Hij had de leiding over die groep. Ik denk dat ze hem gevangen hebben gezet om hem hetzelfde te laten ervaren als de termites gedurende zijn heerschappij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Remqo het volgende:
Zo vraag ik me nog steeds af waarom die kampbeul weken/maanden levend in die wagon werd gehouden, terwijl nieuwe binnenkomers meteen naar de slachtbank gebracht werden.
Boh, misschien is ze wel bi-seksueel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.
trioooquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, misschien is ze wel bi-seksueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze laten zien dat ze een ongeluk krijgen waarna dat stukje van het verhaal dood loopt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:55:52 ]Zie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:16 schreef johnson555 het volgende:
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?fijn dat je dat nog even hier meldt zonder een spoilertag. TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:00 ]
Glenn is gewoon belangrijker, die laat ze voor niemand achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef 426451 het volgende:
Idd wel een beetje raar van Maggie over Beth, lijkt wel of ze geen zorgen over maakt.
Maar het kan net, met Glenn had ze nog tenminste een clue, dat hij misschien richting Terminus ging.
Met Daryl, heeft zij alleen te horen gekregen dat ze nog leeft, maar is ontvoerd door een auto met een kruis. En met alleen die info, geeft het niet echt een richting voor haar waar ze moet zoeken.
Dus dat is misschien net begrijpelijk, erg groot is de kans niet.
Maar tis wel raar, want bij tweede helft was t wel Glenn dit en dat, maar over Beth enkel een regel bij
het begin van seizoen 5 opener:P
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Anders houd je gewoon even je muil dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:08 ]
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Dat zag je ook al tijdens seizoen 4 langs komen. Het had dus ook in seizoen 4 kunnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:19 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echt helemaal niks geen reactie van Maggie over het verdwijnen van Beth nee ze gaat gewoon naar Washington.
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Zijn ze al vertrokken ofzo? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien in de aflevering
Bedankt, ik ga er maar vanuit dat de eerste 2 zinnen waar zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.
Abe en Glenn leven zich verder uit op die meiden, terwijl Eugene in een hoekje staat te rukken.
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef MouzurX het volgende:
Oh jullie interpreteren die laatste scene wel heel anders.
Ik dacht, door de manier waarop hij het zei, dat Daryl iemand bij zich heeft die zijn gevangene is.
Bijvoorbeeld Carol, omdat zij hem heeft verteld dat zij gruwelijke dingen heeft gedaan en Daryl wist dat nog steeds niet (toch?)
Vooral omdat Daryl dus niet lacht bij het terugzien van een vriend, en haar lach ook in een grim verandert.
Ah oke.quote:Op zondag 2 november 2014 09:42 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.
Ik denk ook niet dat het Carol of Beth is. Zal me niets verbazen als ze een nieuw personage introduceren die meer van Beth af weet.quote:Op zondag 2 november 2014 13:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah oke.
Dan nog leek het me niet echt alsof de persoon in de bosjes een vriend was. Voornamelijk doordat daryl niet blij keek.
jaquote:Op zondag 2 november 2014 07:14 schreef Drankster het volgende:
Trouwens, heeft The Walking Dead een 'previously on'? Kan mij op dit moment niet heugen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |