En dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:24 schreef FANN het volgende:
jullie zijn ook best moeilijk te volgen als je bijleest
ik iets minder maar dat komt door de roséquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
dat is niet aan mij om daar over te oordelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben goffer al zo vaak hier geweest, ben ik nu nog altijd een bezoeker?
Kan ik me best voorstellen ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.
Ik quote je ff dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Kattenluikje staat altijd openquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet aan mij om daar over te oordelen
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nou we hadden een poes op bezoek hier en daar ben ik niet echt aardig tegen geweest...
Ik las golfer....quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Hé dat las ik eerst ookquote:
doe je wel voorzichtig met de plantjes!quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*
Nee het is nog niet zoverquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit me nu steeds af te vragen of klok op mijn PC al terug is?
Volgende week pas...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, maar het is uur langer nacht toch?
Das niet waarquote:
Hier pas volgende week...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef just me het volgende:
[..]
Das niet waar
Wintertijd 2014 begon op
zondag, 26 oktober
en eindigt op
zondag, 29 maart
in Houstonquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier pas volgende week...
http://www.timeanddate.com/time/zone/usa/houston
Ik ga ook niet wachten totdat mijnpc vanzelf terugspringt in de tijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk wel op de klok in mijn auto.
doe es aardig het is al laatquote:
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...quote:
Het was wel ooit op TV lang geleden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...
I know, wel 3 keer hebben ze dat uitgezonden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel ooit op TV lang geleden.
Trusten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:00 schreef just me het volgende:
Het is tijd,
de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Dag mevrouw en dag meneer u komt hier toch weer??!!
Oudemensenhouse?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
En die zijn nu oud. Ik hou ervan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |