En dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:24 schreef FANN het volgende:
jullie zijn ook best moeilijk te volgen als je bijleest
ik iets minder maar dat komt door de roséquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nuchter door die Thee
dat is niet aan mij om daar over te oordelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben goffer al zo vaak hier geweest, ben ik nu nog altijd een bezoeker?
Kan ik me best voorstellen ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu al 35 jaar bezig om te proberen mij te begrijpen.
Ik quote je ff dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Kattenluikje staat altijd openquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet aan mij om daar over te oordelen
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nou we hadden een poes op bezoek hier en daar ben ik niet echt aardig tegen geweest...
Ik las golfer....quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Hé dat las ik eerst ookquote:
doe je wel voorzichtig met de plantjes!quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar wel! *gaat met hoofd naar buiten toe gericht tussen de vitrage zitten*
Nee het is nog niet zoverquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit me nu steeds af te vragen of klok op mijn PC al terug is?
Volgende week pas...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, maar het is uur langer nacht toch?
Das niet waarquote:
Hier pas volgende week...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef just me het volgende:
[..]
Das niet waar
Wintertijd 2014 begon op
zondag, 26 oktober
en eindigt op
zondag, 29 maart
in Houstonquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier pas volgende week...
http://www.timeanddate.com/time/zone/usa/houston
Ik ga ook niet wachten totdat mijnpc vanzelf terugspringt in de tijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk wel op de klok in mijn auto.
doe es aardig het is al laatquote:
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...quote:
Het was wel ooit op TV lang geleden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moeten ze eens uitzenden in Nederland...
I know, wel 3 keer hebben ze dat uitgezonden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel ooit op TV lang geleden.
Trusten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:00 schreef just me het volgende:
Het is tijd,
de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Dag mevrouw en dag meneer u komt hier toch weer??!!
Oudemensenhouse?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
En die zijn nu oud. Ik hou ervan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudemensenhouse?
Die oude mensen van nu hebben dat destijds uitgevonden...
In 1980 midden door de krakersrellen heen hun concert bezocht in Paradiso.quote:
Allemaal ego'squote:
halloquote:
wat is een egoquote:
iemand die alleen aan zichzelf denktquote:
dat is een ego-istquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die alleen aan zichzelf denkt
aan jou de eer om mij het verschil uit te leggen tussen ego en ego-istquote:
ego = eigenwaardequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
aan jou de eer om mij het verschil uit te leggen tussen ego en ego-ist
Geeft ie gratis consult voor Fok!Kers?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef just me het volgende:
Dan moet ik eens met mijn zoon (psycholoog) gaan praten, ik kom regelmatig in situaties die ik niet aankan
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef just me het volgende:
Dan moet ik eens met mijn zoon (psycholoog) gaan praten, ik kom regelmatig in situaties die ik niet aankan
groepskortingquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft ie gratis consult voor Fok!Kers?
TH had mij gequoted meer weet ik ook nietquote:
Hoe is het met de pijn? Gaat het al beter?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
Wat er stond heeft iig weinig indruk gemaakt
Hij doet dat wel vaker, ik snap ook niet waaromquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
TH had mij gequoted meer weet ik ook niet
dat is jouw meningquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
Wat er stond heeft iig weinig indruk gemaakt
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
Dan heb je toch ook dringend een psyg nodig...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iek-ex-vriendin.html
Ja het gaat idd al wat beter , maar blijf nog een weekje thuis...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe is het met de pijn? Gaat het al beter?
Lijkt me wel verstandigquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gaat idd al wat beter , maar blijf nog een weekje thuis...
Linkjequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:57 schreef MadMaster het volgende:
Santana speelt het Amerikaanse volkslied, voor het begin van de honkbalwedstrijd.
Geinig!
Een deskundige aannaaier lijkt me een hogere prioriteit hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
Dan heb je toch ook dringend een psyg nodig...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iek-ex-vriendin.html
Hoor je nooit rare verhalen over zijn patiënten?quote:
quote:
Gewoon leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet dat wel vaker, ik snap ook niet waarommaar maakt niet uit
Mijn hele familie heeft/had een beroepsgeheim op mn moeder na .. Slechts 1 keer hoorde ik mn vader ooit een naam noemen toen ie een verbrand persoon moest identificeren adhv het gebitquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoor je nooit rare verhalen over zijn patiënten?
Ja, ja beroepsgeheim en dat soort shit, maar ik kan me niet voorstellen dat dokters of
psyg of dat soort gasten thuis nooooooooit iets vertellen![]()
zal wel niet met namen en rugnummers zijn, maar een beetje globaal....
ai... dat zal ook wel indruk maken zoiets...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft/had een beroepsgeheim op mn moeder na .. Slechts 1 keer hoorde ik mn vader ooit een naam noemen toen ie een verbrand persoon moest identificeren adhv het gebit
Soms vind ik gewoon een leuk plaatje en dan zet ik het erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
en soms vind ik het ook luk, zoals die coca cola reclame laatst met die baby...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms vind ik gewoon een leuk plaatje en dan zet ik het erbij
To say the leastquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
en soms vind ik het ook luk, zoals die coca cola reclame laatst met die baby...
Nou jah... leuk leuk, wat is leukik was geschokt
Die mensen worden ook gewoon ziek en zo ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik een keer koninklijke bloede op mijn poli had zag ik het niet meteen.
Collega dook met een rooie kop naar achter en ik zat echt van
Ik ga niet vragen wie het wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik een keer koninklijke bloede op mijn poli had zag ik het niet meteen.
Collega dook met een rooie kop naar achter en ik zat echt van
Ja en ze moeten ook wel eens poepen ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen worden ook gewoon ziek en zo ...
Ik lach nog steeds in LIF.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:32 schreef chufi het volgende:
Nu lachen in Utopia.... ww van hun Zalando account is op de streams geweest ... Hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |