In de reeks tot aan 508 kunnen we dat wel uitsluiten (vind ik). Als daar gaten in de nummering hadden gezeten dan hadden we dat wel gehoord.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:10 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat hele gespeculeer over een 3e persoon die zichzelf gewist heeft, is dus een zeepbel?
tenzij, deze huid is `gesneden ` en bij nader inzien n i e t gebruikt kon worden, om welke reden dan ook, en dus verspreidt is met de andere beenderen, om die reden. Alleen al vanwege die lapjes huidquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Dan zou er glycerol aangetroffen moeten worden op de huid. Want donohuid wordt gepreserveerd in 85% glycerol.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
tenzij, deze huid is `gesneden ` en bij nader inzien n i e t gebruikt kon worden, om welke reden dan ook, en dus verspreidt is met de andere beenderen, om die reden. Alleen al vanwege die lapjes huid
kun je dus concluderen dat er misdaad in het spel is, want dat daders dit weggegooid hebben
is naar mijn mening een BLUNDER, vanuit hun standpunt gezien dan ( en voor mij `persoonlijk ` een bewijs van orgaanhandel, kan niet anders )
maar het zal nog wel een hele lange tijd duren, voor dat hun met die `officiele `mededeling komen
van orgaanhandel, maar dat geef niks, ik ga toch gelijk krijgen, dan duurt het maar wat langer, ondertussen vang ik de negatieve kritiek wel op, dat geeft ook niks, ieder mag zijn mening hebben, alleen vind ik wel, dat daarbij niet gescholden hoeft te worden, laat mij, ik laat jullie ook in je waarde.
okee, prima, fijn dan, vertaal zelf dat artikel dan, en verbindt je eigen conclusies eraan !quote:
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:01 schreef Copycat het volgende:
Hoezeer kun je volharden in je eigen idee en daar een heel eigen waarheid omheen bouwen?
ooit! Ooit komt mijn waarheid uit. En zo niet, past dat ook in mijn waarheid.
Dat is ook wat ik steeds bedoel, deze zaak is zo enorm groot, daar hebben ze hier geen idee van,quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..
Dat denk ik niet. Omdat de enige twee die er bij waren, het helaas niet meer kunnen navertellen. Dat maakt het voor de ouders ook extra moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Er is geen einde, happy of niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af of we wel ooit (alles) zullen weten..
dat laatste is niet juist !quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Omdat de enige twee die er bij waren, het helaas niet meer kunnen navertellen. Dat maakt het voor de ouders ook extra moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Er is geen einde, happy of niet.
Maar de fixatie op orgaanhandel is imo echt zo enorm uit de lucht gegrepen en op zoveel fronten al ongeldig verklaard.
Nee, daar wil jij niet aan! Voor jou is het waarheid. Terwijl het te absurd voor woorden is.quote:
ook dat laatste is niet juist !quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar wil jij niet aan! Voor jou is het waarheid. Terwijl het te absurd voor woorden is.
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:11 schreef Copycat het volgende:
Wel! En er hoort geen spatie voor een uitroepteken.
Paar vragen over de orgaanhandel:quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.
We hoeven het niet perse `eens `te zijn.
Waarom is het scenario van orgaanhandel dan aannemelijk? (Sorry, ik heb niet veel teruggelezen, maar me dunkt dat het roven van organen geen sinecure is. Er komt iets meer bij kijken dan iemande de hersens inslaan, organen eruit snijden met een vuile machete en die in een jutezak ofzo meeslepen naar het dichstbijzijnde ziekenhuis, waar ze wel een discrete zij-ingang hebben met een balie en een weegschaal voor dat soort dingen.)quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
schrijfwijzes zijn off-topic en niet relevant. En je maakt een zeer zwakke `overstap ` naar een ander onderwerp.
We hoeven het niet perse `eens `te zijn.
Daar is zoveeeel over te lezen ( en dat heb ik ook ) In ieder geval is er sprake van een wereldwijde verbinding, met elkaar, slachtoffers worden gehaald in het ene gebied, en vervolgens met vliegtuigen en / of helicopters vervoerd naar het andere gebied, om zo weinig mogelijk op te vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef agter het volgende:
[..]
Paar vragen over de orgaanhandel:
Hoeveel mensen zouden erbij betrokken moeten zijn geweest?
Hoe houden ze alles verborgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |