Ik zou de scheidingspapieren maar eens aan gaan vragenquote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, ik The Walking Dead geprogrammeerd, neemt mijn vrouw The Smurfs op........
"Ja, er kwam een melding over een conflict met opnemen, die heb ik genegeerd".........................Vrouwen
Dat was mijn verwachting dus ook, dat ze een auto zouden jatten en dat dàt dus de auto was die Daryl en Carol voorbij hadden zien rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:42 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien had het een goed idee geweest om een van die auto's te jatten
Ok.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:05 schreef AmaninFull het volgende:
Rukepisode, Beth boeit me echt geen ster, wat daar dus allemaal gebeurt in dat ziekenhuis interesseert me totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Duh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was voor mij ook een hele grote duh, maar die dude was ZO stellig over zijn gelijk. Ik moest het wel opzoeken.quote:
Dat hoef je natuulijk niet op te zoeken om dat te snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
Precies!! Dat zei ik ook tegen hem: 'zie je dat dan zelf niet' blablabla.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat hoef je natuulijk niet op te zoeken om dat te snappen
ja Niah vind ik ook niet echt noah zoals ik verwacht hadquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoewel Beth ietsje weerbaarder wordt blijft ze kijken als een uil. Bij Noah blijf ik Chris Rock zijn. Dat is wel echt een misser qua casting.
Carol wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Arme mensen in dat ziekenhuis trouwens. Brengen ze Carol binnen, niemand komt daar levend weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Binnen opnemen is bijna altijd goedkoper dan buiten, zeker een gesloten ziekenhuis is vrij makkelijk om te bouwen. Misschien zijn de scenes slechts in 1 of 2 kamers opgenomen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, juist duur al die nieuwe sets.
Beth d'r kamer, de kamer waar de sleutels lagen, de kamer waar Noah aan 't strijken was, de ruimte met het buffet leken me wel redelijk verschillend wat betreft grootte en ramen en dergelijke. En de liftschacht was nagebouwd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Binnen opnemen is bijna altijd goedkoper dan buiten, zeker een gesloten ziekenhuis is vrij makkelijk om te bouwen. Misschien zijn de scenes slechts in 1 of 2 kamers opgenomen.
Ja, maar dat (o.a. die kerk) zijn dus sets die er al stonden vanwege de vorige eps. De suggestie was dat dit een soort goedkope bottle aflevering zou zijn, wat zeker niet het geval is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Beth d'r kamer, de kamer waar de sleutels lagen, de kamer waar Noah aan 't strijken was, de ruimte met het buffet leken me wel redelijk verschillend wat betreft grootte en ramen en dergelijke. En de liftschacht was nagebouwd.
Maar goed, een paar bestaande kamers gebruiken lijkt me inderdaad goedkoper dan een kerk from scratch te bouwen..
In die laatste scene met Daryl heeft hij z'n kruisboog nog gewoon in z'n hand, dus er is geen dreiging ofzo. Als Michonne vraag; 'Where is Carol?' roept hij inderdaad waarschijnlijk Noah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met het eerste denk ik dat het zou kunnen.
Daryl en Carol komen Noah tegen, even verhaal halen enzo.
Carol gaat als 'bait' naar binnen.
Maar Daryl was wat sip toen hij de ander uit de bosjes riep, ik denk dat het Noah alleen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja. Ze bouwen ieders character toch op? De main chars zijn er allemaal nog... ik weet het zo net nog niet, hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk echt niet dat Carol als 'bait' naar binnen gaat, denk eerder dat er iets met haar gebeurt, en dat dit haar laatste seizoen gaat worden.
Geen idee waarom trouwens, maar ze hebben haar karakter zo opgebouwd en dat is meestal een teken dat je de pijp uit gaat bij twd.
Ik hoop het, ik wacht al 5 seizoenen tot ze een keer opgevreten wordt door een zombiequote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk echt niet dat Carol als 'bait' naar binnen gaat, denk eerder dat er iets met haar gebeurt, en dat dit haar laatste seizoen gaat worden.
Geen idee waarom trouwens, maar ze hebben haar karakter zo opgebouwd en dat is meestal een teken dat je de pijp uit gaat bij twd.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wacht al 5 seizoenen tot ze een keer opgevreten wordt door een zombie
Ik blijf het maar een vervelend karakter vinden
Ik niet, lekker puh.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah het is pas sinds halverwege vorig seizoen dat het geen hulpeloos vrouwtje meer is.
Ach, Andrea werd ook steeds een wat grotere heldin en die is gelukkig ook opgevreten. Dus ik blijf hoopvol
Ze krijgen in ieder geval meer tekst dan T-Dog kreegquote:Op maandag 3 november 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
TWD al aan het negerquotum voldeed.
En Lori danquote:Op woensdag 5 november 2014 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Wat ben ik nog steeds blij dat Andrea dood is zeg
Dat weet niemand nog hoe dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Net afl 5 gekeken, maar ik ben nu al ff kwijt hoe Carol op die brancard is beland
Oke, dan was mijn "WTF, Carol?!" terechtquote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef Yonline het volgende:
[..]
Dat weet niemand nog hoe dat kan.
Ik had niet eens in de gaten dat het Carol wasquote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Net afl 5 gekeken, maar ik ben nu al ff kwijt hoe Carol op die brancard is beland
Ja, al kon je het wel verwachten natuurlijk aangezien zij samen met Daryl die ene auto achterna ging. Maar ik zag het ook niet aankomen hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dan was mijn "WTF, Carol?!" terecht
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja, al kon je het wel verwachten natuurlijk aangezien zij samen met Daryl die ene auto achterna ging. Maar ik zag het ook niet aankomen hoor
Mijn theorie wat betreft Carol, Daryl en what happend:
Ik denk dat Daryl met Bob de bosjes uit komt wandelen. Via Bob zijn Carol en Daryl erachter gekomen dat Beth in dat ziekenhuis is. Ze hebben haar vervolgens proberen te bevrijden, maar dat mislukt. Carol wordt gevangen genomen.
Daryl en Bob weten te ontsnappen en gaan terug naar de kerk om versterking te halen. De reden dat Daryl zo dramatisch keek is omdat hij dus weet dat zowel beth als carol gevangen zijn genomen.
Ik zat al "WTF is Bob?".quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.
Bob is die man die 2 eps geleden deaud gegaan is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al "WTF is Bob?".
De enige BOB die ik ken is die van Twin peaks *ril*
Je hebt gelijk. Noah ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Bob is weer tot leven gekomen dan of zo? Ik denk dat je Noah bedoelt.
Uitzondering op de regel dat vrouwen rijpen als melk en mannen als wijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Wut?! Ik voelde me best schuldig dat ik Beth best wel zou willen doen. Maar dan blijkt ze gewoon ouder te wezen dan ik?! Hoe doen vrouwen dat
Waarom kende ik deze geniale uitspraak nog nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel dat vrouwen rijpen als melk en mannen als wijn.
Was wel een leuke sitcom. Wat wel apart om hem opeens zo te zien. Veel langer en een stuk ouder. Ben benieuwd of we die nog terug gaan zien. Ik verwacht het eigenlijk wel. Al zijn je kansen met een dergelijk been niet zo heel best....quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon Chris, van Everybody Hates Chris (TV Series 2005–2009) - IMDb
Sinds een week of 4 geleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
hey, sinds wanneer is TWD weer begonnen?
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
Volgens mij is het tot nu toe letterlijk elk seizoen het geval dat ze in één of andere situatie terecht komen die in de eerste instantie 'cool' lijkt te zijn maar bij nader inzien zijn het toch allemaal (de een beter verklaarbaar dan de ander) psycho'squote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef johnson555 het volgende:
dit wordt waarschijnlijk zo n Governor en Terminus deel 3 ofso, lekker langdradig en zo vaag mogelijk
klopt maar aan de andere kant lijkt t op een soort van documentaire te geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij is het tot nu toe letterlijk elk seizoen het geval dat ze in één of andere situatie terecht komen die in de eerste instantie 'cool' lijkt te zijn maar bij nader inzien zijn het toch allemaal (de een beter verklaarbaar dan de ander) psycho's
Idd ja en om maar te vergeten hoe normale mensen militairen worden en er is blijkbaar Unlimited ammo en guns aanwezigquote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef MrStock het volgende:
Sowieso vind ik de serie steeds meer ongeloofwaardig worden (zover hij geloofwaardig kon zijn dan he)....
De groep is nu een x-tijd bij elkaar, hebben superveel overleefd.. Dan zie je iemand (geen groepslid) die binnen een aflevering (knullig) dood gaat doordat hij/zij gegrepen wordt door zombies, terwijl ze voorheen alles overleefd hebben. Je zou toch onderhand zeggen dat die groep van Rick zwaar ongeluk brengt op zijn omgeving.
En daarnaast lijkt elke andere groep zwaar disfunctioneel (vroeger of later), is het niet mogelijk dat ze een groep van 20 man tegen komen die gewoon als normale mensen zijn blijven functioneren, ipv al dat geschifte gedoe (ziekenhuis --> verkrachtingen en slaafs gedrag , terminus --> kanibalen, the governor etc etc...)? (Dus ten hoogste zombies killen en zelfverdediging tegen mensen die hen willen doden)
Dit, ook het feit dat ze telkens maar 1 groep tegen komen is vrij ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef MrStock het volgende:
Sowieso vind ik de serie steeds meer ongeloofwaardig worden (zover hij geloofwaardig kon zijn dan he)....
De groep is nu een x-tijd bij elkaar, hebben superveel overleefd.. Dan zie je iemand (geen groepslid) die binnen een aflevering (knullig) dood gaat doordat hij/zij gegrepen wordt door zombies, terwijl ze voorheen alles overleefd hebben. Je zou toch onderhand zeggen dat die groep van Rick zwaar ongeluk brengt op zijn omgeving.
En daarnaast lijkt elke andere groep zwaar disfunctioneel (vroeger of later), is het niet mogelijk dat ze een groep van 20 man tegen komen die gewoon als normale mensen zijn blijven functioneren, ipv al dat geschifte gedoe (ziekenhuis --> verkrachtingen en slaafs gedrag , terminus --> kanibalen, the governor etc etc...)? (Dus ten hoogste zombies killen en zelfverdediging tegen mensen die hen willen doden)
die vrouw is super onzeker, 'k denk als puntje bij het paaltje komt dat ze dan geen goede beslissing kan nemenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben nooit zo gek op zo'n aflevering die alleen maar 1 verhaallijn volgt. Maar wel weer leuk dat er een andere 'stronghold' geintroduceerd is. Kan zo maar dat onze helden in gevecht raken met deze lieden, terwijl deze het eigenlijk niet zo slecht bedoelen. Die ene agent was een klootzak, maar die is al gestraft. Die vrouwelijke agente is gewoon een leider die af en toe vervelende beslissingen moet nemen, net als Rick dat ook moet. Maar dan met een wat opvliegender karakter.
het enige geweldige er aan is dat ze hierdoor wellicht een groter budget krijgen waardoor afleveringen zoals die laatste niet meer hoeven gebeurenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:11 schreef Max23 het volgende:
Die kijkcijfers in Amerika zijn echt geweldig:
(Kijkcijfers in miljoenen)
Seizoen 1:
Première: 5,35
Finale: 5,97
Gemiddeld: 5,24
Seizoen 2:
Première: 7,26
Finale: 8,99
Gemiddeld: 6,90
Seizoen 3:
Première: 10,87
Finale: 12,40
Gemiddeld: 10,40
Seizoen 4:
Première: 16,11
Finale: 15,68
Gemiddeld: 13,30
Seizoen 5:
Première: 17,30
Finale: ?
Gemiddeld (na 4 afleveringen): 15,19
![]()
![]()
Misschien zoekt ze dus juist wel iemand anders om de zware last te dragen. Blijkbaar durft ze het niet aan iemand anders over te laten omdat ze denkt dat er niemand anders geschikt is?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die vrouw is super onzeker, 'k denk als puntje bij het paaltje komt dat ze dan geen goede beslissing kan nemen
Ik las deze Nederlandse review van de afgelopen aflevering, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zolang er af en toe een aflevering zoals laatst tussen zit, kan ik mij daar prima in vinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
het enige geweldige er aan is dat ze hierdoor wellicht een groter budget krijgen waardoor afleveringen zoals die laatste niet meer hoeven gebeuren
Lijkt me sterk. Ze kregen juist flinke budgetcuts in seizoen 2 (ondanks de populariteit) waardoor Darabont ook niet meer ging regisseren en we bij uitstek het slechtste seizoen ooit in een serie voorgeschoteld kregen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
het enige geweldige er aan is dat ze hierdoor wellicht een groter budget krijgen waardoor afleveringen zoals die laatste niet meer hoeven gebeuren
Ik ben het hier ook volledig mee eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik las deze Nederlandse review van de afgelopen aflevering, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zolang er af en toe een aflevering zoals laatst tussen zit, kan ik mij daar prima in vinden.
http://nl.ign.com/slabtow(...)g-dead-s5e4-slabtown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |