abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146241961
Ik vond het toch nog wel een goede aflevering met een vrij verrassend einde. Ze moesten vergeleken met de eerdere aflevering dit seizoen wel veel meer uitleggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 november 2014 @ 09:05:36 #152
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_146243393
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 05:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vond het toch nog wel een goede aflevering met een vrij verrassend einde. Ze moesten vergeleken met de eerdere aflevering dit seizoen wel veel meer uitleggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_146246475
Dawn, kuthoer. :s)

Wel goede aflevering, alleen ik vond 't iets te weinig.

Nu weten we denk ik ook wie bij Daryl in de bosjes zat.
SPOILER
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 3 november 2014 @ 11:36:59 #154
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146247743
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.

Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146248349
Ep4 vind ik zelf niet zo. Maar dat komt omdat ik Beth niet boeiend vind. Interessante plek wel, maar hoop dat het snel klaar is.
pi_146248900
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat en wat er nu precies achter steekt met de leugen dat ze haar gered hebben in plaats van de waarheid dat ze haar ontvoerd hebben.

Deze aflevering was prima te doen maar ik hoop dat ze niet te lang één aflevering aan één persoon/groep wijden, zoals het volgende week ook weer lijkt te gebeuren.
Nou, dan kan ik je vast teleur stellen.

EP5 spoiler:
SPOILER
EP6-8 theory/spoiler (Wat ik denk dat gaat gebeuren.):

SPOILER
pi_146254266
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik gok dat ze haar zagen stoeien met walkers toen ze met Daryl probeerde te vluchten, en die ziekenhuis groep zo hun groep aan het werk houd met hun "Wij hebben je gered, alles kost wat, dus we willen er wat voor terug zien" motto.

quote:
Meh, ik vind Beth saai (zelfs Talking Dead kan ze me niet boeien), en die hele ziekenhuis groep op Noah na vond ik een stel onsympathieke flapdrollen, maar ik denk dat 't weer een paar afleveringen over aparte groepjes worden, die dan weer weer (dichter) bij elkaar komen in een aflevering, zoals al eerder is gedaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_146255381

*O*

Mwoah-mwoah aflevering. Was nodig voor de rest van het verhaal denk ik.
pi_146257158
Deze aflevering was een goede representatie van the walking dead voor mij. Ze proberen er verhaallijnen in te gooien en de personages interessant te maken.. maar daar hebben ze gewoon te slechte scriptschrijvers voor.

Compleet nieuwe locatie - Top.
Allemaal nieuwe personages - Top.
Resultaat - Saai, tot de "ontsnapping" en de laatste scene.

Het gaat allemaal gewoon te langzaam. 1 aflevering als introductie van het ziekenhuis is leuk, maar niet als je een week moet wachten op de volgende.
Toch een +1 voor de moeite. :P
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 3 november 2014 @ 16:39:21 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146258364
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Deze aflevering was een goede representatie van the walking dead voor mij. Ze proberen er verhaallijnen in te gooien en de personages interessant te maken.. maar daar hebben ze gewoon te slechte scriptschrijvers voor.

Compleet nieuwe locatie - Top.
Allemaal nieuwe personages - Top.
Resultaat - Saai, tot de "ontsnapping" en de laatste scene.

Het gaat allemaal gewoon te langzaam. 1 aflevering als introductie van het ziekenhuis is leuk, maar niet als je een week moet wachten op de volgende.
Toch een +1 voor de moeite. :P
Het verhaal van Beth hadden ze in 1 ep moeten doen samen met het verhaal van Daryl en Carol
  maandag 3 november 2014 @ 16:50:38 #161
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146258905
Ik vond het een lekkere aflevering. Ontzettend sfeervolle beelden in die half verlichte gangen in een verlaten ziekenhuis, en boeiend om weer een andere invalshoek te zien van hoe een groep met de situatie om gaat (het weggooien van lijken in een liftschacht, de rangen en standen, het terugbetalingsysteem).

Nee, ik heb echt e volledige aflevering gebiologeerd zitten kijken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 3 november 2014 @ 16:53:23 #162
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_146259031
Kut. Vanavond vergadering.
pi_146263161
Ik vond het ook goed, het schrijverswerk is ook weer van een hoger niveau dan ik gewend ben. Echt een topseizoen tot nu toe!
pi_146264324
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 3 november 2014 @ 19:15:48 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_146264464
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Ik denk dat Darryl samen met Noah uit de bosjes komt. Aangezien Bob dood is, is er weer plaats voor een neger.
Een nieuwe excuusneger?
pi_146264562
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef rubensanti het volgende:
Morgan is ook nog in de bossen. DeBosNeger. :7
  maandag 3 november 2014 @ 20:04:31 #167
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146266784
Plus, Noah is volgens mij een redelijk bekend acteur (had volgens mij een sitcom waarin bij de hoofdrol speelde), dus die zal nog wel terug komen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146267777
Degelijke aflevering. Paar van die dingetjes die eigenlijk altijd wel terugkomen waar ik me aan erger maar relatief gezien durf ik te zeggen dat het een van de betere afleveringen van de hele serie was.

Beth is, voor 'kindse begrippen', helemaal geen slechte actrice en ligt duidelijk mijlen voor op Carwwwl. De afwisseling van scenery was verfrissend en hoewel het wederom een "durrhurr, we stoppen er weer een irrationele vrouw in die psycho is om niets"-scenario betrof hebben ze het toch heel vermakelijk gebracht.

Dat verhaal van die dokter die een OD kreeg van Beth in combinatie met die baas-chick vond ik maar vreemd. Ik ben geen expert op het gebied maar als je voornaamste doel is om te overleven en weer shit onder controle te krijgen lijkt het mij dat je niet genoeg dokters in je team kan hebben, in tegenstelling tot spontaan-verpleegster-certified-en-eventuele-neukslaaf-Beth.

Ik vond die Noah trouwens helemaal geen vervelende neger, in tegenstelling tot de bishop-neger uit the wire.
Conscience do cost.
  maandag 3 november 2014 @ 20:29:08 #169
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146267849
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef ems. het volgende:
Degelijke aflevering. Paar van die dingetjes die eigenlijk altijd wel terugkomen waar ik me aan erger maar relatief gezien durf ik te zeggen dat het een van de betere afleveringen van de hele serie was.

Beth is, voor 'kindse begrippen', helemaal geen slechte actrice en ligt duidelijk mijlen voor op Carwwwl. De afwisseling van scenery was verfrissend en hoewel het wederom een "durrhurr, we stoppen er weer een irrationele vrouw in die psycho is om niets"-scenario betrof hebben ze het toch heel vermakelijk gebracht.

Dat verhaal van die dokter die een OD kreeg van Beth in combinatie met die baas-chick vond ik maar vreemd. Ik ben geen expert op het gebied maar als je voornaamste doel is om te overleven en weer shit onder controle te krijgen lijkt het mij dat je niet genoeg dokters in je team kan hebben, in tegenstelling tot spontaan-verpleegster-certified-en-eventuele-neukslaaf-Beth.

Ik vond die Noah trouwens helemaal geen vervelende neger, in tegenstelling tot de bishop-neger uit the wire.
Die ene dokter die er werkte, heeft beth het verkeerde medicijn toe laten dienen, zodat die tweede dokter dood ging. Als er namelijk een dokter bij kwam, was hij zijn machtspositie/immuniteit kwijt.
pi_146267864
Topshow

Beetje domme vraag misschien. Maar wat ik niet snap, is Carol nou echt gewond geraakt ergens mee? Of hebben ze (samen met Daryl en Noah) haar expres geplant in dat ziekenhuis?

Jammer dat Beth niet verkracht is trouwens ;(
  maandag 3 november 2014 @ 20:32:21 #171
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146268006
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
Topshow

Beetje domme vraag misschien. Maar wat ik niet snap, is Carol nou echt gewond geraakt ergens mee? Of hebben ze (samen met Daryl en Noah) haar expres geplant in dat ziekenhuis?

Jammer dat Beth niet verkracht is trouwens ;(
Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwam _O- 8)7
pi_146268096
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja hoe moeten wij dat nou weten, als Carol pas aan het eind van de aflevering in beeld kwam _O- 8)7
Ja qua tijdsverloop is het toch best snel? Die neger is net ontsnapt en Carol komt binnen rollen
of zou er langer tussen zitten
pi_146268262
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Die ene dokter die er werkte, heeft beth het verkeerde medicijn toe laten dienen, zodat die tweede dokter dood ging. Als er namelijk een dokter bij kwam, was hij zijn machtspositie/immuniteit kwijt.
Dat is het punt dat ik probeer te maken, er is niet echt een goede reden om een eventuele dokter uit de weg te laten ruimen. Behalve die (wederom onverklaarbaar irrationele en evil) agent/guard die het misschien uit wrok zou doen, zou ik als ik die baas-chick was toch ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dokters het overleven. Te meer als je blijkbaar wel ruimte over hebt voor een, in vergelijking, redelijk nutteloos persoon als Beth.

Een beetje het ark-van-noach-verhaal. Van alles maar ééntje meenemen om te overleven :+
Conscience do cost.
  maandag 3 november 2014 @ 20:46:46 #174
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146268773
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is het punt dat ik probeer te maken, er is niet echt een goede reden om een eventuele dokter uit de weg te laten ruimen. Behalve die (wederom onverklaarbaar irrationele en evil) agent/guard die het misschien uit wrok zou doen, zou ik als ik die baas-chick was toch ervoor zorgen dat zoveel mogelijk dokters het overleven. Te meer als je blijkbaar wel ruimte over hebt voor een, in vergelijking, redelijk nutteloos persoon als Beth.

Een beetje het ark-van-noach-verhaal. Van alles maar ééntje meenemen om te overleven :+
Die agentchick Dawn heeft er niks mee te maken. Die ene dokter is daar veilig tussen die fucked up agenten, omdat hij de enige dokter is. Daarom heeft hij beth die andere gast laten vermoorden, zodat hij veilig en onschendbaar blijft. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja qua tijdsverloop is het toch best snel? Die neger is net ontsnapt en Carol komt binnen rollen
of zou er langer tussen zitten
Wat ik bedoel is, niemand weet nog of Carol deel is van het plan, of echt gewond is geraakt, omdat het aan het eind van de aflevering gebeurde. Wachten tot volgende week dus.
pi_146268815
Nou volgende week krijgen we dus die andere groep dus niks over Beth of Carol denk ik
  maandag 3 november 2014 @ 20:52:32 #176
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_146269039
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef ems. het volgende:

[..]

daarom was Dawn ook zo fel op het hoe redden van die kerel terwijl de eerste dokter meteen begon te miepen over waste of resources.

Trouwens wel een goede teaser, Carol naar binnen op het eind. En geen preview ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 november 2014 @ 20:59:49 #177
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146269314
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 20:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

daarom was Dawn ook zo fel op het hoe redden van die kerel terwijl de eerste dokter meteen begon te miepen over waste of resources.

Trouwens wel een goede teaser, Carol naar binnen op het eind. En geen preview ;(
Jawel:

Lijkt een gruwelijke aflevering te gaan worden _O_
  maandag 3 november 2014 @ 21:11:41 #178
19297 stinkie
pi_146269889
Al gevonden, maar thanks. Normaal kijk ik ze in de aftiteling
pi_146270045
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Jawel:

Lijkt een gruwelijke aflevering te gaan worden _O_
Op zich wel, maar toch jammer dat er nu steeds geschakeld wordt tussen verhaallijnen. Ik hoop wel dat Carol in het ziekenhuis ook nog aan bod komt in de volgende episode.

Deze EP begon vrij matig maar eindigde wel prima. Ik vind de situatie in het ziekenhuis wat vergezocht eigenlijk. Het is niet overtuigend op de één of andere manier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146271701
Vond dit maar een magere aflevering.
Voorspelbaar dat die doktor vanaf het begin al, helemaal niet zo'n "goede" doktor was.
+ de gestoorde/sexueelfrustie politieagent.

Traag/voorspelbaar.
  maandag 3 november 2014 @ 22:12:02 #181
19297 stinkie
pi_146273566
Beth is natuurlijk ook wel een beetje de Sansa van TWD
pi_146274076
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef stinkie het volgende:
Beth is natuurlijk ook wel een beetje de Sansa van TWD
Dat vind ik wel érg ver gaan. In het begin wellicht, maar tegenwoordig is ze best wel een badass soms.
  maandag 3 november 2014 @ 22:23:42 #183
19297 stinkie
pi_146274159
Soms ja. Net als Sansa. Beide personages zijn gewoon saai ontworpen en het is doorbijten tot er wat interessants mee gebeurt
  maandag 3 november 2014 @ 22:32:48 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146274520
Filler ep, volgende week weer een kans.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_146274832
Net laatste episode van SOA gezien en dan krijg je deze saaie shit :(
pi_146274950
Spoiler van TWD webisode:

SPOILER
pi_146274951
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:05 schreef betyar het volgende:

[..]

SPOILER
Klopt. Ik vind het juist goed dat we dit seizoen een aantal personages langzaam zien veranderen. Ik vond het juist saai dat in voorgaande seizoenen het altijd dezelfde waren die de "helden" waren (Rick, Michonne, Daryl). Nu zien we een andere Carol en ook Beth begint langzaam harder en sterker te worden. Niet meer in de slachtofferrol zoals we ze in voorgaande seizoenen zagen.

Je ziet steeds meer link met de titel van de show. "The Walking Dead" slaat niet alleen op de zombies maar ook op hoe de personages veranderen tijdens het overleven.
  † In Memoriam † maandag 3 november 2014 @ 22:43:16 #188
88815 The_Emotion
98.3
pi_146275018
Een mindere aflevering vergeleken met de vorige drie, het kwam wat traag op gang.
Op zich niet zo erg, want het sfeertje van het ziekenhuis met een nazi-regime wordt wel uitgediept.

Ik keek er even van op dat Carol op het eind naar binnen werd gebracht.
Carol is ondertussen een Rambo geworden, die laat zich niet zomaar oppakken en meenemen, zij is vast met een list binnen gekomen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 3 november 2014 @ 22:46:24 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_146275184
Rukaflevering. Weer zo'n leider dat zich gedraagt als een mongool. Zal eens niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146275416
Carol :o

Verder vond ik het niet zo heel boeiend -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 3 november 2014 @ 22:52:36 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146275452
Het verbaast mij dat ze na al die tijd dwalen nog stééds in de buurt van Atlanta zijn :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_146275455
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Drankster het volgende:

SPOILER
Had wel gedacht dat de schrijvers zoiets gingen doen. :')
  maandag 3 november 2014 @ 22:53:20 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146275488
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Rukaflevering. Weer zo'n leider dat zich gedraagt als een mongool. Zal eens niet.
Begint inderdaad een beetje standaard te worden, op die dominee na dan...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_146275577
quote:

SPOILER
Welke webisode serie is dat van?

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 03-11-2014 23:02:43 ]
  maandag 3 november 2014 @ 22:56:03 #195
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_146275601
Ik hoopte gewoon dat als ze wakker word in dat ziekenhuis ze eens vraagt hoe zij het begin hebben overleefd en wat zij allemaal hebben meegemaakt. Dat vind ik erg interessant.
pi_146275744
Carol :'(
(she/her)
pi_146276059
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Welke webisode serie is dat van?
de 2e
pi_146276222
quote:

SPOILER
:o
  maandag 3 november 2014 @ 23:12:38 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_146276420
Godverdomme, ik The Walking Dead geprogrammeerd, neemt mijn vrouw The Smurfs op........
"Ja, er kwam een melding over een conflict met opnemen, die heb ik genegeerd".........................Vrouwen :(
pi_146276431
Het idee is leuk, maar zouden zo zoiets subtiels al twee jaar vantevoren laten zien?

Zal wel gewoon toeval zijn denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')