quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:05 schreef MrStock het volgende:
[..]Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeieh ook, het is leuk.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.
Boeieh ook, het is leuk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, dat is ook. Misschien komt het omdat het zo veel in het donker afspeelt, ik weet het niet.
Boeieh ook, het is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Oeh, hoe zie je dat? Ik zie zulke details nooit...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef MrStock het volgende:
[..]Dat zal nu de groep verdeeld is dan dus wel weer zo worden, verschillende verhalen door elkaar heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Trouwens gewoon overdag gefilmd met heel veel licht en later gewoon donker gemaakt, die scene in de kerk.
[..]Dan zal dat het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik ben wel blij dat die terminus gang snel was uitgeschakeld en ik snap wel dat ze hen hebben afgeslacht in die kerk na wat ze hadden gezien in terminusquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:25 schreef Fer het volgende:
Beetje langdradig, dat zielige gedoe met Bob. Had eigenlijk in eerste instantie niet verwacht dat het Rick was die schoot op die gasten, dacht eerst nog aan Corl in een hoekje verstopt.
Maar ze waren wel echt beestachtig bezig daarna, zelfs Maggieen Rosita keken geschokt. Vraag me af of ze er later nog over praten.
Wel lekker kort zo, dat ie gasten gelijk eruit zijn.
[..]
Oeh, hoe zie je dat? Ik zie zulke details nooit...
In the talking dead was een stukje achter de schermen tijdens de opnames van die scene.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:24 schreef 2cv het volgende:
Vandaar !
Overigens, toen Tyreese aan het graven was, stond er links in beeld volgens mij een plaskruis
Volgens mij:quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Rick en Tyreese zeggen in die scene aan het einde? Behalve de 'He'd kill me' versta ik geen pepernoot van die scene, zelfs op vol volume
Is een grafsteenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |