trioooquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, misschien is ze wel bi-seksueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze laten zien dat ze een ongeluk krijgen waarna dat stukje van het verhaal dood loopt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:55:52 ]Zie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:16 schreef johnson555 het volgende:
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?fijn dat je dat nog even hier meldt zonder een spoilertag. TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:00 ]
Glenn is gewoon belangrijker, die laat ze voor niemand achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef 426451 het volgende:
Idd wel een beetje raar van Maggie over Beth, lijkt wel of ze geen zorgen over maakt.
Maar het kan net, met Glenn had ze nog tenminste een clue, dat hij misschien richting Terminus ging.
Met Daryl, heeft zij alleen te horen gekregen dat ze nog leeft, maar is ontvoerd door een auto met een kruis. En met alleen die info, geeft het niet echt een richting voor haar waar ze moet zoeken.
Dus dat is misschien net begrijpelijk, erg groot is de kans niet.
Maar tis wel raar, want bij tweede helft was t wel Glenn dit en dat, maar over Beth enkel een regel bij
het begin van seizoen 5 opener:P
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Anders houd je gewoon even je muil dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:08 ]
Krijgen jullie ook next week stukjes te zien of niet?Dat zag je ook al tijdens seizoen 4 langs komen. Het had dus ook in seizoen 4 kunnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 30-10-2014 21:56:19 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echt helemaal niks geen reactie van Maggie over het verdwijnen van Beth nee ze gaat gewoon naar Washington.
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Zijn ze al vertrokken ofzo? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien in de aflevering
Bedankt, ik ga er maar vanuit dat de eerste 2 zinnen waar zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeps, aan het eind vertrokken ze. Abraham met crew met Tara, Maggie en Glenn in een wit busje.
Abe en Glenn leven zich verder uit op die meiden, terwijl Eugene in een hoekje staat te rukken.
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef MouzurX het volgende:
Oh jullie interpreteren die laatste scene wel heel anders.
Ik dacht, door de manier waarop hij het zei, dat Daryl iemand bij zich heeft die zijn gevangene is.
Bijvoorbeeld Carol, omdat zij hem heeft verteld dat zij gruwelijke dingen heeft gedaan en Daryl wist dat nog steeds niet (toch?)
Vooral omdat Daryl dus niet lacht bij het terugzien van een vriend, en haar lach ook in een grim verandert.
Ah oke.quote:Op zondag 2 november 2014 09:42 schreef Mythe87 het volgende:
[..]
Rick vertelt Daryl in de mid-season finale ("Too Far Gone") van seizoen 4 wie er verantwoordelijk is voor het vermoorden van David en Karen.
Ik denk ook niet dat het Carol of Beth is. Zal me niets verbazen als ze een nieuw personage introduceren die meer van Beth af weet.quote:Op zondag 2 november 2014 13:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah oke.
Dan nog leek het me niet echt alsof de persoon in de bosjes een vriend was. Voornamelijk doordat daryl niet blij keek.
jaquote:Op zondag 2 november 2014 07:14 schreef Drankster het volgende:
Trouwens, heeft The Walking Dead een 'previously on'? Kan mij op dit moment niet heugen namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 05:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vond het toch nog wel een goede aflevering met een vrij verrassend einde. Ze moesten vergeleken met de eerdere aflevering dit seizoen wel veel meer uitleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Nou, dan kan ik je vast teleur stellen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.
Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EP6-8 theory/spoiler (Wat ik denk dat gaat gebeuren.):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ze haar zagen stoeien met walkers toen ze met Daryl probeerde te vluchten, en die ziekenhuis groep zo hun groep aan het werk houd met hun "Wij hebben je gered, alles kost wat, dus we willen er wat voor terug zien" motto.quote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.
Meh, ik vind Beth saai (zelfs Talking Dead kan ze me niet boeien), en die hele ziekenhuis groep op Noah na vond ik een stel onsympathieke flapdrollen, maar ik denk dat 't weer een paar afleveringen over aparte groepjes worden, die dan weer weer (dichter) bij elkaar komen in een aflevering, zoals al eerder is gedaan.quote:Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
Het verhaal van Beth hadden ze in 1 ep moeten doen samen met het verhaal van Daryl en Carolquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Deze aflevering was een goede representatie van the walking dead voor mij. Ze proberen er verhaallijnen in te gooien en de personages interessant te maken.. maar daar hebben ze gewoon te slechte scriptschrijvers voor.
Compleet nieuwe locatie - Top.
Allemaal nieuwe personages - Top.
Resultaat - Saai, tot de "ontsnapping" en de laatste scene.
Het gaat allemaal gewoon te langzaam. 1 aflevering als introductie van het ziekenhuis is leuk, maar niet als je een week moet wachten op de volgende.
Toch een +1 voor de moeite.
Een nieuwe excuusneger?quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Morgan is ook nog in de bossen. DeBosNeger.quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Die ene dokter die er werkte, heeft beth het verkeerde medicijn toe laten dienen, zodat die tweede dokter dood ging. Als er namelijk een dokter bij kwam, was hij zijn machtspositie/immuniteit kwijt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef ems. het volgende:
Degelijke aflevering. Paar van die dingetjes die eigenlijk altijd wel terugkomen waar ik me aan erger maar relatief gezien durf ik te zeggen dat het een van de betere afleveringen van de hele serie was.
Beth is, voor 'kindse begrippen', helemaal geen slechte actrice en ligt duidelijk mijlen voor op Carwwwl. De afwisseling van scenery was verfrissend en hoewel het wederom een "durrhurr, we stoppen er weer een irrationele vrouw in die psycho is om niets"-scenario betrof hebben ze het toch heel vermakelijk gebracht.
Dat verhaal van die dokter die een OD kreeg van Beth in combinatie met die baas-chick vond ik maar vreemd. Ik ben geen expert op het gebied maar als je voornaamste doel is om te overleven en weer shit onder controle te krijgen lijkt het mij dat je niet genoeg dokters in je team kan hebben, in tegenstelling tot spontaan-verpleegster-certified-en-eventuele-neukslaaf-Beth.
Ik vond die Noah trouwens helemaal geen vervelende neger, in tegenstelling tot de bishop-neger uit the wire.
Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwamquote:Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
Topshow
Beetje domme vraag misschien. Maar wat ik niet snap, is Carol nou echt gewond geraakt ergens mee? Of hebben ze (samen met Daryl en Noah) haar expres geplant in dat ziekenhuis?
Jammer dat Beth niet verkracht is trouwens
Ja qua tijdsverloop is het toch best snel? Die neger is net ontsnapt en Carol komt binnen rollenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |