In de reeks tot aan 508 kunnen we dat wel uitsluiten (vind ik). Als daar gaten in de nummering hadden gezeten dan hadden we dat wel gehoord.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:10 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat hele gespeculeer over een 3e persoon die zichzelf gewist heeft, is dus een zeepbel?
tenzij, deze huid is `gesneden ` en bij nader inzien n i e t gebruikt kon worden, om welke reden dan ook, en dus verspreidt is met de andere beenderen, om die reden. Alleen al vanwege die lapjes huidquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Dan zou er glycerol aangetroffen moeten worden op de huid. Want donohuid wordt gepreserveerd in 85% glycerol.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
tenzij, deze huid is `gesneden ` en bij nader inzien n i e t gebruikt kon worden, om welke reden dan ook, en dus verspreidt is met de andere beenderen, om die reden. Alleen al vanwege die lapjes huid
kun je dus concluderen dat er misdaad in het spel is, want dat daders dit weggegooid hebben
is naar mijn mening een BLUNDER, vanuit hun standpunt gezien dan ( en voor mij `persoonlijk ` een bewijs van orgaanhandel, kan niet anders )
maar het zal nog wel een hele lange tijd duren, voor dat hun met die `officiele `mededeling komen
van orgaanhandel, maar dat geef niks, ik ga toch gelijk krijgen, dan duurt het maar wat langer, ondertussen vang ik de negatieve kritiek wel op, dat geeft ook niks, ieder mag zijn mening hebben, alleen vind ik wel, dat daarbij niet gescholden hoeft te worden, laat mij, ik laat jullie ook in je waarde.
okee, prima, fijn dan, vertaal zelf dat artikel dan, en verbindt je eigen conclusies eraan !quote:
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:01 schreef Copycat het volgende:
Hoezeer kun je volharden in je eigen idee en daar een heel eigen waarheid omheen bouwen?
ooit! Ooit komt mijn waarheid uit. En zo niet, past dat ook in mijn waarheid.
Dat is ook wat ik steeds bedoel, deze zaak is zo enorm groot, daar hebben ze hier geen idee van,quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..
Dat denk ik niet. Omdat de enige twee die er bij waren, het helaas niet meer kunnen navertellen. Dat maakt het voor de ouders ook extra moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Er is geen einde, happy of niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..
dat laatste is niet juist !quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Omdat de enige twee die er bij waren, het helaas niet meer kunnen navertellen. Dat maakt het voor de ouders ook extra moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Er is geen einde, happy of niet.
Maar de fixatie op orgaanhandel is imo echt zo enorm uit de lucht gegrepen en op zoveel fronten al ongeldig verklaard.
Nee, daar wil jij niet aan! Voor jou is het waarheid. Terwijl het te absurd voor woorden is.quote:
ook dat laatste is niet juist !quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar wil jij niet aan! Voor jou is het waarheid. Terwijl het te absurd voor woorden is.
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:11 schreef Copycat het volgende:
Wel! En er hoort geen spatie voor een uitroepteken.
Paar vragen over de orgaanhandel:quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.
We hoeven het niet perse `eens `te zijn.
Waarom is het scenario van orgaanhandel dan aannemelijk? (Sorry, ik heb niet veel teruggelezen, maar me dunkt dat het roven van organen geen sinecure is. Er komt iets meer bij kijken dan iemande de hersens inslaan, organen eruit snijden met een vuile machete en die in een jutezak ofzo meeslepen naar het dichstbijzijnde ziekenhuis, waar ze wel een discrete zij-ingang hebben met een balie en een weegschaal voor dat soort dingen.)quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.
We hoeven het niet perse `eens `te zijn.
Daar is zoveeeel over te lezen ( en dat heb ik ook ) In ieder geval is er sprake van een wereldwijde verbinding, met elkaar, slachtoffers worden gehaald in het ene gebied, en vervolgens met vliegtuigen en / of helicopters vervoerd naar het andere gebied, om zo weinig mogelijk op te vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef agter het volgende:
[..]
Paar vragen over de orgaanhandel:
Hoeveel mensen zouden erbij betrokken moeten zijn geweest?
Hoe houden ze alles verborgen?
Ja, dat is toch helemaal niet nodig zou je denken. Niets achterlaten lijkt me handiger in geval van O H .quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:31 schreef Copycat het volgende:
En om de wereld zand in de ogen te strooien, worden her en der wat botresten neergelegd. Gewoon, omdat het kan.
In dit geval, zijn de resten, in een soort van paniek, vanwege de enorme media-hype die ontstondquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:31 schreef Copycat het volgende:
En om de wereld zand in de ogen te strooien, worden her en der wat botresten neergelegd. Gewoon, omdat het kan.
he he, precies ! Dat is ook de daders hun grote fout geweest, in hun paniek vanwege de media-hype.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is toch helemaal niet nodig zou je denken. Niets achterlaten lijkt me handiger in geval van O H .
Uiteraard!quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef suddenintuition het volgende:
In dit geval, zijn de resten, in een soort van paniek, vanwege de enorme media-hype die ontstond
besloten, te verspreiden, om het op een `verdwalìng ` te laten lijken, en hebben ze gedacht daar mee weg te komen, maar dar is dus DEZE keer niet gelukt. En dan krijg je ook zulke rare dingen als
bijv. een rugzak, die er nieuw uitzag na 2 maanden wildernis enz en resten die niet `natuurlijk ` zijn
verspreidt, daarom was al vanaf 24 april ( ja 24 april, dit is terug te lezen ) grote vraagtekens geplaatst, bij deze vermissing, waar vanalles niet aan klopte.
De tijd van 14.30 uur, klopt ook bij mij hier PRECIES ! ( dit vanwege een andere `hobby ` van mij die helaas ook in de `taboe-sfeer ` ligt, ik zal hier niet over uitweiden dus, krijgen we DAT weer ..)quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
Een vervolg op mijn analyse van de fototijden. Dit zijn ze:
IMG_491: 12:03:08
IMG_493: 12:42:25
IMG_499: 13:01:44
IMG_500: 13:01:50
IMG_505: 13:20:33
IMG_507: 13:54:50
IMG_508: 13:54:58
Er zijn veel (11) foto's op of rondom de Mirador gemaakt en opvallend weinig ervoor en erna.
Gemiddeld 1 foto per 6:35 minuten. We hebben net te weinig fototijden om een standaarddeviatie te kunnen uitrekenen. Toch kun je vaststellen dat er een groot gat zit tussen de laatste normale foto (13:54:58) en de eerste noodoproep (16:39). Waarom zijn er geen foto's van dat stuk?
Er zijn een paar mogelijkheden:
1) Wat ik hierboven al aangaf: alle foto's na 508 zijn gewist en de geheugenkaart is gevuld met baggerfoto's zodat de gewiste foto's niet terug te halen zijn.
2) De camera liep vast, bv. omdat deze in 'burst'-modus stond (meer hierover). Maar dan zouden K & L foto's met hun telefoons hebben gemaakt. Voor zover we weten is dat niet gebeurd.
3) Bij de quebrada hebben ze hun camera opgeborgen en zijn ze omgekeerd.
In dat geval hadden ze na een kwartier weer in het bereik van een zendmast moeten komen en dat is uit het onderzoek niet gebleken.
4) Er zijn geen foto's gewist. De camera liep niet vast. En er is iets voorgevallen tussen foto 508 en de eerste noodoproep: (4a) ze zijn aangevallen, (4b) ze werden achtervolgd, (4c) ze werden onwel, (4d) ze kregen een ongeluk, (4e) ze zijn van het pad geraakt, of (4f) ze realiseerden zich dat ze de verkeerde kant op waren gelopen. Deze gebeurtenis moet vóór ca. 14:30 geweest zijn, vanwege de frequentie van de foto's. 2,5 uur zonder foto's past gewoon niet in het schema. En na de eerste quebrada kom je ook niet op een saai stuk waar niks te fotograferen valt.
Kijk eens aan, dan zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
De tijd van 14.30 uur, klopt ook bij mij hier PRECIES ! ( dit vanwege een andere `hobby ` van mij die helaas ook in de `taboe-sfeer ` ligt, ik zal hier niet over uitweiden dus, krijgen we DAT weer ..)
Maar mijnsinziens klopt die tijd EXACT .
helderziend en je kreeg die tijd door? Dat ligt hier inderdaad gevoelig, al vind ik het persoonlijk wel interessantquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
De tijd van 14.30 uur, klopt ook bij mij hier PRECIES ! ( dit vanwege een andere `hobby ` van mij die helaas ook in de `taboe-sfeer ` ligt, ik zal hier niet over uitweiden dus, krijgen we DAT weer ..)
Maar mijnsinziens klopt die tijd EXACT .
we zijn het wel over meer dingen eens, ik heb alleen niet de kennis, van foto-technische soepzooi,quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan zijn we het toch nog ergens over eens
nee, ik werk niet met `vage ` helderziendheid, is niet dat ik het niet geloof, er zijn bizarre dingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
helderziend en je kreeg die tijd door? Dat ligt hier inderdaad gevoelig, al vind ik het persoonlijk wel interessant
2,5 Uur zonder foto's past perfect bij optie 4g. Vanwege de inmiddels verwijderde online routebeschrijving zijn ze op de mirador rechtdoor gelopen. 1,5-2 Uur verder zou je kunnen verwachten dat doorlopen korter zal zijn dan omkeren. De lol is er op dat punt echter wel vanaf als je nog geen open terrein in zicht hebt. Je begint zenuwachtig te worden, krijgt haast, de stemming daalt, misschien onenigheid over de te volgen route en je bent alleen nog maar bezig met de vraag of en hoe je op tijd voor donker thuis komt. Het looptempo moet omhoog. Lolfoto's maken zal het laatste zijn waar je dan nog zin in hebt. Ik vind het dus heel logisch dat er geen foto's meer gemaakt zijn. Zou het juist raar en lichtzinnig vinden als het anders was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
2,5 uur zonder foto's past gewoon niet in het schema. En na de eerste quebrada kom je ook niet op een saai stuk waar niks te fotograferen valt.
Dat is wat ik bedoelde met 4f. Het komt ook overeen met mijn scenario.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
2,5 Uur zonder foto's past perfect bij optie 4g. Vanwege de inmiddels verwijderde online routebeschrijving zijn ze op de mirador rechtdoor gelopen. 1,5-2 Uur verder zou je kunnen verwachten dat doorlopen korter zal zijn dan omkeren. De lol is er op dat punt echter wel vanaf als je nog geen open terrein in zicht hebt. Je begint zenuwachtig te worden, krijgt haast, de stemming daalt, misschien onenigheid over de te volgen route en je bent alleen nog maar bezig met de vraag of en hoe je op tijd voor donker thuis komt. Het looptempo moet omhoog. Lolfoto's maken zal het laatste zijn waar je dan nog zin in hebt. Ik vind het dus heel logisch dat er geen foto's meer gemaakt zijn. Zou het juist raar en lichtzinnig vinden als het anders was.
ik was toen nog niet hier, op die datum, ik heb net dat stuk gelezen van jou,quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met 4f. Het komt ook overeen met mijn scenario.
Maar dan de volgende ochtend. Op max. 3,5 uur loopafstand na de mirador met een hele dag goed weer voor de boeg ga je niet doorlopen maar keer je om. In jouw scenario lopen ze dan toch door. Waarom?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met 4f. Het komt ook overeen met mijn scenario.
Is de heldervoelendheid ook werkzaam als je niet eerst vijf flessen wijn hebt gedronken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
het is wel zo, na decennia lang, met kosmische cyclussen, te maken te hebben
dat je een bepaald soort heldervoelendheid ontwikkelt, en kosmische verbindingen
weet te leggen, met aardse gebeurtenissen. Maar dat gaat automatisch, die ontwikkeling
( en dat maakt mij dan weer anders, dan een ander, maar dat is verder niet `eng `of zo
er zijn er meer, ik ben niet de enige ) vandaar..
ik drink niet, zelden, ik kom niet verder als een half glas wijn,quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Is de heldervoelendheid ook werkzaam als je niet eerst vijf flessen wijn hebt gedronken?
Kosmische cycli, flessen wijn.. Tenzij dit de basis is waarop gespeculeerd wordt, is het erg offtopic..quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Is de heldervoelendheid ook werkzaam als je niet eerst vijf flessen wijn hebt gedronken?
Dat ging over een FOK!ker die in Colombia woontquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik was toen nog niet hier, op die datum, ik heb net dat stuk gelezen van jou,
een paar posts later, schrijf je dan : wordt het niet tijd voor een zoektocht in de bergen van Columbia ?
tja...daar heb je het al, dus...ergens daar vinden we elkaar weer
ooh, wie woont er in Columbia dan ??quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ging over een FOK!ker die in Colombia woont
Vandaar ook niet te snel gevolgtrekkingen maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik was toen nog niet hier, op die datum, ik heb net dat stuk gelezen van jou,
een paar posts later, schrijf je dan : wordt het niet tijd voor een zoektocht in de bergen van Columbia ?
tja...daar heb je het al, dus...ergens daar vinden we elkaar weer
( al loopt mijn scenario, vantevoren ietsje anders ) en die onderzoekers gingen daar ook op af
( maar daar hebben we niks meer van gehoord, we missen dus nogal wat aan informatie )
de flessen wijn, kwamen niet van mij af, Gorraay begon er over netquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kosmische cycli, flessen wijn.. Tenzij dit de basis is waarop gespeculeerd wordt, is het erg offtopic..
Ja ho maar weer. Voordat er nu weer een discussie ontstaat wie er wel of niet aan de neut geweest is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
de flessen wijn, kwamen niet van mij af, Gorraay begon er over net
Meld dat aan degene die dit topic met off-topic onzin overspoelt, zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kosmische cycli, flessen wijn.. Tenzij dit de basis is waarop gespeculeerd wordt, is het erg offtopic..
Dit is ongeveer het idee: ze hadden een lange wandeling en een oncomfortabele nacht achter de rug, en dachten dat ze verderop eerder hulp zouden tegenkomen dan wanneer ze helemaal terug zouden lopen. Ze zijn een klein stukje doorgelopen tot ze helemaal geen energie meer hadden en daar gestrand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef 11en30 het volgende:
Maar dan de volgende ochtend. Op max. 3,5 uur loopafstand na de mirador met een hele dag goed weer voor de boeg ga je niet doorlopen maar keer je om. In jouw scenario lopen ze dan toch door. Waarom?
Ik zie dat ook als een serieuze mogelijkheid.quote:Ik denk zelf aan een combi 4f en 1 aangezien ik van mening ben dat de nachtfoto's niet door K en L gemaakt kunnen zijn. De vraag is daarom niet of maar wanneer (en waar) een derde persoon in het verhaal komt.
Dat was geen val, maar de schreeuw van een kat of een aap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef suddenintuition het volgende:
wanneer, was die ` val ` geweest, die iemand gehoord zou hebben, ik kan
het even niet terug vinden, kan dat ingepast worden in het verhaal ?
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef suddenintuition het volgende:
wanneer, was die ` val ` geweest, die iemand gehoord zou hebben, ik kan
het even niet terug vinden, kan dat ingepast worden in het verhaal ?
Ik weet niet waar je het op baseert dat de 1e foto 466 van 1 april is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De 1e foto op 1 april is 466 (als mijn verhaal klopt). Zou ze dan tussen 15 en 31 maart slechts 66 foto's gemaakt hebben?
Ik denk eerder dat ze aan het begin van de reis met foto 1 begon. 508 foto's in 17 dagen = 30 foto's per dag. Dat komt aardig overeen met het patroon van de foto's die we hebben.
[..]
Bijzonder primitief als iemand daar drie uur voor nodig heeft, maar het kan.
Als je nou eens begint om niet alles voor 100% waar aan te nemen, alleen maar omdat het in jouw O H -verhaal past.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:
okee dan passen we dat niet in het verhaal goed.
Dan de volgende SERIEUZE VRAAG : ( en dan nemen we even dat artikel, van die lapjes huid,
voor 100% waar aan )
* Bij welke misdaad, worden er lapjes huid gebruikt van 8 x 15 cm plus nog wat reepjes van 3 cm breed ?
Bij roofovervallen ? Bij de drugshandel ? In de goud-handel ? Bij moord ?
Bij fraude ? Bij treinovervallen ? Bij pin-automaten overvallen ? Bij handtasjes-roof ? Bij woning-
inbraak ? Bij auto-diefstal ? Scooter-diefstal ? Fiets-diefstal ? Bij verdrinking met opzet ?
Bij ophanging met opzet ? Bij iemand van een hoog gebouw afduwen ? Bij iemand voor de trein duwen ?
of............???
graag serieuze reacties en geen kinderachtige opmerken
geef mij antwoord op die vraag, of beter nog : beantwoord die vraag, voor jezelf, dat kan ook.
als iemand daar een antwoord op weet, dan lees ik het graag
Volg toch eens de discussie in plaats van hier het topic vol te lallen. Als je de discussie had gevolgd zou je niet meer over "reepjes huid" beginnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:
Dan de volgende SERIEUZE VRAAG : ( en dan nemen we even dat artikel, van die lapjes huid,
voor 100% waar aan )
* Bij welke misdaad, worden er lapjes huid gebruikt van 8 x 15 cm plus nog wat reepjes van 3 cm breed ?
Bij fraude ? Bij treinovervallen ? Bij pin-automaten overvallen ? Bij handtasjes-roof ? Bij woning-
inbraak ? Bij auto-diefstal ? Scooter-diefstal ? Fiets-diefstal ? Bij verdrinking met opzet ?
Bij ophanging met opzet ? Bij iemand van een hoog gebouw afduwen ? Bij iemand voor de trein duwen ?
of............???
geef mij antwoord op die vraag, of beter nog : beantwoord die vraag, voor jezelf, dat kan ook.
Het is niet MIJN verhaal Lavenderr,quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je nou eens begint om niet alles voor 100% waar aan te nemen, alleen maar omdat het in jouw O H -verhaal past.
Lieve, lieve, lieve, lieve Lavenderr.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
Als je nou eens begint om niet alles voor 100% waar aan te nemen, alleen maar omdat het in jouw O H -verhaal past.
Dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Rowlf het volgende:
Dit topic is gekaapt door iemand die met een verschrikkelijke tunnelvisie allerlei aannames als waren dit bewezen feiten bij iedereen door de strot probeert te duwen. Heel jammer.
Komt-ie dan:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef suddenintuition het volgende:
Het is niet MIJN verhaal Lavenderr,
Bantwoord de vraag a.u.b neutraal, en eerlijk, niet door naar mijn `bijnaam `te kijken in de linkerbovenhoek, op een manier van, `daar heb je haar weer `
Ik vraag een antwoord, op een NEUTRALE manier, en niet met een `vooroordeel `
en dat is steeds de manier, die velen hier gebruiken, door niet `inhoudelijk ` op een
post te reageren, maar zij reageren op de `bijnaam ` in de linkerbovenhoek.
Dus death lives in the rockhouse ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lieve, lieve, lieve, lieve Lavenderr.
Jij weet toch ook wel dat dat de standaard modus operandi is, hier in [BNW].
Kan iemand hier een dikke streep door zetten want het is onleesbaar en te lang door alle spaties, puntjes en streepjes!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:
voor 100% waar aan )
of............???
Allicht.quote:
Geweldig nummer. Heb het nog ergens op een cassettebandje staan.quote:
Ik ging nog ff checken ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht.
Jaren '80 rap FTW, JWZ
Oh ja, en tevens heb je bij deze een note erbij wegens het aanpassen van mijn post.![]()
Ik heb er een zeldzame MP3 van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Geweldig nummer. Heb het nog ergens op een cassettebandje staan.
Jij kan mijn schriftje helemaal niet checken.quote:
die discussie over die reepjes huid BEGON HIERquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:
Ik mis sommige users hier wel, jezus9, staceysinger, ouder1, en zo nog wel een paar.
Ook na het laatste nieuws nagenoeg niets meer van ze gehoord, jammer.
Daar is een aardige verklaring voor die best aannemelijk klinkt. De moeder van Lisanne had kort daarvoor een ongelukje gehad bij het koken, iets met een hete pan, en had een foto gestuurd waarop ze haar in verband gewikkelde duimen omhoog stak. Het gebaar van Lisanne kan een reactie daarop zijn geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
Hoi, ik volg stilletjes dit forum al een tijdje zonder te posten, maar nu heb ik toch een vraag:
Wat ik altijd heel vreemd heb gevonden is dat Lisanne op de foto zo met beide duimen omhoog staat.
Welk meisje doet dat nou? Ik ken ze niet. Nu ben ik naar aanleiding van een eerdere melding gisteren over ene P. eens op zijn facebook pagina gaan kijken. En wat zie je: alleen maar foto”s met de duim omhoog.
Dit zou ook ondersteunen wat iemand hier een tijdje geleden postte (weet niet meer wie) dat de meiden voor een derde persoon poseren. Daarnaast vind ik haar er erg fris en goedgekamd uitzien voor een klimtocht van bijna 2 uur, dus zouden ze inderdaad met iemand meegereden kunnen zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik P direct verdenk, maar het zou zo’n gebaar kunnen zijn die sommige locals daar gebruiken. Een derde die de foto nam, kan hen zelf gesuggereerd hebben om zo te poseren.
Hier een serieus antwoord:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:
voor 100% waar aan )
Wéér een kloon erbij?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
Hoi, ik volg stilletjes dit forum al een tijdje zonder te posten, maar nu heb ik toch een vraag:
Wat ik altijd heel vreemd heb gevonden is dat Lisanne op de foto zo met beide duimen omhoog staat.
Welk meisje doet dat nou? Ik ken ze niet. Nu ben ik naar aanleiding van een eerdere melding gisteren over ene P. eens op zijn facebook pagina gaan kijken. En wat zie je: alleen maar foto”s met de duim omhoog.
Dit zou ook ondersteunen wat iemand hier een tijdje geleden postte (weet niet meer wie) dat de meiden voor een derde persoon poseren. Daarnaast vind ik haar er erg fris en goedgekamd uitzien voor een klimtocht van bijna 2 uur, dus zouden ze inderdaad met iemand meegereden kunnen zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik P direct verdenk, maar het zou zo’n gebaar kunnen zijn die sommige locals daar gebruiken. Een derde die de foto nam, kan hen zelf gesuggereerd hebben om zo te poseren.
Hou je vast:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 26-10-2014 19:07:57 ]
Shut U P!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:
voor 100% waar aan )
of............???
Neen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:56 schreef 11en30 het volgende:
Zou je al die plaatjes in een spoiler willen zetten? Thx
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
En nooit weer vernamen we iets van MoBlo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al je organen nog?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
IS DIT EEN DREIGEMENT?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nooit weer vernamen we iets van MoBlo.
Heb je al je organen nog?
Maar is er nou sprake van reepjes huid? Ik dacht dat er alleen wat botten waren gevonden. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, hoor..quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Het is niet MIJN verhaal Lavenderr,
Bantwoord de vraag a.u.b neutraal, en eerlijk, niet door naar mijn `bijnaam `te kijken in de linkerbovenhoek, op een manier van, `daar heb je haar weer `
Ik vraag een antwoord, op een NEUTRALE manier, en niet met een `vooroordeel `
en dat is steeds de manier, die velen hier gebruiken, door niet `inhoudelijk ` op een
post te reageren, maar zij reageren op de `bijnaam ` in de linkerbovenhoek.
Maar we zullen wel over haar blijven praten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nooit weer vernamen we iets van MoBlo.
Heb je al je organen nog?
Machtswellustelinge!quote:
Oh, mag dat? Nou, dan ga ik er vanavond ook even goed voor zitten. Je kunt 't zo gek niet bedenken hier, blijkbaar...quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef 11en30 het volgende:
En dan zeiken op sudden die tenminste nog een scenario probeert te bedenken.
Alsof dat per se een goed iets is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef 11en30 het volgende:
En dan zeiken op sudden die tenminste nog een scenario probeert te bedenken.
Mental image....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof dat per se een goed iets is.
Cc moonwalkt het topic uit ...
Ja, je hebt het heel zwaar hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
die discussie over die reepjes huid BEGON HIER
Kloothommel vroeg toen : welk laatste nieuws ?
Marrije antwoordde toen, : over die reepjes huid.
Alweer de zoveelste misser, ik ben er namelijk niet over begonnen !
Alweer een aantoonbaar `vooroordeel ` dus.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:40 schreef APK het volgende:
BNW / [BNW SC] #160 zonder marokko in de afrika cup maar Inso weer thuis!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:54 schreef APK het volgende:
Dat is de Slow chat van BNW, meer geschikt voor off topic posts.
ja botten, van bovenbeen en scheenbeen, en opgerolde stukjes huid, waarvan 1 : 8 x 15 cmquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar is er nou sprake van reepjes huid? Ik dacht dat er alleen wat botten waren gevonden. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, hoor..
nee hoor, niet zwaar...soms wel saaiiiiiiquote:
Nietes. Je hebt weer niet opgelet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:09 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja botten, van bovenbeen en scheenbeen, en opgerolde stukjes huid, waarvan 1 : 8 x 15 cm
en enkele reepjes van 3 cm breed.....Dat is wat er gevonden was
dat antwoord was dus niet het juiste, helaasquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hier een serieus antwoord:
Bij geen enkele misdaad.
ooh, wat stond er dan, ik heb het vertaald met Bingquote:
Lieve Mona;quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:33 schreef Treinhomo het volgende:
Komt-ie dan:
-edit, tel tot 10-
Dat is mijn oordeel, en daar moet u het mee doen.
Wel een beetje bijblijven hè.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:09 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja botten, van bovenbeen en scheenbeen, en opgerolde stukjes huid, waarvan 1 : 8 x 15 cm
en enkele reepjes van 3 cm breed.....Dat is wat er gevonden was
En hiervoor heb je een account aangemaakt, en dit is je eerste post.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
dat is niet, wat ik hier met Bing vertaald kreeg, er stond ook : `en enkele reepjes van 3 cm breedquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef agter het volgende:
[..]
Wel een beetje bijblijven hè.
Er zijn geen reepjes opgerolde huid gevonden. Het was 1 stuk.
Klaag ze aan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:22 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dat is niet, wat ik hier met Bing vertaald kreeg, er stond ook : `en enkele reepjes van 3 cm breed
`nou is 1 stuk van 8 x 15 cm, ook voldoende ` hoorquote:
Ik heb idd het idee dat jij niet zoveel nodig hebt voor je conclusie. Fijn dat je dat met me eens bent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:25 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
`nou is 1 stuk van 8 x 15 cm, ook voldoende ` hoor
die reepjes heb ik niet eens nodig, voor de conclusie
Ik ben geen kloon, dus ik denk dat ik dit dan maar opvat als compliment.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:20 schreef agter het volgende:
[..]
En hiervoor heb je een account aangemaakt, en dit is je eerste post.
Van wie ben jij een kloon?
Welkom op dit roerige topicquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:39 schreef Kokodrill het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, dus ik denk dat ik dit dan maar opvat als compliment.
Domnivoor was trouwens een van de weinigen die mij normaal antwoord gaf : Dank daarvoor.
In dat geval, wees welkom! Hoe meer zielen etc.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:39 schreef Kokodrill het volgende:
[..]
Domnivoor was trouwens een van de weinigen die mij normaal antwoord gaf : Dank daarvoor.
volgens domnivoor zou dat de 1e foto zijn, gemaakt op 1 april, foto nr 466quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het op baseert dat de 1e foto 466 van 1 april is.
En 508 foto's in 17 dagen? Geloof ik niks van. We hebben het over de fotocamera en niet over hun telefoons.
Meiden van die leeftijd lopen niet de hele dag met hun fotocamera rond als ze hun mobieltje al bij zich hebben.
Die fotocamera zullen ze alleen meegenomen hebben in Bocas als ze iets speciaals gingen doen.
66 foto's op de fotocamera + de foto's op hun mobieltje (die we nog niet kennen) lijkt me veel aannemelijker.
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef schuschuho het volgende:
Euh....mijn vraag van vele topics terug was: Kan het dat één van de meiden langs een rots naar beneden is gevallen en daardoor een stuk huid is afgeschaafd? Kan het dat ze op een andere rots is neer gekomen (zwaar gewond) en daar die rots foto's heeft gemaakt? (liggend)
ik had dat ook al geopperd een tijd terug, dat 1 van de meiden gevallen was,quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef schuschuho het volgende:
Euh....mijn vraag van vele topics terug was: Kan het dat één van de meiden langs een rots naar beneden is gevallen en daardoor een stuk huid is afgeschaafd? Kan het dat ze op een andere rots is neer gekomen (zwaar gewond) en daar die rots foto's heeft gemaakt? (liggend)
Nou als er niemand hier in mee gaat zoek ik het wel weer op de andere forums! Volgens mij is de fut eruit hier! Op andere forums zijn de mensen veel meer aan het zoeken naar wat er gebeurd kan zijn. En deze vraag van mij houdt hun ook erg bezig. Maar helaas hier moet ik dus niet zijn voor een normaal antwoord!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik had dat ook al geopperd een tijd terug, dat 1 van de meiden gevallen was,
en dat zo die foto is gemaakt, ter markering, van die rode-zakken-takken
vervolgens flauwe reacties
je hebt helemaal gelijk !! Ik vraag me dus ook wel eens af, WAAROM ik nog hier zit !quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nou als er niemand hier in mee gaat zoek ik het wel weer op de andere forums! Volgens mij is de fut eruit hier! Op andere forums zijn de mensen veel meer aan het zoeken naar wat er gebeurd kan zijn. En deze vraag van mij houdt hun ook erg bezig. Maar helaas hier moet ik dus niet zijn voor een normaal antwoord!
http://mostlymystery.com/quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
ik bedoelde jou niet, ik heb hier steeds last van 3 a 4 personen plus ook nog eens een stuk of 2 moderators die zich niet kunnen gedragen, ik heb er echt ZAT van....quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:30 schreef Lutalo het volgende:
@S en @S Die bewuste rots of plateau foto is vlgs mij geen rots.
De donkere plek rechts komt vh water dat daarin blijft staan, is dus een horizontaal iets, niet verticaal. Dit noem ik geen flauw antwoord of ergens niet in mee willen gaan, maar zo zie ik die foto (nog steeds).
Anders start je toch je eigen forum? Mag je zelf de regels bepalen, en als er behoefte is aan een forum voor 'slimme mensen' en zo'n forum is er niet dan heb je meteen een hit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:33 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik bedoelde jou niet, ik heb hier steeds last van 3 a 4 personen plus ook nog eens een stuk of 2 moderators die zich niet kunnen gedragen, ik heb er echt ZAT van....
en als er dan andere slimmere forums zijn, dan ga ik hier weg.
Het zou geen gek idee zijn ! Maar ik heb geen zin in een eigen forum, idee was goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Anders start je toch je eigen forum? Mag je zelf de regels bepalen, en als er behoefte is aan een forum voor 'slimme mensen' en zo'n forum is er niet dan heb je meteen een hit.
Vond die toelatingstest ook zo absurd moeilijk. Jij ook al?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat de toelatingseisen van slimme fora te hoog gegrepen zijn.
ik denk, dat jij je vergist .quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat de toelatingseisen van slimme fora te hoog gegrepen zijn.
Ik denk dat je dan in no time alleen maar met jezelf aan het praten bent in dat forum.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:37 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Het zou geen gek idee zijn ! Maar ik heb geen zin in een eigen forum, idee was goed
Het zou wel een zeer net forum zijn, 1 onvertogen woord of schelden, en je zou er bij mij acuut
afvliegen, deze maatschappij zit dringend om ÑETTE mensen verlegen, dat is 1 ding wat zeker is
Uiteraard, denk jij dat . Dat, is nu net het probleem .quote:
ook jij, vergist jequote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan in no time alleen maar met jezelf aan het praten bent in dat forum.
Ik switch zo nu en dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef agter het volgende:
Vond die toelatingstest ook zo absurd moeilijk. Jij ook al?
Daarom ben ik nog op fok.
Prove me wrong. Forum installeren is een uurtje werk, zet hem op!quote:
nee, dat kan ik niet, ik ben niet technisch met computers en zoquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Prove me wrong. Forum installeren is een uurtje werk, zet hem op!
Is WebSleuths dan niet slim en net genoeg voor je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:27 schreef suddenintuition het volgende:
Dit is jullie kans !! Grijp hem met beide handen !
Welke andere, nettere, minder onbeschofte forums zijn er nog ?
Waar de mensen SLIMMER zijn ?
Dan ben je zoooo van me af....in 10 minuten
Die afkortingen staan voor ( in een 'hokje') de benamingen van de diverse subfora.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
wat is GC ?? al die afkortingen altijd hier
Welkom hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:39 schreef Kokodrill het volgende:
[..]
zou kunnen, heb wel stukjes gelezen daar pas, enkele maarquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Is WebSleuths dan niet slim en net genoeg voor je?
en van wie is dat dan ? en waarom post je daar niet mee ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
Wil je een forum over de zaak L & K? Een rustig forum zonder scheldpartijen?
Dat is erHet is van iemand die hier ook meepost. (En nee, ik zit daar niet op.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |