abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145944834
Dank Je wel
pi_145944982
Even nog een off-topic mededeling, maar wel een belangrijke :

Vannacht gaat de klok van 03.00 u----------- naar 02.00 u

niet vergeten FOKKERS hahaha
pi_145945754
Gefeliciteerd vronie
pi_145945893
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste foto's zijn dus vóór de wandeling gemaakt, in de ochtend van 1 april. Er staan geen derden op de foto. ( Pitti: 'Incluso en las fotografías se puede apreciar que no hay ninguna tercera persona') Waarvan zouden ze die vroege ochtend (+/- 17) foto's gemaakt hebben?
Mwah.. ik denk niet dat je "geen derden" moet lezen als "geen mens behalve Kris en Lisanne, de hele dag lang". Derden in het kader van de Pianista Trail, denk ik. Een straatbeeld of landschap met voorbijgangers zal wel niet meetellen.

EDIT: Ik zie het nu pas (haal het Spaans nu pas door Google), maar haar uitspraak is sterker: 'Even in the pictures you can see that there is no third person'
Wel een verschil: niet zien dat er een 3e persoon is, of zien dat er geen 3e persoon is. Het ziet er niet naar uit, dat die er wel is, maar waarom houdt mevrouw P. zich niet gewoon bij de feiten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Mee eens.

[..]

Waaruit blijkt dat?
We hebben foto 493 van vóór de Mirador en 505 van na de Mirador. Daartussen zitten 11 foto's (van de Canon): 2 van Lisanne op de Mirador, en 9 andere die op of vlakbij de Mirador gemaakt zijn. Hoe weet je dat Kris daar niet op staat?
Ik ging er vanuit dat daar geen foto's meer tussen stonden. Had dus niet naar de nummers gekeken. Zijn die trouwens alleen maar niet publiek gemaakt, of is bekend dat ze niet op de SD-kaart stonden? Tja, negen foto's wissen, terwijl je op pad bent. Het is niet mijn stijl. Misschien een mislukt 360 graden-panorama? Voer voor scenaristen (de onbekende derde).

[ Bericht 7% gewijzigd door JustinCase op 26-10-2014 01:11:43 ]
pi_145946217
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:53 schreef schuschuho het volgende:
Gefeliciteerd vronie
Dank je wel.
Het zal morgen (straks wel verwijderd worden door Lavenderr)
pi_145946246
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:06 schreef vronie het volgende:

[..]

Dank je wel.
????
  zondag 26 oktober 2014 @ 01:19:17 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145946519
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:57 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Mwah.. ik denk niet dat je "geen derden" moet lezen als "geen mens behalve Kris en Lisanne, de hele dag lang". Derden in het kader van de Pianista Trail, denk ik. Een straatbeeld of landschap met voorbijgangers zal wel niet meetellen.
Inderdaad.
quote:
EDIT: Ik zie het nu pas (haal het Spaans nu pas door Google), maar haar uitspraak is sterker: 'Even in the pictures you can see that there is no third person'
Wel een verschil: niet zien dat er een 3e persoon is, of zien dat er geen 3e persoon is. Het ziet er niet naar uit, dat die er wel is, maar waarom houdt mevrouw P. zich niet gewoon bij de feiten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
quote:
Ik ging er vanuit dat daar geen foto's meer tussen stonden. Had dus niet naar de nummers gekeken. Zijn die trouwens alleen maar niet publiek gemaakt, of is bekend dat ze niet op de SD-kaart stonden? Tja, negen foto's wissen, terwijl je op pad bent. Het is niet mijn stijl. Misschien een mislukt 360 graden-panorama? Voer voor scenaristen (de onbekende derde).
Wat bij ons bekend is, is dat er 133 Canon-foto's in het NFI-rapport genoemd worden. Daarvan hebben wij er 9. Er is niets gezegd over of er foto's gewist zijn.
Misschien een mislukt 360 graden-panorama ja. De panorama-foto is sowieso mislukt want daarvoor moet je de belichting handmatig instellen. Als je dat automatisch doet krijg je dit:
SPOILER
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145946779
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef suddenintuition het volgende:
Even nog een off-topic mededeling, maar wel een belangrijke :

Vannacht gaat de klok van 03.00 u----------- naar 02.00 u

niet vergeten FOKKERS hahaha
Dankjewel....ik `zou` het bijnnnnnnnnnnnaaa v e r g e t e n...

Hahaha ;(
pi_145946835
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef schuschuho het volgende:

[..]

????
Volgens de algemene voorwaarden
En mag hier je niemand feliciteren(of een hart onder de riem steken het moet over dit topic gaan)
pi_145946848
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dankjewel....ik `zou` het bijnnnnnnnnnnnaaa v e r g e t e n...

Hahaha ;(
jaaaa, is maar goed, dat ze dit soort grappen altijd doen van zaterdag op zondag,
het kan anders in 1 dag een hele economie om zeep hellepe
pi_145946891
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 01:35 schreef suddenintuition het volgende:
jaaaa, is maar goed, dat ze dit soort grappen altijd doen van zaterdag op zondag,
Nico Dijkshoorn, ben jij het ?
  zondag 26 oktober 2014 @ 01:40:07 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_145946943
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:35 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

BNW / [BNW SC] #160 zonder marokko in de afrika cup maar Inso weer thuis!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 26 oktober 2014 @ 01:54:02 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_145947232
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:50 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

??? die snap ik nie
Dat is de Slow chat van BNW, meer geschikt voor off topic posts.
pi_145947338
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is de Slow chat van BNW, meer geschikt voor off topic posts.
het ging alleen maar even over de klok terugzetten hoor, je begint weer te katten tegen mij,
dit is niet de eerste keer, ik ben al weg, ik heb geeeen zin in jou deze nacht !
  zondag 26 oktober 2014 @ 02:00:44 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_145947349
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:59 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

het ging alleen maar even over de klok terugzetten hoor, je begint weer te katten tegen mij,
dit is niet de eerste keer, ik ben al weg, ik heb geeeen zin in jou deze nacht !
Mooi, houden zo ^O^
pi_145947529
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Wat bij ons bekend is, is dat er 133 Canon-foto's in het NFI-rapport genoemd worden. Daarvan hebben wij er 9. Er is niets gezegd over of er foto's gewist zijn.
Dat hele gespeculeer over een 3e persoon die zichzelf gewist heeft, is dus een zeepbel?
quote:
Misschien een mislukt 360 graden-panorama ja. De panorama-foto is sowieso mislukt want daarvoor moet je de belichting handmatig instellen. Als je dat automatisch doet krijg je dit:
SPOILER
Die camera heeft een panorama-instelling (auto-stitch). Misschien wordt de belichting dan wel vastgezet. Maar dan kun je nog verschillen krijgen, door zonlicht op de lens. Bij mijn smartphone gaat het ook niet goed. En als een camera geen gyro- en g-sensor heeft, blijft het sowieso behelpen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 02:24:52 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145947776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef agter het volgende:
Hoe komt iedereen bij 'reepjes huid'?
Het is, dacht ik, een stuk van soms 15 cm en soms 2 cm breed.
Zoiets vroeg ik mij de 21e ook af.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:01 schreef Marrije het volgende:
Stukken huid?
1 reepje huid toch?
En daar kwam dit antwoord op en is door niemand gecorrigeerd dacht ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:10 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

1 stuk van 8 x 15 heb ik begrepen, en een paar reepjes van 3 cm breed
met gaatjes erin....
en zulke stukken huid, worden ALLEEN maar gebruikt voor transplantatie-doeleinden
zoals 11en30 daarstraks GOED opmerkte
Dus de daders hebben ook nog een BLUNDER gemaakt, van heb ik jou daar, om dergelijke
stukken huid, bij de verspreidde resten te doen ! Ik weet dan genoeg, want ik heb ooit in een mortuarium gewerkt, als wij een donor hadden voor huidtransplantatie, dan kwamen ze vanuit
( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar ons mortuarium, om zelf die huid eraf te halen, dus ik weet hoe dat gaat, ik heb dat gezien, vandaar.
Misschien dat daardoor verwarring is ontstaan? Wishful thinking van sudden.
  zondag 26 oktober 2014 @ 02:32:28 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145948690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat stond ook in een andere tekst. Of deze, maar dan is die gewijzigd.

Dat kan ook heel goed. Misschien ook dat daar het woord reepje vandaan kwam.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 10:13:16 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_145951301
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:06 schreef vronie het volgende:

[..]

Dank je wel.
Gefeliciteerd !
..en verdere felicitaties in het topic wat APK al linkte BNW / [BNW SC] #160 zonder marokko in de afrika cup maar Inso weer thuis!
pi_145951730
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 02:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zoiets vroeg ik mij de 21e ook af.

[..]

En daar kwam dit antwoord op en is door niemand gecorrigeerd dacht ik.

[..]

Misschien dat daardoor verwarring is ontstaan? Wishful thinking van sudden.
nee, geen wishful thinking van sudden !
De link is geplaatst door Pipo_deC, in # 127, pagina 2, om 18.27u
( ik doe zelf altijd vertalen met Bing )
er staat duidelijk, dat er een stuk huid was van 8 x 15, en een paar reepjes van 3 cm breed.
en dan staat er even verderop, dat er zwarte puntjes op zaten en gaten
( dergelijke lapjes huid, weet ik, worden met gaatjes geperforeerd, om op brandwonden
te leggen van slachtoffers, logisch dat op de plek van de gaten, of gaatjes dan zwarte kleur
ontstaat ) alleen deze lapjes huid hadden normaal gesproken in de natuur allang weggerot moeten zijn, maar die waren volgens hem gekoeld bewaard geweest, begrijp ik er uit, in het donker bij lage temperaturen) Dan zeg ik, een koelkast, maar dat is mijn conclusie, omdat dat volgens mij niet anders kan. Dergelijke afmetingen, moeten ook `gesneden ` zijn, die krijg je niet zomaar.
natuurlijk. Verder verteld hij dat de beenderen plus merg nog in een te goede staat waren
en niet `begraven ` waren geweest. Dit is wat ik eruit heb kunnen halen.
Maar misschien dat iemand anders, het beter kan vertalen
Je moet in een mortuarium gewerkt hebben, om te weten dat overleden mensen, soms huid-donor
zijn, dan komen ze ( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar een mortuarium toe, en halen
dergelijke reepjes of lapjes huid van het bovenbeen of onderbeen af ( ligt eraan hoeveel ze op dat moment nodig hebben ) dit deden ze destijds met een soort van kaasschaaf, zullen we maar zeggen
vervolgens halen ze zo `n lapje huid dan door een `perforatie-machientje, waardoor je zo `n
lapje huid `kan `uittrekken ` als het ware, en die kunnen dan gelegd worden op een brandwond van een slachtoffer, men kan dan op deze manier met een lapje van 8 x 15 een VEEL groter oppervlakte
bereiken. Als vervolgens het slachtoffer dan gaat genezen, dan worden deze lapjes `afgestoten `
door het lichaam en daar zit dan de `nieuwe eigen huid ` onder. Begrijp je ?
Vandaar dat ik zei, dat dergelijke lapjes huid alleen maar gevonden kunnen worden, wanneer er `een plan ` bestond ( van de daders ) voor transplantatie-doeleinden, maar dat is de conclusie, die ik eraan verbindt, dat laatste staat niet in het artikel, want dan moeten ze ook zeggen, dat er sprake is van `orgaanhandel `snap je ?...En dat zullen ze nog niet doen, zover is het nog niet. Dus deze conclusie is voor mijn rekening, begrijp je, want 1 en 1 = 2. Jammer dat Ouder1 hier niet is, want zij
zou dat volgens mijn gok, ook weten denk ik. Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb uitgelegd, dergelijke informatie, is misschien wel te krijgen op een brandwondenwebsite denk ik, het is ook wel eens op tv geweest, dat ze dit lieten zien met die lapjes huid.
pi_145951948
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:44 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

er staat duidelijk, dat er een stuk huid was van 8 x 15, en een paar reepjes van 3 cm breed.
( dergelijke lapjes huid, weet ik, worden met gaatjes geperforeerd, om op brandwonden
te leggen van slachtoffers, logisch dat op de plek van de gaten, of gaatjes dan zwarte kleur
ontstaat ) alleen deze lapjes huid hadden normaal gesproken in de natuur allang weggerot moeten zijn, maar die waren volgens hem gekoeld bewaard geweest, begrijp ik er uit, in het donker bij lage temperaturen) Dan zeg ik, een koelkast, maar dat is mijn conclusie, omdat dat volgens mij niet anders kan. Dergelijke afmetingen, moeten ook `gesneden ` zijn, die krijg je niet zomaar.
natuurlijk. Verder verteld hij dat de beenderen plus merg nog in een te goede staat waren
Je moet in een mortuarium gewerkt hebben, om te weten dat overleden mensen, soms huid-donor
zijn, dan komen ze ( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar een mortuarium toe, en halen
dergelijke reepjes of lapjes huid van het bovenbeen of onderbeen af ( ligt eraan hoeveel ze op dat moment nodig hebben ) dit deden ze destijds met een soort van kaasschaaf, zullen we maar zeggen
vervolgens halen ze zo `n lapje huid dan door een `perforatie-machientje, waardoor je zo `n
lapje huid `kan `uittrekken ` als het ware, en die kunnen dan gelegd worden op een brandwond van een slachtoffer, men kan dan op deze manier met een lapje van 8 x 15 een VEEL groter oppervlakte
bereiken. Als vervolgens het slachtoffer dan gaat genezen, dan worden deze lapjes `afgestoten `
Vandaar dat ik zei, dat dergelijke lapjes huid alleen maar gevonden kunnen worden, wanneer er `een plan ` bestond ( van de daders ) voor transplantatie-doeleinden, maar dat is de conclusie, die ik eraan verbindt, dat laatste staat niet in het artikel, want dan moeten ze ook zeggen, dat er sprake is van `orgaanhandel `snap je ?...En dat zullen ze nog niet doen, zover is het nog niet. Dus deze conclusie is voor mijn rekening, begrijp je, want 1 en 1 = 2. Jammer dat Ouder1 hier niet is, want zij
zou dat volgens mijn gok, ook weten denk ik. Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb uitgelegd, dergelijke informatie, is misschien wel te krijgen op een brandwondenwebsite denk ik, het is ook wel eens op tv geweest, dat ze dit lieten zien met die lapjes huid.
Huid wat geprepareerd wordt voor transplantatie voor brandwonden heeft geen 'gewone' gaatjes.
Er wordt, als het ware, een gaasje van gemaakt.

En dit komt, in mijn ogen, niet overeen met kleine zwart gekleurde gaatjes.
Ik denk dus dat het wat anders is.
Overigens is het gebruik van donohuid zeldzaam.
(http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huidtransplantatie)
Bij grotere oppervlakten wordt de voorkeur gegeven aan het kweken van 'eigen' huid.

[ Bericht 0% gewijzigd door agter op 26-10-2014 11:02:17 ]
Make my day!
pi_145952056
Wanneer die huidlapjes TE LANG bewaard zijn gebleven, dan wel

Je moet je voorstellen het volgende,
vlees in de koelkast, wat TE LANG in de koelkast staat, gaat ook rotten op den duur
alleen duurt het veel langer, die gaatjes in dit geval, waren al behoorlijk verkleurd
Zou die huid in de natuur gelegen hebben, dan was het al na 3 tot 7 dagen `weg `
geweest. Jammer dat daar geen foto van was, toen ze het vonden. Het kan ook dat het om
`gewone `lapjes huid ging ( niet voor brandwonden dus, gewoon voor transplantatie )
In elk geval komen dit soort lapjes natuurlijk niet voor, bij een dijbeen en scheenbeen, als je die vindt, dat is onmogelijk, voor mij al een bewijs dat er sowieso derden in het spel moeten zijn geweest, vanaf welk moment dan ook...
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:05:30 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145952112
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:44 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Ok dit is de link: http://laestrella.com.pa/(...)-dutch-girl/23814594

Wat ik begrijp is dat het 1 lap huid is met verschillende afmetingen.
quote:
He extended the evidence on his work table and realized that the tissue was not even. Some parts were wider and measured 8 to 15 centimeters. Other parts in turn, measured only 3 centimeters. Later on, he would identify which part of the body this tissue covered and to whom it belonged.
Dus 1 tissue, 1 vel. Met verschillende afmetingen op verschillende delen van de lap.
pi_145952135
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:02 schreef suddenintuition het volgende:
Wanneer die huidlapjes TE LANG bewaard zijn gebleven, dan wel

Je moet je voorstellen het volgende,
vlees in de koelkast, wat TE LANG in de koelkast staat, gaat ook rotten op den duur
alleen duurt het veel langer, die gaatjes in dit geval, waren al behoorlijk verkleurd
Zou die huid in de natuur gelegen hebben, dan was het al na 3 tot 7 dagen `weg `
geweest.
Dan zou er glycerol aangetroffen moeten worden op de huid. Want donorhuid wordt gepreserveerd in 85% glycerol.
Tevens bestaat er (in elk geval in NL) geen wachtlijst voor donorhuid.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')