abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:10:47 #101
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145939393
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:01 schreef agter het volgende:

[..]

Dus ėėn stuk, en geen reepjes huid?
Ook de titel van het artikel wijst op één stuk: Forense analiza trozo de piel de una de las chicas perdidas - trozo, niet trozos.

Na het reinigen / losmaken van de vondst "lijkt" het een stuk huid van ongeveer 30 cm: Poco a poco, desdobla el cuerpo alargado, de aproximadamente treinta centímetros, que parece un trozo de piel.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145939470
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Een stuk met rode/zwarte vlekjes en gaatjes en bedekt met stof/zand?
Ja, zo las ik het ook.
Maar ik zie nu al in verschillende posts dat mensen het over 'reepjes huid' hebben. En dat is volgens mij niet correct.
Make my day!
pi_145939515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ook de titel van het artikel wijst op één stuk: Forense analiza trozo de piel de una de las chicas perdidas - trozo, niet trozos.

Na het reinigen van de vondst "lijkt" het een stuk huid van ongeveer 30 cm: Poco a poco, desdobla el cuerpo alargado, de aproximadamente treinta centímetros, que parece un trozo de piel.
Dank hiervoor! Een stuk dus.
Make my day!
pi_145939524
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, zo las ik het ook.
Maar ik zie nu al in verschillende posts dat mensen het over 'reepjes huid' hebben. En dat is volgens mij niet correct.
Nee en gekruld haal ik ook niet uit de tekst.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:14:55 #105
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145939609
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:01 schreef agter het volgende:

Dus ėėn stuk, en geen reepjes huid?
Ja, dat schrijf ik toch? ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef agter het volgende:

De fantasie sloeg op hol toen jij Buffalo Bill erbij haalde :+
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145939691
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

Die gaatjes deden het hem.. Lol.
Make my day!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:17:23 #107
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145939704
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

In het kader van onze actie tegen laster en smaad kunnen we misschien beter schrijven "Buffalo Bill". :D
pi_145939782
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Gorraay het volgende:

[..]

In het kader van onze actie tegen laster en smaad kunnen we misschien beter schrijven "Buffalo Bill". :D
:D
pi_145939837
Henry Samudio P heeft wel een fraaie facebook pagina! (en een rode auto)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2014 22:29:55 ]
pi_145939941
Henry Samudio P heeft wel een fraaie facebook pagina! (en een rode auto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2014 22:30:12 ]
pi_145939978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef schuschuho het volgende:
Henry Samudio P. heeft wel een fraaie facebook pagina! (en een rode auto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps,sorry.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2014 22:30:34 ]
pi_145940009
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Nee en gekruld haal ik ook niet uit de tekst.
Dat stond ook in een andere tekst. Of deze, maar dan is die gewijzigd.

Het artikel in La Estrella staat bol van de kritiek op P, o.a. m.b.t. deze vondst: dat er niet bij gezegd was waar het gevonden is bijvoorbeeld. Tussen de regels door hoor je ze bijna hardop vragen of madam het opzettelijk doet.
La Estrella lijkt ook niet aan hoor en wederhoor te doen: wel een criminoloog aan het woord laten, maar niet P. zelf. En hoe komt de krant aan het nieuwtje van die vondst? Getipt door de onderzoeker? Ik zie ook nergens dat ze moeite doen om er zelf achter te komen waar, hoe, en door wie de resten van het been gevonden zijn. Het gaat ze zo te zien vooral om P..
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Buffalo B.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2014 22:31:33 ]
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:28:46 #113
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145940158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Domnivoor het volgende:
Wat doet een Canon met de nummering van nieuwe foto's als je een paar foto's hebt gewist?
1) Wordt er doorgenummerd alsof er niets gewist is?
2) Of wordt er doorgenummerd vanaf de laatste foto die niet gewist is?
Dat ligt er helemaal aan, of je voor de optie "Continuous" kiest, waarbij ook bij een nieuwe geheugenkaart verder wordt geteld...

Of dat je "Auto reset" selecteert, waar bij het invoeren van een leeggehaalde geheugenkaart weer op 0 wordt begonnen.

Eigenlijk is dit best een cruciale gedachtengang. Van de beelden van de rugzak, kun je niet aan het uiterlijk van de SANDISK geheugenkaart zien, of het een normale SD is, of een ULTRA geschikt voor het wegschrijven van video.

Ik neig ernaar om in te schatten, dat Lisanne gewoon een standaard kaart van 2 GB had genomen.. voordelig qua prijs... daar kunnen zo'n 200 foto's op, waarna ook je accu leeg is.

Dat betekent dus, 2x 200 foto's ervan afgehaald, 001 t/m 400, in archieven 100 en 101.

En dan voor deze reis, met een schone geheugenkaart begonnen, op foto nummer 400 of meer, in archief 102.... en dat betekent ook, dat met de laatste zwarte foto ook de kaart wel vol zal zijn geweest...

Wat weer vragen oproept, of het schieten van allemaal die nachtfoto's niet ook een primitieve manier is om verwijderde foto's uit het geheugen te bannen.
pi_145940207
Het raadsel van de bruine/ blauwe schoen lijkt trouwens opgelost: blauw geweest en bruin gemaakt. En dat bruine is er weer af gegaan. Op Websleuths zag ik net, dat iemand heel goed naar de rand/kraag gekeken had, van de bruine schoenen die Kris aan heeft op de foto's. En daar zie je inderdaad de bovenrand blauw doorschemeren.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:36:20 #115
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145940471
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef JustinCase het volgende:

[..]

La Estrella lijkt ook niet aan hoor en wederhoor te doen: wel een criminoloog aan het woord laten, maar niet P. zelf. En hoe komt de krant aan het nieuwtje van die vondst? Getipt door de onderzoeker? Ik zie ook nergens dat ze moeite doen om er zelf achter te komen waar, hoe, en door wie de resten van het been gevonden zijn. Het gaat ze zo te zien vooral om P..

De autoriteit van die meneer Calderón berust voorlopig alleen op het feit dat hij door Adelita Coriat aan het woord wordt gelaten. Ik kan geen enkele publicatie of functie van de man ontdekken. Is een criminoloog trouwens niet iets anders dan een forensisch expert?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:38:08 #116
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145940544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef JustinCase het volgende:
Het raadsel van de bruine/ blauwe schoen lijkt trouwens opgelost: blauw geweest en bruin gemaakt. En dat bruine is er weer af gegaan. Op Websleuths zag ik net, dat iemand heel goed naar de rand/kraag gekeken had, van de bruine schoenen die Kris aan heeft op de foto's. En daar zie je inderdaad de bovenrand blauw doorschemeren.
Lijkt me OP-waardig.
pi_145941450
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan, of je voor de optie "Continuous" kiest, waarbij ook bij een nieuwe geheugenkaart verder wordt geteld...

Of dat je "Auto reset" selecteert, waar bij het invoeren van een leeggehaalde geheugenkaart weer op 0 wordt begonnen.

Eigenlijk is dit best een cruciale gedachtengang. Van de beelden van de rugzak, kun je niet aan het uiterlijk van de SANDISK geheugenkaart zien, of het een normale SD is, of een ULTRA geschikt voor het wegschrijven van video.

Ik neig ernaar om in te schatten, dat Lisanne gewoon een standaard kaart van 2 GB had genomen.. voordelig qua prijs... daar kunnen zo'n 200 foto's op, waarna ook je accu leeg is.

Dat betekent dus, 2x 200 foto's ervan afgehaald, 001 t/m 400, in archieven 100 en 101.

En dan voor deze reis, met een schone geheugenkaart begonnen, op foto nummer 400 of meer, in archief 102.... en dat betekent ook, dat met de laatste zwarte foto ook de kaart wel vol zal zijn geweest...
Op reis gaan voor weken (maanden?), en dan maar een kaartje van 2 GB in je camera? Van minder dan 4 zie ik ze allang niet meer in de winkel. Voor thuis kan ik me jouw redenatie nog voorstellen, dan zet je alles op de computer. En dan een extra kaartje gekocht voor de reis naar Panama. Maar waarom dan niet meteen dat nieuwe kaartje (van 16 of meer) erin. Bovendien, de camera kwam uit in 2012 of 2013, toen waren kaartjes van 2 GB niet gebruikelijk meer.
quote:
Wat weer vragen oproept, of het schieten van allemaal die nachtfoto's niet ook een primitieve manier is om verwijderde foto's uit het geheugen te bannen.
Tja.. als veel mensen denken dat overschrijven met een stuk of wat foto's al genoeg is (ruim meer dan je gewist hebt), dan maakt het niet zoveel uit of de kaart 2 of meer GB is. En toen het bijna vol was, nog even een paar met flits, om de nabestaanden voor een raadsel te zetten? Niet allemaal, want die batterij moet het natuurlijk wel volhouden, tot het kaartje vol is. Maar ik blijf het een rare verklaring vinden. Iemand schiet dat hele kaartje vol, die weet dus dat flash geheugen anders beheerd wordt dan bijv. een harde schijf. Hoeveel % van de mensen weet dat? Nou ja, voor de zekerheid volmaken, het kan.

Nog wat over dat camera-gebruik:
1 De foto van Kris op de Mirador, lijkt met een telefoon genomen te zijn. Kan zijn, dat Kris die graag wilde appen of zo, dus niks vreemds aan. Maar waarom dan in plaats van een foto met de Powershot, en niet beide? Ze waren al bezig met die camera. Dan ligt het voor de hand om elkaar te fotograferen op die top. En een fotootje extra met de telefoon, voor het appen. Ik zou een kaartlezertje meenemen van een tientje, maar ik ben die meiden niet.
Maar goed, er is dus schijnbaar geen foto van Kris gemaakt met de Canon, op de Mirador. En daarna een hele tijd geen foto met dat toestel. Kan de oorzaak niet gewoon in die camera liggen? Dat die een probleem had?

2 De foto van die ingesleten(?) steen, met eventueel een ring van Lisanne. Als dat inderdaad haar ring is, dan heeft ze misschien gevoeld/gehoord dat het ding viel, en de foto gemaakt om 'm terug te vinden. Om de ring goed op de foto te krijgen, als je 'm al ziet liggen, ga je dichterbij met de camera.
2A: De foto (542?) past (met ring, en toch zo'n foto) ook in de psychopaten-theorie. Dat die gek wil dat er iemand die steen herkent, en daar een ring in een spleet geklemd heeft (anders spoelt 'ie weg). De papiertjes en de tak waaien sowieso weg, dus ik geef er niet veel voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door JustinCase op 25-10-2014 23:12:35 ]
pi_145941617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Lijkt me OP-waardig.
http://www.websleuths.com(...)1127192#post11127192

Dit is de post waarin ik het zag. Als reactie, maar dat zie je wel. Wat je niet te zien krijgt, zijn de attachments, of je moet een account hebben op WS. Maar het zijn foto's die hier wel bekend zijn.
pi_145942033
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:36 schreef Gorraay het volgende:

[..]

De autoriteit van die meneer Calderón berust voorlopig alleen op het feit dat hij door Adelita Coriat aan het woord wordt gelaten. Ik kan geen enkele publicatie of functie van de man ontdekken. Is een criminoloog trouwens niet iets anders dan een forensisch expert?
Ja, dat is zeker iets anders. Maar een criminoloog kan wel zich op dat soort zaken toeleggen.
Misschien is het in werkelijkheid wel een forensisch expert, en is het dus een taalkwestie. Of zelfs een misdaadjournalist. Ik zie ook fiscalist, tax (belasting), als het gaat om een hoge pief bij de Panamese justitie. Maar dat is Google-vertaald.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:32:45 #120
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145942578
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:36 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik kan ook geen publicaties van hem vinden maar je komt zijn naam ook tegen in artikelen over andere zaken bv. deze en deze.
En dat tweede artikel is weer van Coriat zie ik nu :')
pi_145943901
H I E P H I E P H O E R AAAAAAAA !!! T `is nu 00.00 u
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:03:49 #122
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145943972
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Perico het volgende:

[..]

De 1e foto op 1 april is 466 (als mijn verhaal klopt). Zou ze dan tussen 15 en 31 maart slechts 66 foto's gemaakt hebben?
Ik denk eerder dat ze aan het begin van de reis met foto 1 begon. 508 foto's in 17 dagen = 30 foto's per dag. Dat komt aardig overeen met het patroon van de foto's die we hebben.
quote:
Bijzonder primitief als iemand daar drie uur voor nodig heeft, maar het kan.
pi_145944246
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:02 schreef suddenintuition het volgende:
H I E P H I E P H O E R AAAAAAAA !!! T `is nu 00.00 u
Dank je wel
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:16:46 #124
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145944485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:02 schreef JustinCase het volgende:

Tja.. als veel mensen denken dat overschrijven met een stuk of wat foto's al genoeg is (ruim meer dan je gewist hebt), dan maakt het niet zoveel uit of de kaart 2 of meer GB is. En toen het bijna vol was, nog even een paar met flits, om de nabestaanden voor een raadsel te zetten? Niet allemaal, want die batterij moet het natuurlijk wel volhouden, tot het kaartje vol is. Maar ik blijf het een rare verklaring vinden. Iemand schiet dat hele kaartje vol, die weet dus dat flash geheugen anders beheerd wordt dan bijv. een harde schijf. Hoeveel % van de mensen weet dat? Nou ja, voor de zekerheid volmaken, het kan.
Mee eens.
quote:
Nog wat over dat camera-gebruik:
1 De foto van Kris op de Mirador, lijkt met een telefoon genomen te zijn. Kan zijn, dat Kris die graag wilde appen of zo, dus niks vreemds aan. Maar waarom dan in plaats van een foto met de Powershot, en niet beide? Ze waren al bezig met die camera. Dan ligt het voor de hand om elkaar te fotograferen op die top. En een fotootje extra met de telefoon, voor het appen. Ik zou een kaartlezertje meenemen van een tientje, maar ik ben die meiden niet.
Maar goed, er is dus schijnbaar geen foto van Kris gemaakt met de Canon, op de Mirador.
Waaruit blijkt dat?
We hebben foto 493 van vóór de Mirador en 505 van na de Mirador. Daartussen zitten 11 foto's (van de Canon): 2 van Lisanne op de Mirador, en 9 andere die op of vlakbij de Mirador gemaakt zijn. Hoe weet je dat Kris daar niet op staat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 26-10-2014 00:27:56 ]
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:18:09 #125
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145944542
Gefeliciteerd vronie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties