abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:56:21 #201
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145958637
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef 11en30 het volgende:

Maar dan de volgende ochtend. Op max. 3,5 uur loopafstand na de mirador met een hele dag goed weer voor de boeg ga je niet doorlopen maar keer je om. In jouw scenario lopen ze dan toch door. Waarom?
Dit is ongeveer het idee: ze hadden een lange wandeling en een oncomfortabele nacht achter de rug, en dachten dat ze verderop eerder hulp zouden tegenkomen dan wanneer ze helemaal terug zouden lopen. Ze zijn een klein stukje doorgelopen tot ze helemaal geen energie meer hadden en daar gestrand.

quote:
Ik denk zelf aan een combi 4f en 1 aangezien ik van mening ben dat de nachtfoto's niet door K en L gemaakt kunnen zijn. De vraag is daarom niet of maar wanneer (en waar) een derde persoon in het verhaal komt.
Ik zie dat ook als een serieuze mogelijkheid.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145958880
ja, denk ik ook, niet `of ` maar waar en wanneer, er derden in het verhaal komen
( dergelijke lui, zijn nooit alleen )

ik denk dus, om en nabij 14.28 / 14.29 u op 1 april
( en dan denk ik dus ook aan een bepaalde planning, hoeft niet, maar kan heel goed )
pi_145959258
wanneer, was die ` val ` geweest, die iemand gehoord zou hebben, ik kan
het even niet terug vinden, kan dat ingepast worden in het verhaal ?
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:16:51 #204
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145959393
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef suddenintuition het volgende:
Dat was geen val, maar de schreeuw van een kat of een aap.
  zondag 26 oktober 2014 @ 17:18:57 #205
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145963269
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef suddenintuition het volgende:
Nee.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145964834
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:03 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De 1e foto op 1 april is 466 (als mijn verhaal klopt). Zou ze dan tussen 15 en 31 maart slechts 66 foto's gemaakt hebben?
Ik denk eerder dat ze aan het begin van de reis met foto 1 begon. 508 foto's in 17 dagen = 30 foto's per dag. Dat komt aardig overeen met het patroon van de foto's die we hebben.

[..]

Bijzonder primitief als iemand daar drie uur voor nodig heeft, maar het kan.
Ik weet niet waar je het op baseert dat de 1e foto 466 van 1 april is.
En 508 foto's in 17 dagen? Geloof ik niks van. We hebben het over de fotocamera en niet over hun telefoons.
Meiden van die leeftijd lopen niet de hele dag met hun fotocamera rond als ze hun mobieltje al bij zich hebben.
Die fotocamera zullen ze alleen meegenomen hebben in Bocas als ze iets speciaals gingen doen.

66 foto's op de fotocamera + de foto's op hun mobieltje (die we nog niet kennen) lijkt me veel aannemelijker.
pi_145965547
okee dan passen we dat niet in het verhaal goed.

Dan de volgende SERIEUZE VRAAG : ( en dan nemen we even dat artikel, van die lapjes huid,
voor 100% waar aan )

* Bij welke misdaad, worden er lapjes huid gebruikt van 8 x 15 cm plus nog wat reepjes van 3 cm breed ?

Bij roofovervallen ? Bij de drugshandel ? In de goud-handel ? Bij moord ?
Bij fraude ? Bij treinovervallen ? Bij pin-automaten overvallen ? Bij handtasjes-roof ? Bij woning-
inbraak ? Bij auto-diefstal ? Scooter-diefstal ? Fiets-diefstal ? Bij verdrinking met opzet ?
Bij ophanging met opzet ? Bij iemand van een hoog gebouw afduwen ? Bij iemand voor de trein duwen ?
of............???

graag serieuze reacties en geen kinderachtige opmerken
geef mij antwoord op die vraag, of beter nog : beantwoord die vraag, voor jezelf, dat kan ook.
als iemand daar een antwoord op weet, dan lees ik het graag
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 18:23:02 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_145965689
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef suddenintuition het volgende:

Dan de volgende SERIEUZE VRAAG : ( en dan nemen we even dat artikel, van die lapjes huid,
voor 100% waar aan )

* Bij welke misdaad, worden er lapjes huid gebruikt van 8 x 15 cm plus nog wat reepjes van 3 cm breed ?

Bij fraude ? Bij treinovervallen ? Bij pin-automaten overvallen ? Bij handtasjes-roof ? Bij woning-
inbraak ? Bij auto-diefstal ? Scooter-diefstal ? Fiets-diefstal ? Bij verdrinking met opzet ?
Bij ophanging met opzet ? Bij iemand van een hoog gebouw afduwen ? Bij iemand voor de trein duwen ?
of............???

geef mij antwoord op die vraag, of beter nog : beantwoord die vraag, voor jezelf, dat kan ook.
Als je nou eens begint om niet alles voor 100% waar aan te nemen, alleen maar omdat het in jouw O H -verhaal past.
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:23:50 #209
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145965715
quote:

voor 100% waar aan )

of............???

Volg toch eens de discussie in plaats van hier het topic vol te lallen. Als je de discussie had gevolgd zou je niet meer over "reepjes huid" beginnen.
Alles wat jij hier neerplempt heeft met sensatie te maken. Volgens mij kom je erop klaar.
pi_145965897
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je nou eens begint om niet alles voor 100% waar aan te nemen, alleen maar omdat het in jouw O H -verhaal past.
Het is niet MIJN verhaal Lavenderr,
Bantwoord de vraag a.u.b neutraal, en eerlijk, niet door naar mijn `bijnaam `te kijken in de linkerbovenhoek, op een manier van, `daar heb je haar weer `

Ik vraag een antwoord, op een NEUTRALE manier, en niet met een `vooroordeel `
en dat is steeds de manier, die velen hier gebruiken, door niet `inhoudelijk ` op een
post te reageren, maar zij reageren op de `bijnaam ` in de linkerbovenhoek.
pi_145965959
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
Lieve, lieve, lieve, lieve Lavenderr.
Jij weet toch ook wel dat dat de standaard modus operandi is, hier in [BNW]. :s)
pi_145965990
Dit topic is gekaapt door iemand die met een verschrikkelijke tunnelvisie allerlei aannames als waren dit bewezen feiten bij iedereen door de strot probeert te duwen. Heel jammer.
pi_145966006
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Rowlf het volgende:
Dit topic is gekaapt door iemand die met een verschrikkelijke tunnelvisie allerlei aannames als waren dit bewezen feiten bij iedereen door de strot probeert te duwen. Heel jammer.
Dit. ^O^
Ja doei.
pi_145966022
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef suddenintuition het volgende:
Het is niet MIJN verhaal Lavenderr,
Bantwoord de vraag a.u.b neutraal, en eerlijk, niet door naar mijn `bijnaam `te kijken in de linkerbovenhoek, op een manier van, `daar heb je haar weer `

Ik vraag een antwoord, op een NEUTRALE manier, en niet met een `vooroordeel `
en dat is steeds de manier, die velen hier gebruiken, door niet `inhoudelijk ` op een
post te reageren, maar zij reageren op de `bijnaam ` in de linkerbovenhoek.
Komt-ie dan:
-edit, tel tot 10-
Dat is mijn oordeel, en daar moet u het mee doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 26-10-2014 18:36:37 ]
pi_145966028
Echt, gelukkig kun je met een abo de complete randdebielen en hun theorieën blokkeren :') O+
Ja doei.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 18:38:13 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_145966208
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:31 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Lieve, lieve, lieve, lieve Lavenderr.
Jij weet toch ook wel dat dat de standaard modus operandi is, hier in [BNW]. :s)
Dus death lives in the rockhouse ?
pi_145966219
quote:

voor 100% waar aan )

of............???

Kan iemand hier een dikke streep door zetten want het is onleesbaar en te lang door alle spaties, puntjes en streepjes!
pi_145966318
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dus death lives in the rockhouse ?
Allicht.
Jaren '80 rap FTW, JWZ *O*

Oh ja, en tevens heb je bij deze een note erbij wegens het aanpassen van mijn post. }:|
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:42:40 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145966377
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Treinhomo het volgende:

Allicht.

Geweldig nummer. Heb het nog ergens op een cassettebandje staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 18:43:03 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_145966394
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Allicht.

Oh ja, en tevens heb je bij deze een note erbij wegens het aanpassen van mijn post. }:|
Ik ging nog ff checken ook :D
pi_145966413
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Geweldig nummer. Heb het nog ergens op een cassettebandje staan.
Ik heb er een zeldzame MP3 van.

VPRO's wilde wereld FTW *O*
pi_145966432
Thumbs up !
Hoi, ik volg stilletjes dit forum al een tijdje zonder te posten, maar nu heb ik toch een vraag:

Wat ik altijd heel vreemd heb gevonden is dat Lisanne op de foto zo met beide duimen omhoog staat.
Welk meisje doet dat nou? Ik ken ze niet. Nu ben ik naar aanleiding van een eerdere melding gisteren over ene P. eens op zijn facebook pagina gaan kijken. En wat zie je: alleen maar foto”s met de duim omhoog.

Dit zou ook ondersteunen wat iemand hier een tijdje geleden postte (weet niet meer wie) dat de meiden voor een derde persoon poseren. Daarnaast vind ik haar er erg fris en goedgekamd uitzien voor een klimtocht van bijna 2 uur, dus zouden ze inderdaad met iemand meegereden kunnen zijn.

Ik wil niet zeggen dat ik P direct verdenk, maar het zou zo’n gebaar kunnen zijn die sommige locals daar gebruiken. Een derde die de foto nam, kan hen zelf gesuggereerd hebben om zo te poseren.
pi_145966483
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ging nog ff checken ook :D
Jij kan mijn schriftje helemaal niet checken. :6
Maak maar 4,95 over, dan stuur ik je je notes toe.
pi_145966588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:
Ik mis sommige users hier wel, jezus9, staceysinger, ouder1, en zo nog wel een paar.
Ook na het laatste nieuws nagenoeg niets meer van ze gehoord, jammer.
die discussie over die reepjes huid BEGON HIER

Kloothommel vroeg toen : welk laatste nieuws ?
Marrije antwoordde toen, : over die reepjes huid.

Alweer de zoveelste misser, ik ben er namelijk niet over begonnen !
Alweer een aantoonbaar `vooroordeel ` dus.
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:51:14 #225
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145966698
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kokodrill het volgende:
Thumbs up !
Hoi, ik volg stilletjes dit forum al een tijdje zonder te posten, maar nu heb ik toch een vraag:

Wat ik altijd heel vreemd heb gevonden is dat Lisanne op de foto zo met beide duimen omhoog staat.
Welk meisje doet dat nou? Ik ken ze niet. Nu ben ik naar aanleiding van een eerdere melding gisteren over ene P. eens op zijn facebook pagina gaan kijken. En wat zie je: alleen maar foto”s met de duim omhoog.

Dit zou ook ondersteunen wat iemand hier een tijdje geleden postte (weet niet meer wie) dat de meiden voor een derde persoon poseren. Daarnaast vind ik haar er erg fris en goedgekamd uitzien voor een klimtocht van bijna 2 uur, dus zouden ze inderdaad met iemand meegereden kunnen zijn.

Ik wil niet zeggen dat ik P direct verdenk, maar het zou zo’n gebaar kunnen zijn die sommige locals daar gebruiken. Een derde die de foto nam, kan hen zelf gesuggereerd hebben om zo te poseren.
Daar is een aardige verklaring voor die best aannemelijk klinkt. De moeder van Lisanne had kort daarvoor een ongelukje gehad bij het koken, iets met een hete pan, en had een foto gestuurd waarop ze haar in verband gewikkelde duimen omhoog stak. Het gebaar van Lisanne kan een reactie daarop zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')