Behalve die (wederom onverklaarbaar irrationele en evil) agent/guard die het misschien uit wrok zou doen, zou ik als ik die baas-chick was toch ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dokters het overleven. Te meer als je blijkbaar wel ruimte over hebt voor een, in vergelijking, redelijk nutteloos persoon als Beth.
Een beetje het ark-van-noach-verhaal. Van alles maar ééntje meenemen om te overleven
Wat ik bedoel is, niemand weet nog of Carol deel is van het plan, of echt gewond is geraakt, omdat het aan het eind van de aflevering gebeurde. Wachten tot volgende week dus.quote:Op maandag 3 november 2014 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja qua tijdsverloop is het toch best snel? Die neger is net ontsnapt en Carol komt binnen rollen
of zou er langer tussen zitten
daarom was Dawn ook zo fel op het hoe redden van die kerel terwijl de eerste dokter meteen begon te miepen over waste of resources.quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, er is niet echt een goede reden om een eventuele dokter uit de weg te laten ruimen. Behalve die (wederom onverklaarbaar irrationele en evil) agent/guard die het misschien uit wrok zou doen, zou ik als ik die baas-chick was toch ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dokters het overleven. Te meer als je blijkbaar wel ruimte over hebt voor een, in vergelijking, redelijk nutteloos persoon als Beth.
Een beetje het ark-van-noach-verhaal. Van alles maar ééntje meenemen om te overleven
Jawel:quote:Op maandag 3 november 2014 20:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
daarom was Dawn ook zo fel op het hoe redden van die kerel terwijl de eerste dokter meteen begon te miepen over waste of resources.
Trouwens wel een goede teaser, Carol naar binnen op het eind. En geen preview
Op zich wel, maar toch jammer dat er nu steeds geschakeld wordt tussen verhaallijnen. Ik hoop wel dat Carol in het ziekenhuis ook nog aan bod komt in de volgende episode.quote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jawel:
Lijkt een gruwelijke aflevering te gaan worden
Dat vind ik wel érg ver gaan. In het begin wellicht, maar tegenwoordig is ze best wel een badass soms.quote:Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef stinkie het volgende:
Beth is natuurlijk ook wel een beetje de Sansa van TWD
quote:Op maandag 3 november 2014 09:05 schreef betyar het volgende:
[..]Klopt. Ik vind het juist goed dat we dit seizoen een aantal personages langzaam zien veranderen. Ik vond het juist saai dat in voorgaande seizoenen het altijd dezelfde waren die de "helden" waren (Rick, Michonne, Daryl). Nu zien we een andere Carol en ook Beth begint langzaam harder en sterker te worden. Niet meer in de slachtofferrol zoals we ze in voorgaande seizoenen zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet steeds meer link met de titel van de show. "The Walking Dead" slaat niet alleen op de zombies maar ook op hoe de personages veranderen tijdens het overleven.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Drankster het volgende:
Spoiler van TWD webisode:Had wel gedacht dat de schrijvers zoiets gingen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begint inderdaad een beetje standaard te worden, op die dominee na dan...quote:Op maandag 3 november 2014 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Rukaflevering. Weer zo'n leider dat zich gedraagt als een mongool. Zal eens niet.
Spoiler van TWD webisode:Welke webisode serie is dat van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 03-11-2014 23:02:43 ]
Spoiler van TWD webisode:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler van TWD webisode:Ze lijkt niet echt op Dawn en het word op het internet ook aardig ontkent dat het Dawn is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rick lag in een ziekenhuis in zijn eigen stad. Niet Atlanta.quote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef Fer het volgende:
Is dit nou hetzelfde ziekenhuis waar Rick wakker werd?
Plottwist: Noah blijkt familie van Bob.quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden, de aflevering zelf vond ik net even te langdradig, maar de nieuwe setting en het sfeertje maakte het wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond het juist tof om even een hele aflevering in een andere setting te zitten. Dat maakte het voor mij wel interessant om mijn aandacht erbij te houden.
Met het eerste denk ik dat het zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef betyar het volgende:
Mooi einde, mijn vermoedens:
Noah vindt Carol en Daryl en zegt tegen ze hoe ze daar te werk gaan, vervolgens wordt Carol als een "gewonde" binnengebracht om de boel te laten escaleren. Alle drie komen ze uit de bosjes.
Waarna de groep naar het ziekenhuis gaat? Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met het eerste denk ik dat het zou kunnen.
Daryl en Carol komen Noah tegen, even verhaal halen enzo.
Carol gaat als 'bait' naar binnen.
Maar Daryl was wat sip toen hij de ander uit de bosjes riep, ik denk dat het Noah alleen is.
Dat scenario heb ik wel in gedachten, Carol en Beth pakken ze aan van binnenuit, daarna komt Rick's bende om het klusje te klaren van buitenaf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarna de groep naar het ziekenhuis gaat? Lijkt me leuk.
Nee joh, juist duur al die nieuwe sets.quote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef Fer het volgende:
Is dit nou hetzelfde ziekenhuis waar Rick wakker werd?
Was wel duidelijk een budgetsaver, binnen zo;n ziekenhuis opnemen is natuurlijk goedkoper dan die buitenlokaties. Ze hadden hem wel iets vlotter kunnen maken, ik denk dat ze een beetje het effect zoals toen met Carol, Tyrese en die meisjes alleen die knal kwam niet zo hard aan.
Die actrice is dan ook 29 jaar oud.quote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef ems. het volgende:
Beth is, voor 'kindse begrippen', helemaal geen slechte actrice en ligt duidelijk mijlen voor op Carwwwl. De afwisseling van scenery was verfrissend en hoewel het wederom een "durrhurr, we stoppen er weer een irrationele vrouw in die psycho is om niets"-scenario betrof hebben ze het toch heel vermakelijk gebracht.
Aflevering 3 maar zo-zo vindenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet wat ik van deel 4 moet denken, bordkartonnen decortje? Deel 3 vond ik ook maar zo zo.
Enfin kijk ook Z nation is meer een comedy Z-show toch, nu deel 7 met parafrase van Quentin Taratino... ook wel leuk toch...
Enfin er zijn mensen die TWD niet leuk vinden, laat staan Z-nation, er zijn mensen die TWD leuk vinden, en die vinden Z-nation niet leuk.
Ik vind ze allebei leuk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering alleen wel de minste van het seizoen, maar dat is niet erg. De eerste 3 afleveringen waren spectaculair goed.
Ik zou de scheidingspapieren maar eens aan gaan vragenquote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, ik The Walking Dead geprogrammeerd, neemt mijn vrouw The Smurfs op........
"Ja, er kwam een melding over een conflict met opnemen, die heb ik genegeerd".........................Vrouwen
Dat was mijn verwachting dus ook, dat ze een auto zouden jatten en dat dàt dus de auto was die Daryl en Carol voorbij hadden zien rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:42 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien had het een goed idee geweest om een van die auto's te jatten
Ok.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:05 schreef AmaninFull het volgende:
Rukepisode, Beth boeit me echt geen ster, wat daar dus allemaal gebeurt in dat ziekenhuis interesseert me totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Duh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was voor mij ook een hele grote duh, maar die dude was ZO stellig over zijn gelijk. Ik moest het wel opzoeken.quote:
Dat hoef je natuulijk niet op te zoeken om dat te snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
Precies!! Dat zei ik ook tegen hem: 'zie je dat dan zelf niet' blablabla.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat hoef je natuulijk niet op te zoeken om dat te snappen
ja Niah vind ik ook niet echt noah zoals ik verwacht hadquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoewel Beth ietsje weerbaarder wordt blijft ze kijken als een uil. Bij Noah blijf ik Chris Rock zijn. Dat is wel echt een misser qua casting.
Carol wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Arme mensen in dat ziekenhuis trouwens. Brengen ze Carol binnen, niemand komt daar levend weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Binnen opnemen is bijna altijd goedkoper dan buiten, zeker een gesloten ziekenhuis is vrij makkelijk om te bouwen. Misschien zijn de scenes slechts in 1 of 2 kamers opgenomen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, juist duur al die nieuwe sets.
Beth d'r kamer, de kamer waar de sleutels lagen, de kamer waar Noah aan 't strijken was, de ruimte met het buffet leken me wel redelijk verschillend wat betreft grootte en ramen en dergelijke. En de liftschacht was nagebouwd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Binnen opnemen is bijna altijd goedkoper dan buiten, zeker een gesloten ziekenhuis is vrij makkelijk om te bouwen. Misschien zijn de scenes slechts in 1 of 2 kamers opgenomen.
Ja, maar dat (o.a. die kerk) zijn dus sets die er al stonden vanwege de vorige eps. De suggestie was dat dit een soort goedkope bottle aflevering zou zijn, wat zeker niet het geval is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Beth d'r kamer, de kamer waar de sleutels lagen, de kamer waar Noah aan 't strijken was, de ruimte met het buffet leken me wel redelijk verschillend wat betreft grootte en ramen en dergelijke. En de liftschacht was nagebouwd.
Maar goed, een paar bestaande kamers gebruiken lijkt me inderdaad goedkoper dan een kerk from scratch te bouwen..
In die laatste scene met Daryl heeft hij z'n kruisboog nog gewoon in z'n hand, dus er is geen dreiging ofzo. Als Michonne vraag; 'Where is Carol?' roept hij inderdaad waarschijnlijk Noah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met het eerste denk ik dat het zou kunnen.
Daryl en Carol komen Noah tegen, even verhaal halen enzo.
Carol gaat als 'bait' naar binnen.
Maar Daryl was wat sip toen hij de ander uit de bosjes riep, ik denk dat het Noah alleen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja. Ze bouwen ieders character toch op? De main chars zijn er allemaal nog... ik weet het zo net nog niet, hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk echt niet dat Carol als 'bait' naar binnen gaat, denk eerder dat er iets met haar gebeurt, en dat dit haar laatste seizoen gaat worden.
Geen idee waarom trouwens, maar ze hebben haar karakter zo opgebouwd en dat is meestal een teken dat je de pijp uit gaat bij twd.
Ik hoop het, ik wacht al 5 seizoenen tot ze een keer opgevreten wordt door een zombiequote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk echt niet dat Carol als 'bait' naar binnen gaat, denk eerder dat er iets met haar gebeurt, en dat dit haar laatste seizoen gaat worden.
Geen idee waarom trouwens, maar ze hebben haar karakter zo opgebouwd en dat is meestal een teken dat je de pijp uit gaat bij twd.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wacht al 5 seizoenen tot ze een keer opgevreten wordt door een zombie
Ik blijf het maar een vervelend karakter vinden
Ik niet, lekker puh.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah het is pas sinds halverwege vorig seizoen dat het geen hulpeloos vrouwtje meer is.
Ach, Andrea werd ook steeds een wat grotere heldin en die is gelukkig ook opgevreten. Dus ik blijf hoopvol
Ze krijgen in ieder geval meer tekst dan T-Dog kreegquote:Op maandag 3 november 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
TWD al aan het negerquotum voldeed.
En Lori danquote:Op woensdag 5 november 2014 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Wat ben ik nog steeds blij dat Andrea dood is zeg
Dat weet niemand nog hoe dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Net afl 5 gekeken, maar ik ben nu al ff kwijt hoe Carol op die brancard is beland
Oke, dan was mijn "WTF, Carol?!" terechtquote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef Yonline het volgende:
[..]
Dat weet niemand nog hoe dat kan.
Ik had niet eens in de gaten dat het Carol wasquote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Net afl 5 gekeken, maar ik ben nu al ff kwijt hoe Carol op die brancard is beland
Ja, al kon je het wel verwachten natuurlijk aangezien zij samen met Daryl die ene auto achterna ging. Maar ik zag het ook niet aankomen hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dan was mijn "WTF, Carol?!" terecht
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja, al kon je het wel verwachten natuurlijk aangezien zij samen met Daryl die ene auto achterna ging. Maar ik zag het ook niet aankomen hoor
Mijn theorie wat betreft Carol, Daryl en what happend:
Ik denk dat Daryl met Bob de bosjes uit komt wandelen. Via Bob zijn Carol en Daryl erachter gekomen dat Beth in dat ziekenhuis is. Ze hebben haar vervolgens proberen te bevrijden, maar dat mislukt. Carol wordt gevangen genomen.
Daryl en Bob weten te ontsnappen en gaan terug naar de kerk om versterking te halen. De reden dat Daryl zo dramatisch keek is omdat hij dus weet dat zowel beth als carol gevangen zijn genomen.
Ik zat al "WTF is Bob?".quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.
Bob is die man die 2 eps geleden deaud gegaan is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al "WTF is Bob?".
De enige BOB die ik ken is die van Twin peaks *ril*
Je hebt gelijk. Noah ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.
Uitzondering op de regel dat vrouwen rijpen als melk en mannen als wijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Wut?! Ik voelde me best schuldig dat ik Beth best wel zou willen doen. Maar dan blijkt ze gewoon ouder te wezen dan ik?! Hoe doen vrouwen dat
Waarom kende ik deze geniale uitspraak nog nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel dat vrouwen rijpen als melk en mannen als wijn.
Was wel een leuke sitcom. Wat wel apart om hem opeens zo te zien. Veel langer en een stuk ouder. Ben benieuwd of we die nog terug gaan zien. Ik verwacht het eigenlijk wel. Al zijn je kansen met een dergelijk been niet zo heel best....quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon Chris, van Everybody Hates Chris (TV Series 2005–2009) - IMDb
Sinds een week of 4 geleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
hey, sinds wanneer is TWD weer begonnen?
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
Volgens mij is het tot nu toe letterlijk elk seizoen het geval dat ze in één of andere situatie terecht komen die in de eerste instantie 'cool' lijkt te zijn maar bij nader inzien zijn het toch allemaal (de een beter verklaarbaar dan de ander) psycho'squote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef johnson555 het volgende:
dit wordt waarschijnlijk zo n Governor en Terminus deel 3 ofso, lekker langdradig en zo vaag mogelijk
klopt maar aan de andere kant lijkt t op een soort van documentaire te geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij is het tot nu toe letterlijk elk seizoen het geval dat ze in één of andere situatie terecht komen die in de eerste instantie 'cool' lijkt te zijn maar bij nader inzien zijn het toch allemaal (de een beter verklaarbaar dan de ander) psycho's
Idd ja en om maar te vergeten hoe normale mensen militairen worden en er is blijkbaar Unlimited ammo en guns aanwezigquote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef MrStock het volgende:
Sowieso vind ik de serie steeds meer ongeloofwaardig worden (zover hij geloofwaardig kon zijn dan he)....
De groep is nu een x-tijd bij elkaar, hebben superveel overleefd.. Dan zie je iemand (geen groepslid) die binnen een aflevering (knullig) dood gaat doordat hij/zij gegrepen wordt door zombies, terwijl ze voorheen alles overleefd hebben. Je zou toch onderhand zeggen dat die groep van Rick zwaar ongeluk brengt op zijn omgeving.
En daarnaast lijkt elke andere groep zwaar disfunctioneel (vroeger of later), is het niet mogelijk dat ze een groep van 20 man tegen komen die gewoon als normale mensen zijn blijven functioneren, ipv al dat geschifte gedoe (ziekenhuis --> verkrachtingen en slaafs gedrag , terminus --> kanibalen, the governor etc etc...)? (Dus ten hoogste zombies killen en zelfverdediging tegen mensen die hen willen doden)
Dit, ook het feit dat ze telkens maar 1 groep tegen komen is vrij ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef MrStock het volgende:
Sowieso vind ik de serie steeds meer ongeloofwaardig worden (zover hij geloofwaardig kon zijn dan he)....
De groep is nu een x-tijd bij elkaar, hebben superveel overleefd.. Dan zie je iemand (geen groepslid) die binnen een aflevering (knullig) dood gaat doordat hij/zij gegrepen wordt door zombies, terwijl ze voorheen alles overleefd hebben. Je zou toch onderhand zeggen dat die groep van Rick zwaar ongeluk brengt op zijn omgeving.
En daarnaast lijkt elke andere groep zwaar disfunctioneel (vroeger of later), is het niet mogelijk dat ze een groep van 20 man tegen komen die gewoon als normale mensen zijn blijven functioneren, ipv al dat geschifte gedoe (ziekenhuis --> verkrachtingen en slaafs gedrag , terminus --> kanibalen, the governor etc etc...)? (Dus ten hoogste zombies killen en zelfverdediging tegen mensen die hen willen doden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |