En dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:24 schreef FANN het volgende:
jullie zijn ook best moeilijk te volgen als je bijleest
ik iets minder maar dat komt door de roséquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
dat is niet aan mij om daar over te oordelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben goffer al zo vaak hier geweest, ben ik nu nog altijd een bezoeker?
Kan ik me best voorstellen ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.
Ik quote je ff dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Kattenluikje staat altijd openquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet aan mij om daar over te oordelen
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nou we hadden een poes op bezoek hier en daar ben ik niet echt aardig tegen geweest...
Ik las golfer....quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Hé dat las ik eerst ookquote:
doe je wel voorzichtig met de plantjes!quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*
Nee het is nog niet zoverquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit me nu steeds af te vragen of klok op mijn PC al terug is?
Volgende week pas...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, maar het is uur langer nacht toch?
Das niet waarquote:
Hier pas volgende week...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef just me het volgende:
[..]
Das niet waar
Wintertijd 2014 begon op
zondag, 26 oktober
en eindigt op
zondag, 29 maart
in Houstonquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier pas volgende week...
http://www.timeanddate.com/time/zone/usa/houston
Ik ga ook niet wachten totdat mijnpc vanzelf terugspringt in de tijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk wel op de klok in mijn auto.
doe es aardig het is al laatquote:
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...quote:
Het was wel ooit op TV lang geleden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...
I know, wel 3 keer hebben ze dat uitgezonden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel ooit op TV lang geleden.
Trusten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:00 schreef just me het volgende:
Het is tijd,
de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Dag mevrouw en dag meneer u komt hier toch weer??!!
Oudemensenhouse?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
En die zijn nu oud. Ik hou ervan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
In 1980 midden door de krakersrellen heen hun concert bezocht in Paradiso.quote:
Allemaal ego'squote:
halloquote:
wat is een egoquote:
iemand die alleen aan zichzelf denktquote:
dat is een ego-istquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die alleen aan zichzelf denkt
aan jou de eer om mij het verschil uit te leggen tussen ego en ego-istquote:
ego = eigenwaardequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
aan jou de eer om mij het verschil uit te leggen tussen ego en ego-ist
Geeft ie gratis consult voor Fok!Kers?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef just me het volgende:
Dan moet ik eens met mijn zoon (psycholoog) gaan praten, ik kom regelmatig in situaties die ik niet aankan
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef just me het volgende:
Dan moet ik eens met mijn zoon (psycholoog) gaan praten, ik kom regelmatig in situaties die ik niet aankan
groepskortingquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft ie gratis consult voor Fok!Kers?
TH had mij gequoted meer weet ik ook nietquote:
Hoe is het met de pijn? Gaat het al beter?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
Wat er stond heeft iig weinig indruk gemaakt
Hij doet dat wel vaker, ik snap ook niet waaromquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
TH had mij gequoted meer weet ik ook niet
dat is jouw meningquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
Wat er stond heeft iig weinig indruk gemaakt
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
Dan heb je toch ook dringend een psyg nodig...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iek-ex-vriendin.html
Ja het gaat idd al wat beter , maar blijf nog een weekje thuis...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe is het met de pijn? Gaat het al beter?
Lijkt me wel verstandigquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gaat idd al wat beter , maar blijf nog een weekje thuis...
Linkjequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:57 schreef MadMaster het volgende:
Santana speelt het Amerikaanse volkslied, voor het begin van de honkbalwedstrijd.
Geinig!
Een deskundige aannaaier lijkt me een hogere prioriteit hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
Dan heb je toch ook dringend een psyg nodig...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iek-ex-vriendin.html
Hoor je nooit rare verhalen over zijn patiënten?quote:
quote:
Gewoon leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet dat wel vaker, ik snap ook niet waarommaar maakt niet uit
Mijn hele familie heeft/had een beroepsgeheim op mn moeder na .. Slechts 1 keer hoorde ik mn vader ooit een naam noemen toen ie een verbrand persoon moest identificeren adhv het gebitquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoor je nooit rare verhalen over zijn patiënten?
Ja, ja beroepsgeheim en dat soort shit, maar ik kan me niet voorstellen dat dokters of
psyg of dat soort gasten thuis nooooooooit iets vertellen![]()
zal wel niet met namen en rugnummers zijn, maar een beetje globaal....
ai... dat zal ook wel indruk maken zoiets...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft/had een beroepsgeheim op mn moeder na .. Slechts 1 keer hoorde ik mn vader ooit een naam noemen toen ie een verbrand persoon moest identificeren adhv het gebit
Soms vind ik gewoon een leuk plaatje en dan zet ik het erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
en soms vind ik het ook luk, zoals die coca cola reclame laatst met die baby...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms vind ik gewoon een leuk plaatje en dan zet ik het erbij
To say the leastquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
en soms vind ik het ook luk, zoals die coca cola reclame laatst met die baby...
Nou jah... leuk leuk, wat is leukik was geschokt
Die mensen worden ook gewoon ziek en zo ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik een keer koninklijke bloede op mijn poli had zag ik het niet meteen.
Collega dook met een rooie kop naar achter en ik zat echt van
Ik ga niet vragen wie het wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik een keer koninklijke bloede op mijn poli had zag ik het niet meteen.
Collega dook met een rooie kop naar achter en ik zat echt van
Ja en ze moeten ook wel eens poepen ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen worden ook gewoon ziek en zo ...
Ik lach nog steeds in LIF.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:32 schreef chufi het volgende:
Nu lachen in Utopia.... ww van hun Zalando account is op de streams geweest ... Hilarisch
Neequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:28 schreef FANN het volgende:
Ja en ze moeten ook wel eens poepen ...
[ afbeelding ]
Euh, ik zag het hier live op de TV in de USA. Zal wel op YouTube te vinden zijn, gok ik.quote:
En wie spelen er vandaag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik zag het hier live op de TV in de USA. Zal wel op YouTube te vinden zijn, gok ik.
Goedemorgen!
welk topic ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds in LIF.
Stop 30 vrouwen in 1 topic en aan het einde van het verhaal hebben ze alle 30 een eigen topic nodig.
Hilarisch.
Nee, maar ik wil ook wel eens lachenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds in LIF.
Stop 30 vrouwen in 1 topic en aan het einde van het verhaal hebben ze alle 30 een eigen topic nodig.
Hilarisch.
Dieetclub gedoe waar poes het gisteren over had.quote:
Die vermoedde ik al .. Ja leuk ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dieetclub gedoe waar poes het gisteren over had.
Je kunt je er vast wel iets bij voorstellen wat er gebeurt als 30 vrouwen in een topic over hun gewicht gaan praten.
ah...... dat soort topics sla ik ook meestal over, ik geloof niet in dieetenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dieetclub gedoe waar poes het gisteren over had.
Je kunt je er vast wel iets bij voorstellen wat er gebeurt als 30 vrouwen in een topic over hun gewicht gaan praten.
Ik geef je groot gelijk. Gewoon weer gaan roken, dan val je vanzelf af.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:59 schreef FANN het volgende:
ah...... dat soort topics sla ik ook meestal over, ik geloof niet in dieeten![]()
meestal slecht n moeilijk vol te houden en dan vallen ze weer terug, mijn schoonzus is
zo'n jojo figuur, komt nooit meer goed denk ik, iedere keer dat ze afviel kwam ze daarna
gewoon weer bij mét nog een paar extra kilo's ...
dus ga ik nooit doen
Jij hebt het niet eens nodig ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje opletten wat je eet is beter, hou je ook langer vol,,,
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Gewoon weer gaan roken, dan val je vanzelf af.
Nee, maar ooi was ik ook best wel veel aangekomen, kwam meer door medicijnen trouwensquote:
Ja, moet je tegen mijn schoonzus zeggen! Nu zit ze weer op een dieet waar zo totaalquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Bluezz het volgende:
1X in je leven een dieet volgen of je calorie inname beperken over een bepaalde periode en je metabolisme is voorgoed naar de knoppen.![]()
Stoptober is sowieso alweer bijna voorbij en als je structureel minder rookt, dan is dat ook winst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:05 schreef FANN het volgende:
![]()
nah roken is weer een ander verhaal is ook niet goed natuurlijk, maar ja moddervet zijn ook niet
maar ik smokkel af en toe hoor, ik kan eigenlijk niet zeggen dat de poging écht geslaagd is![]()
maar goed, wel stukken minder, en ik probeer het nog steeds gewoon ....
oe... eten vind ik ook wel lekker hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoptober is sowieso alweer bijna voorbij en als je structureel minder rookt, dan is dat ook winst.
Een mens kan niet alles hebben en zo hebben we allemaal onze "zondes".
Eten, drugs en drank doen me persoonlijk dan weer niet zoveel, dus dan maar stug door blijven roken.
Niets mis met (lekker) etenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
oe... eten vind ik ook wel lekker hooren af en toe een wijntje zou ik wel willen maar doe
ik niet meer, geen goeie combi voor mij
De paint van MM was leuker. (in de context van dat topic althans)quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
zocht er nog iemand een nieuwe Ava ?![]()
[ afbeelding ]
uit een ander topic gejat
ah... snoepen doe ik ook niet zo veel, maar eigenlijk vind ik het stiekem héél lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met (lekker) eten, maar doelde meer op snoepen/chips/chocola en dat soort dikmakende tussendoortjes. Doe ik echt zo goed als nooit. Zelfs op feestjes e.d. niet. Word er niet echt warm van.
heb ik dan gemist!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De paint van MM was leuker. (in de context van dat topic althans)
Er is al 1213 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een topic voor je gevonden!
40+ / 60+ users topic
Graag gedaan!
Daar trek je je toch gewoon niks van aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
Er is al 1213 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
JM zou hier blijvenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar trek je je toch gewoon niks van aanals jij het zinvol vindt dan is het zinvol
Ik bedoelde ook niet dat ze hier weg moestquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn al met zo weinig, dus de meer de merrier
wie zou je willen blokkeren dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef sacha het volgende:
ik heb voor het eerst de neiging om een abo te nemen![]()
alleen om mensen te blokkeren![]()
/lief dagboek
maar als Danny mensen in dienst neemt om users zoveel mogelijk te irriteren en mensen richting abonnement te manoeuvreren, meld ik mij bij deze aan
Ik moet opeens aan Piet Piraat denkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn al met zo weinig, dus de meer de merrier
nou bij het beginquote:
Was ook een beetje de bedoeling... Die is nu waarschijnlijk koffers aan het verzamelen om morgen bij een boot af te zetten ... En nu kruipt Sas terug ....quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan Piet Piraat denken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook een beetje de bedoeling... Die is nu waarschijnlijk koffers aan het verzamelen om morgen bij een boot af te zetten ... En nu kruipt Sas terug ....
*gordijnen dicht doet*quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
De politie heeft in Vlissingen een verwarde man in zijn been geschoten. Het is een 23-jarige Nederlander uit Middelburg. De man is geboeid, maar de politie is bang dat hij explosieven bij zich heeft die wellicht op scherp staan.
Daarom is de Explosieven Opruimingsdienst Defensie EOD opgeroepen om de man te onderzoeken. Omwonenden van de plaats waar de man ligt wordt afgeraden bij de ramen te gaan staan.
je moet op de grond wegduiken!!quote:
Lijkt me heel erg zinvol!quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:38 schreef just me het volgende:
Er is al 1213 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef sacha het volgende:
ik heb voor het eerst de neiging om een abo te nemen![]()
alleen om mensen te blokkeren![]()
/lief dagboek
maar als Danny mensen in dienst neemt om users zoveel mogelijk te irriteren en mensen richting abonnement te manoeuvreren, meld ik mij bij deze aan
quote:Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
je mag het gewoon zeggen hoor Kingstownquote:
niet verroerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lig op de grond onder mijn raam en nu kan ik niet bij de gordijnen
En dat je niet in Vlissingen woont?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
nee oké, ik realiseer mij net dat ik geen gordijnen heb
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zou ik dat demente 26 miljoen topic maar gaan ontvolgen.
Deel 2 is alweer onderweg.quote:
ow...quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel 2 is alweer onderweg.![]()
NWS / Was vader wilsbekwaam toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ?
diamantmijnenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit mn nichtje nu voor een goed doel in Zuid Afrika ... Koffer 20
ik wil daar ook wel zijn maar zonder koffer 20, ik heb er aaan 2 genoegquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
Je vriend is op TV Bert Visscherquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
Kaapstadquote:
wat stoer!!!quote:
Dat is een super doelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet toch kijken waar je het geld aan schenkt met je goede doelen
Die heb ik al tijden niet meer gezienquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
ik had weer en blauw scherm![]()
ik dacht dat het weg was, maar het is weer terug.
Waffelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden niet meer gezien
wat rot voor jequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
ik had weer en blauw scherm![]()
ik dacht dat het weg was, maar het is weer terug.
is het een oude computer?quote:
Ik hou mijn mond tochquote:
Bestel maarquote:
dan ga je toch terug naar de winkel ermeequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet eens, nog niet eens een jaar oud denk ik
Mwja... kan ik doen... zal het er eens over hebben hiero...quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan ga je toch terug naar de winkel ermee
Nee een bleu waffel te bereiden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je staat in de keuken ?!! 3 met chocosaus
Pap me krentequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je staat in de keuken ?!! 3 met chocosaus
Kan ookquote:
http://bluewaffle.nl/quote:Wat is een Blue Waffle?
Zodra iemand verwijst naar de term Blue Waffle verwijst hij niet naar een blauwe wafel of iets dergelijks. Blue Waffle is de verzamelnaam van een aantal vaginale infectie ziekten. De Blue Waffle typeert zich in een aantal vervormingen rond en in de vagina die veroorzaakt worden door diverse infectieziekten. Hierbij treedt het symptoom op van een blauwige verkleuring van de huid rond de vagina. De term Waffle is in het engels een verwijzing naar een vagina, dus kun je de term Blue Waffle vrij vertalen naar "blauwe vagina".
In veel gevallen verspreid de infectie zich naar de anus en de huid in de omgeving van zowel de vagina als de anus. De Blue Waffle infectie bestaat trouwens niet officieel, je moet het meer zien als een symptoom van verschillende infectieziekten.
En er een linkje bij zettenquote:
Ik post het doosquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
wist jij dat dan? ik had er nog nooit van gehoord
Ja je had het net toch al gezien.quote:
Staat je prima op de fietsquote:
weet ik niet, hij staat alweer zachter, ik krijg de zenuwe van die ventquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege zn verjaardag...? Vanmiddag ook al een oude bekende bij Buitenhof
Chufi denk ik niet hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is één van de oorzaken dat je een blauwe waffel kan oplopen denk ik
go for it, we kopen je wel vrijquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
er waren nog veel ergere, maar dan heb ik een ban denk ik
Ik heb een tering hekel aan die gast. Moet ik in zakjes gaan ademen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet, hij staat alweer zachter, ik krijg de zenuwe van die vent
5 minuten is grappig, 10 minuten wordt lastig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan die gast. Moet ik in zakjes gaan ademen.
Uhh??????quote:
Nee joh....gewoon onder een spoiler dumpen. Toch geen mod die hier komt, behalve APK en die is tof.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
er waren nog veel ergere, maar dan heb ik een ban denk ik
APK haalt hem gewoon netjes weer weg denk ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....gewoon onder een spoiler dumpen. Toch geen mod die hier komt, behalve APK en die is tof.
ik zit echt niet hardop te lachen, echt nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah... is wel klote voor Chuf, dat wel...quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit echt niet hardop te lachen, echt niet
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zo maar gebeuren....
dan nog zijn klote erbij halen ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... is wel klote voor Chuf, dat wel...
paar gekneusde ribben lijkt mij ook geen pretje, maar ja, niks aan te doen...
Moet dat niet in de derde persoon.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit echt niet hardop te lachen, echt niet
quote:
K****rquote:
dan komen die rode lettertjes zo bloederig overquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat niet in de derde persoon.
* Just me lacht niet
ik zit naar "Pulp fiction" te kijken en Bruce willis staat onder de douche.quote:
nou vertel even wie, dan schrijf ik hem bij op de lijst!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege zn verjaardag...? Vanmiddag ook al een oude bekende bij Buitenhof
en dat mis ik dan weerquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit naar "Pulp fiction" te kijken en Bruce willis staat onder de douche.
ik doe alleen geluid op zo'n momentquote:
Val je op mannen Hut?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik doe alleen geluid op zo'n moment
Anatomische les Chufis vatenstelselquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
dan komen die rode lettertjes zo bloederig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Val je op mannen Hut?
Serieuze vraag hoor
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Anatomische les Chufis vatenstelseltering, is je knie zo te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat je geen zak aan denk ik dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan toch"? Is dat zo'n rare vraag?
Heel normale vraag vind ik zelf eigenlijk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Anatomische les Chufis vatenstelseljeetje Chuuf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
neequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Val je op mannen Hut?
Serieuze vraag hoor
Ik kom er ook eerlijk voor uit dat ik op mannen val, geen probleem meequote:
ik ben heteroquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan toch"? Is dat zo'n rare vraag?
Heel normale vraag vind ik zelf eigenlijk
elleboog, maar doet geen pijn... Mijn is een beetje pijnlijk maar weinig aan te zien en mn bovenbeen erg pijnlijk en staat nog helemaal stijf , maar ook geen heftige uitstorting te zien, terwijl ik daar al dageg op zat te wachtenquote:
nee maar het staat in mijn profiel tochquote:
dat is toch niet bij iedereen de waarheid?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee maar het staat in mijn profiel toch
ja ja... dat is duidelijk nuquote:
ah.... heb ik denk ik niet eens naar gekeken, in mijn profiel staat niet of ik hetro of lesbo benquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee maar het staat in mijn profiel toch
het is niet verplichtquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... dat is duidelijk nu
[..]
ah.... heb ik denk ik niet eens naar gekeken, in mijn profiel staat niet of ik hetro of lesbo ben
eigenlijknooit aan gedacht om dat in te vullen...
Eindelijkquote:
happy dreamsquote:
Jullie drogen Bruce Willis wel af die net onder de douche vandaan loopt ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt gelijk ook nog, la maar lullen die wijven
ik heb hem niet gezien, maar die wil ik best afdrogenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie drogen Bruce Willis wel af die net onder de douche vandaan loopt ...
Daar zat TH toch naar te kijken voor het bed in dookquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem niet gezien, maar die wil ik best afdrogen
Ja, Pulp Fiction zei hij...quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zat TH toch naar te kijken voor het bed in dook
welterusten Fann !quote:
ja, het is niet anders, gewoon aftellen tot de volgende vakantiequote:
Das Kerst ... Dan heb ik ook weer vakantie verwacht ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ja, het is niet anders, gewoon aftellen tot de volgende vakantie
Jij gaat deze week nog niet werken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Kerst ... Dan heb ik ook weer vakantie verwacht ik
Denk het niet... Had anders gewoon vrij willen nemen ,,,,,quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat deze week nog niet werken?
Nee voor mijn gevoel kan ik nog niet werken... Maar voor het voorval, was ik van plan om een weekje vrij te nemen .... Die spaar ik nu voor later of voor achteraf ..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef just me het volgende:
hoezo vrij nemen, je bent toch niet in staat om te werken, of wel
Klopt maar mn contract loopt slechts door tot de Kerst... Ik zie welquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:21 schreef just me het volgende:
Gewoon je dagen later opnemen, je kunt toch nu niet van je vrije dagen genieten!
ooh das minder leuk voor je! zit er wel verlenging in ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar mn contract loopt slechts door tot de Kerst... Ik zie wel
Het is al verlengd .... Maar je weet het nooit met de budgetten en de aankomende overname van Ziggo...quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ooh das minder leuk voor je! zit er wel verlenging in ?
Ja trustenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef just me het volgende:
Nog even niet aan denken dus!
welterusten
The one and only!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |